Skocz do zawartości

Biją FORESTERA


JOY

Rekomendowane odpowiedzi

Rodzina i praca strasznie kradna czas

 

Wnieś o rozwód z pracą, a żonie wręcz wypowiedzenie. Niech cię nawet wywali dyscyplinarnie ................... a potem na tor i do komputera.

 

Zycie jest za krótkie na takie pierdoły jak rodzina i praca.

 

Siwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpierw zapytaj Dyrekcji czy Euro2 wystawi. :)

BTW: Prawdziwa moc wychodzi ok. 240 konikow. Subaru podaje "marketingowo" 210. :twisted:

 

W Legacy mam ino 136 kobyłek, ale jak je sprzedam to sie w stajnie zainwestuje, powiekszy i te 240 jakos sie upcha :twisted:

 

A te dwa Ełro to jak mi w kantorze nie sprzedadzą (EXCHANGE - po hAmerykańsku) na bazarze Różyckiego się załatwi, spokos kompanieros.

 

P.S. 1

Fajnie masz tam za tą dużą wodą ... gratuluje córy, imprezki i wogóle! nie tęskno Wam do polskiej kiełbasy i normalnego piwka?

P.S. 2

a znasz jakieś linki webowe do serwisów z used cars'ami ? W hAmeryce oczywiście. Ja znalazłem taki www.autotrader.com ... może znasz jakieś fajniejsze, może z samymi Subarkami :?: :wink:

 

Śmiech'us PS'us (personalus spytaczus)

 

 

Proponuję wpisać Subaru w www.google.com oraz www.subaru.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Nie podejmowałem do tej pory tego tematu, jako że nie bardzo wypada osobom bezpośrednio zainteresowanym podejmować polemikę z prasą - w końcu istnieje wolność słowa. Niemniej należy stwierdzić, że czasopismo "Auto Moto" nie dysponowało wolnossącym Foresterem - jedynie do celów zdjęciowych (jak widać w publikacji) udostępniliśmy Foretera XT. Jak w tej sytuacji dokonano pomiarów elastyczności, drogi hamowania, czy zużycia paliwa - nie wiem. A właściwie - przynajmniej częściowo, wiem. Otóz pomiary elastyczności, kątów natarcia i zejścia oraz zużycia paliwa są "zupełnym przypadkiem" identyczne z wartościami opublikowanymi przez "Auto dziś i jutro" (pod zmieniona nazwą teraz wydawane jako "Auto Moto") w numerze 6/2001 dla Forstera GX.

Byc może uwadze redaktora umknęło, że w międzyczasie nastąpiła zminana modelu ....

Błędne dane na temat pojemności bagażnika, czy ładowności uzupełniają tylko obraz.

Dla osób zainteresowanych podajemy wartości osiągnięte przez dziennikarzy, których z pewnością nie można posądzać o stronniczość na rzecz Subaru (AUTO BILD ALLES ALLRAD - 3/2003):

0-100 km/godz :10,6

60-100 km/godz:10,6

80-120 km/godz:16,2

Średnie zużycia paliwa: 9,9l

Droga hamowania (zimne hamulce): 40.9m

Droga hamowania (zimne hamulce): 42.1m

Kąt natarcia:27 stopni

Kat zejścia : 22 stopnie

Można by jeszcze debatować na temat bezpieczeństwa (wg. NCAP najbezpieczniejszy w swej klasie jest własnie Forester), czy wyposażenia (od kilku miesięcy automatyczna klimatyzacja jest standardem w Foresterze XG, cena auta to 26.900 Euro), lub też własności terenowych (ze względu na samopoziomowanie nadwozia tylko Forester zachowuje także załadowany prześwit nominalny) - ale czy warto ?

Można by też się upierać, ze pomiary wielkości wnętrza nie są właściwe (wysokość wnętrza Forestera XG jest ze względu na brak okna dachowego większa niz w XT) - ale czy w świetle wiarygodności pozostałych danych jest to celowe ?

Swego czasu, jeszcze w głebokim socjaliźmie pojawiło sie stwierdzenie:

Okno na swiat mozna zasłonić gazetą

Widocznie dla niektórych wydawnictw "tradycja" nadal obowiązuje.

 

Łącze pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podejmowałem do tej pory tego tematu, jako że nie bardzo wypada osobom bezpośrednio zainteresowanym podejmować polemikę z prasą - w końcu istnieje wolność słowa. Niemniej należy stwierdzić, że czasopismo "Auto Moto" nie dysponowało wolnossącym Foresterem - jedynie do celów zdjęciowych (jak widać w publikacji) udostępniliśmy Foretera XT. Jak w tej sytuacji dokonano pomiarów elastyczności, drogi hamowania, czy zużycia paliwa - nie wiem. A właściwie - przynajmniej częściowo, wiem. Otóz pomiary elastyczności, kątów natarcia i zejścia oraz zużycia paliwa są "zupełnym przypadkiem" identyczne z wartościami opublikowanymi przez "Auto dziś i jutro" (pod zmieniona nazwą teraz wydawane jako "Auto Moto") w numerze 6/2001 dla Forstera GX.

Byc może uwadze redaktora umknęło, że w międzyczasie nastąpiła zminana modelu ....

Błędne dane na temat pojemności bagażnika, czy ładowności uzupełniają tylko obraz.

Dla osób zainteresowanych podajemy wartości osiągnięte przez dziennikarzy, których z pewnością nie można posądzać o stronniczość na rzecz Subaru (AUTO BILD ALLES ALLRAD - 3/2003):

0-100 km/godz :10,6

60-100 km/godz:10,6

80-120 km/godz:16,2

Średnie zużycia paliwa: 9,9l

Droga hamowania (zimne hamulce): 40.9m

Droga hamowania (zimne hamulce): 42.1m

Kąt natarcia:27 stopni

Kat zejścia : 22 stopnie

Można by jeszcze debatować na temat bezpieczeństwa (wg. NCAP najbezpieczniejszy w swej klasie jest własnie Forester), czy wyposażenia (od kilku miesięcy automatyczna klimatyzacja jest standardem w Foresterze XG, cena auta to 26.900 Euro), lub też własności terenowych (ze względu na samopoziomowanie nadwozia tylko Forester zachowuje także załadowany prześwit nominalny) - ale czy warto ?

Można by też się upierać, ze pomiary wielkości wnętrza nie są właściwe (wysokość wnętrza Forestera XG jest ze względu na brak okna dachowego większa niz w XT) - ale czy w świetle wiarygodności pozostałych danych jest to celowe ?

Swego czasu, jeszcze w głebokim socjaliźmie pojawiło sie stwierdzenie:

Okno na swiat mozna zasłonić gazetą

Widocznie dla niektórych wydawnictw "tradycja" nadal obowiązuje.

 

Łącze pozdrowienia

 

 

NO A JAK SIE KURNA WRESZCIE ZAGRZEJO ????!!!!! TO ILE ???? !!!!

Ciengiem tyko zimne i zimne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Forset napisał:

 

Jeździłem podobnym (C200 Sportcoupe Evolution) zanim mi go nie ćwiknęli rok temu. Masz szklany dach? Też skrzypi?

 

Co do dachu to mam szklany. A na razie nie skrzypi. :D

Na razie jestem z niego zadowolony w przyszłym roku lub za 1,5 planuje kupić Subaru. A miał alarm? Był ubezpieczony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do dachu to mam szklany. A na razie nie skrzypi. :D

Na razie jestem z niego zadowolony w przyszłym roku lub za 1,5 planuje kupić Subaru. A miał alarm? Był ubezpieczony?

 

W autkach przeznaczonych na rynek polski Mercedes instaluje alarm w standardzie. Ubezpieczony był 'w pakiecie', ale Allianz i tak potrzebował czterech miesięcy na wypłacenie odszkodowania. Autko skradziono włamując się do mieszkania, w którym... właśnie spałem. W wyniku 'bezpośredniego zagrożenia życia' prokurator ociągał się z umorzeniem śledztwa.

 

Jak wiesz pakiet wypłaca równowartość nowego autka jeśli zostanie skradzione w przeciągu 9 miesięcy od daty zakupu. Po roku auto wycenione zostało przez ubezpieczyciela na 69% wartości i oczywiście nie obyło się bez walki, odwołań, wycen PZMotu i grożenia sądem.

 

Po roku przygoty ze Sportcoupe zdecydowałem się na zakup pojazdu 'niekradzialnego'. Jeżdżę Foresterem Turbo. :D

 

A przy okazji, czy orientujecie się jak atrakcyjne dla potencjalnych złodziei są Imprezki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ja np. ubezpieczyłem w Warcie. A co do alarmu to tak pytałem. Może głupio.

 

A co do kradzieży imprezy to każdy samochód jest narażony na kradzież a tym bardziej jak jest atrakcyjny, ale najczęściej kradną te, która łatwo sprzedać lub na części. Wszystko można ukraść, co jest rzeczą materialną. Chyba?

 

Ps. Jak sprawuje się twój forster?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko można ukraść, co jest rzeczą materialną. Chyba?

 

Oczywiście, choć prawdopodobieństwo kradzieży Mercedesa jest znacznie powyżej 'średniej krajowej'. :roll:

 

Ps. Jak sprawuje się twój forster?

 

Masz tu kilka podstawowych argumentów za i przeciw w kontekście Sportcoupe:

 

+ Jazda po naszych drogach na felgach 17" obutych w oponę o profilu 45 to nie jest najlepszy pomysł. Pod tym względem duży plus na korzyść Forestera.

+ 20cm prześwit i napęd na 4 koła pozwala na odrobinę szaleństwa w terenie. Boski zestaw zwłaszcza na zimę. /Próbowałeś kiedyś podjechać swoim Mesiem pod zaśnieżoną górkę? Napęd na tylne koła zupełnie nie ułatwia, choć fajnie rzuca na boki. :wink: /

+ Czterocylindrowy bokser ma sens tylko i wyłącznie w zestawieniu z rasowym układem wydechowym. Posłuchasz go raz i już nigdy więcej nie kupisz rzędówki ani V-ki /choć podobno SL55 AMG stanowi nielada konkurencję :lol: /

+ Kupując samochód marki Subaru automatycznie zapisany jesteś w poczet pasjonatów/znawców motoryzacji, otrzymujesz legitymację członkowską od literata Waldemara i lekcje jazdy na torze wyścigowym od Hołka. Wbrew pozorom to bardzo dużo. :twisted:

 

- Minus za koszty serwisowania - przeglądy co 12.500km, każdorazowo zostawiasz ponad tysiąc złociszy, po 100.000km koszt przeglądu wzrasta pięciokrotnie!

- Ze względu na duży prześwit Forester jest mniej stabilny w zakrętach.

- Spalanie w mieście lub na trasie przy ostrej jeździe nie schodzi poniżej 12 litrów. W połączeniu z 55 litrowym bakiem oznacza przerwy na tankowanie co 320-350 kilometrów. Słabiutko.

- Wygląd - Forester różni się od Sportcoupe tym, że oglądają się za nim młodzi chłopcy a nie młode dziewczęta. Taka karma. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior

 

Cytat:

Wygląd - Forester różni się od Sportcoupe tym, że oglądają się za nim młodzi chłopcy a nie młode dziewczęta.

 

 

Moze Pawel tak lubi?

 

A co do mojego gustu to nie masz racji ja wole kobiety!

I wole żeby kobiety za mną się oglądały!

A że mam na razie Mercedesa to tak wyszło.

W tedy nie sądziłem, że Subaru to taki ekstra samochód.

Wolałem kupić Mercedesa C, 230 Kompressor Sportcoupé niż BMW Seria 3 Compact.

W tedy nie brałem pod uwagę Subaru.

Teraz wiem, że to był błąd.

Dla tego następny samochód, jaki kupie to będzie Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przyszłości Subaru

 

 

 

to i tak nigdy nie będzie to samo, co Subaru.

 

Ale za trochę kupię sobie Subarynke

 

nie sądziłem, że Subaru to taki ekstra samochód

 

W tedy nie brałem pod uwagę Subaru.

Teraz wiem, że to był błąd.

 

Dla tego następny samochód, jaki kupie to będzie Subaru.

 

planuje kupić Subaru

 

Ale Cie wzięło :wink:

35 postów, a już SUBAROHOLIK :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...