SLEPSON Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Witam, od dłuższego czasu lekko cieknie z chłodnicy, z pewnych konkretnych miejsc, które wskazałem na obrazku czerwoną strzałką: To są te cienkie rurki wychodzące z boków chłodnicy i cieknie spod nakrętki, którą są dokręcone do obudowy chłodnicy. Aczkolwiek z prawej strony chłodnicy te rurki wychodzą bezpośrednio z obudowy - bez żadnej "bazy" nakrętki" Czy to jest jakoś naprawialne we własnym zakresie (wymiana przy każdym jakiejś uszczelki i mocne dokręcenie nakrętki/uchwytu) czy to już znak żeby sobie szukać nowej chłodnicy? Cieknie po rozgrzaniu silnika, tzn zawsze następnego dnia po używaniu samochodu rano widzę że jest trochę nakapane (ale już wyschnięte=pokapało i przestało...) pod chłodnicą właśnie po dwóch skrajnych jej stronach. Raz na tydzień uzupełniam chłodnicę do pełna ilością w okolicach 50-100 ml. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 17 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2012 Poszukaj tego http://www.usasealants.com/products/blu ... t-sealant/ jest w postaci płynnej i nie powoduje zapychania się kanalików jak u jednego nieszczęśnika z naszego forum co kupił w postaci proszku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genero Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ja dolewałem przez rok bo nie mogłem zlokalizować którędy ubywa, ale zaczęło ciec za mocno i okazało się że leci na połączeniu aluminium z plastykiem w dolnej części. Kupiłem nową chłodnicę w listopadzie za ok 250 zł i do dzisiaj działa . Bałem się wlewać uszczelniacz. Kupując przyjrzyj się dokładnie zdjęciom bo one się różnią (np ja w manualu nie mam tych rurek po bokach) a nie zawsze sprzedawcy dobrze je opisują (widziałem nawet angielskie- chyba, ale wyglądał jak lustrzane odbicie mojej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Chyba pierw spróbuję z tym uszczelniaczem. Jak będą dalej kapania i pocenia, to chyba po prostu kupię nową chłodnicę, wydatek do przyjęcia - 400-500 zł. Co do typu, to faktycznie się różnią w obrębie jednej generacji - inne są do 2.0 inne do 2.5 (pewnie te same co do OBK). Dzięki za wskazówki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
genero Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Na pewno jest różnica między samochodem z manualem, a automatem (manual nie ma tych cieknących u Ciebie rurek) Przy zakupie warto poszperać bo nowe zamienniki są w cenie używanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Przy zakupie warto poszperać bo nowe zamienniki są w cenie używanych. dokładnie , a te naprawy często nie daja rezultatów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 nie baw sie w uszczelniacze tylko wymien, bo te dodatki uszczelniajace zaszkodza malym kanalikom w silniku i do chlodnicy dokupisz UPG... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLEPSON Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 nie baw sie w uszczelniacze tylko wymien, bo te dodatki uszczelniajace zaszkodza malym kanalikom w silniku i do chlodnicy dokupisz UPG... no właśnie też nie mam zaufania do tych uszczelniaczy. To taki "półśrodek" Chłodnicę wymienię i tyle.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się