blasterpl Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Problem pojawił się po małym zimowym upalanku .Pacjent GT 00r .Według zegara doładowania ciśnienie rośnie do ok.1,3-1,4 bara a następnie gwałtownie spada do ok.0,6-0,8bara,oczywiście po spadku ciśnienia wyraźnie czuć ze auto słabiej ciągnie ale nie ma żadnego szarpania ciąg auta spada tak jak by kierowca odjął gazu.Sprawdziłem przewody podciśnień(jeden był pęknięty został wymieniony).Sprawdzilem działanie solenoidu działa ok zamyka otwiera.Po tych przeglądach postanowiłem zlogowac komputer(wycinek logow do wglądu).I tu zaczyna być ciekawie,jak widać na logach przeładowuje nadal (to jest pierwszy pomiar)ale przy następnych pomiarach max bost to 1,001 bar.W czym problem :?: :?:czy po takim przeładowywaniu komputer musi"dojść do siebie" czy może nadal mam jakąś usterkę :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Westgate się nie zawiesił...? Lub przytkany wężyk ciśnieniowy idący do niego lub trójnika... Co by wyjaśniało, że przeładowuje i komp obcina... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Westgate się nie zawiesił...? Lub przytkany wężyk ciśnieniowy idący do niego lub trójnika...Co by wyjaśniało, że przeładowuje i komp obcina... Jak pisałem wężyki sprawdzane, są ok.Westgate pracuje jak trzeba tzn.nie zacina się. Wszystko wskazuje na to ze ładowanie wróciło do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Typowy objaw na przycinający się zawór elektromagnetyczny lub zabrudzoną zwężkę olejem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Typowy objaw na przycinający się zawór elektromagnetyczny lub zabrudzoną zwężkę olejem Byc może ze zwężka była brudna,ale dlaczego po czyszczeniu nie od razu boost wrócił do normy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 no musisz parę razy przyspieszyć zanim kontrola boostu się poustawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 22 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 aaaa to by się zgadzało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się