Skocz do zawartości

Przeladowanie w GT-ku


blasterpl

Rekomendowane odpowiedzi

Problem pojawił się po małym zimowym upalanku :twisted:.Pacjent GT 00r .Według zegara doładowania ciśnienie rośnie do ok.1,3-1,4 bara a następnie gwałtownie spada do ok.0,6-0,8bara,oczywiście po spadku ciśnienia wyraźnie czuć ze auto słabiej ciągnie ale nie ma żadnego szarpania ciąg auta spada tak jak by kierowca odjął gazu.Sprawdziłem przewody podciśnień(jeden był pęknięty został wymieniony).Sprawdzilem działanie solenoidu działa ok zamyka otwiera.Po tych przeglądach postanowiłem zlogowac komputer(wycinek logow do wglądu).I tu zaczyna być ciekawie,jak widać na logach przeładowuje nadal (to jest pierwszy pomiar)ale przy następnych pomiarach max bost to 1,001 bar.W czym problem :?: :?:czy po takim przeładowywaniu komputer musi"dojść do siebie" czy może nadal mam jakąś usterkę :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Westgate się nie zawiesił...? Lub przytkany wężyk ciśnieniowy idący do niego lub trójnika...

Co by wyjaśniało, że przeładowuje i komp obcina...

Jak pisałem wężyki sprawdzane, są ok.Westgate pracuje jak trzeba tzn.nie zacina się.

Wszystko wskazuje na to ze ładowanie wróciło do normy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Typowy objaw na przycinający się zawór elektromagnetyczny lub zabrudzoną zwężkę olejem

Byc może ze zwężka była brudna,ale dlaczego po czyszczeniu nie od razu boost wrócił do normy :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...