jaacek Opublikowano 12 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 Cześć wszystkim, Mam pytanie, czy jest szansa żeby pod fabryczne zaciski brembo wcisnąć felge 16? Czytałem gdzieś że felgi 5x100 były felgi z takim ET które pozwalało na wciśnięcie ich na hamulce brembo. Czy jest szansa żeby bez zmiany zacisków wsadzić mniejszą felgę np z kolcem ? z góry dziekuje za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Było parę razy na forum o tym. Ogólnie nie ma szans na 16" na Brembo z STi. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaacek Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 a jakie hamulce najlepiej jest tam włożyć? Co tam pasuje bez większych przeróbek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Jak pod kolce to hamulce z WRX'a czterotłoczki z tarczą z 294mm i tył dwutłoczki z tarczą 290mm do tego felgi np Bride'a 15" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Jak pod kolce to hamulce z WRX'a czterotłoczki z tarczą z 294mm i tył dwutłoczki z tarczą 290mm do tego felgi np Bride'a 15" albo złote speedline corse 2108 16 cali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Podepnę się pod temat, czy mogę założyć 18' go GT i oponę z profilem 45? Zawias mam regulowany BC Racing, teraz mam Roty 17 i opony na profilu 40, auto podniesione na zimę i jest jeszcze sporo miejsca. Ogólnie to masakra z 17 pod Brembo, szczególnie żeby były jeszcze odporne, a nie tak jak Roty, jedna dziura i do spawania :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 czy mogę założyć 18' go GT i oponę z profilem 45? Z takim profilem to raczej nie. Ja miałem 18" 225/35/18 i było na styk.. czasem jak miałem kogoś z tyłu i jechałem po jakiś dziurach to potrafiło przytrzeć z tyłu. Ogólnie nie polecam 18 do GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 czy mogę założyć 18' go GT i oponę z profilem 45? Z takim profilem to raczej nie. Ja miałem 18" 225/35/18 i było na styk.. czasem jak miałem kogoś z tyłu i jechałem po jakiś dziurach to potrafiło przytrzeć z tyłu. Ogólnie nie polecam 18 do GT. To w takim razie co polecacie z 17 w "normalnej cenie"i czy wtedy 45-50 profil wejdzie? Wszyscy piszą o OZ i oryginalnych z Sti, ale trudno dostępne są strasznie. Kupiłem już drugi komplet Speedline z serii robionej dla Prodrive, ale jak tak czytam to forum to nie chce jeździć na dystansach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 grysia, ATS DTM z ET45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 grysia, ATS DTM z ET45 A jakie najmniejsze ET będzie pasić? I czy to tez zależy od budowy felg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 grysia, ja mam właśnie ATS z ET 45 ponoć pod Brembo robione (otwór centrujący pod Subaru) - gdzie ponoć lekko ramiona są przemodelowane pod zaciski. Chodzą jeszcze ET 38 ale to lekki hardkor - jak masz regulowane pochylenie kółek to może oblecą. Nie wiem jak wygląda sytuacja z ET 48. Tu w opisie jest że do STI podejdą ... viewtopic.php?f=16&t=147506 BTW Na pojeżdżawie w Pile będę takie eksploatował (na oponach 225x45) także możesz se przymierzyć jakby co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Na pojeżdżawie w Pile będę takie eksploatował (na oponach 225x45) także możesz se przymierzyć jakby co No to ja chętnie zaaplikuje i zobaczymy jak to bangla Już się nie mogę doczekać, tylko nam śnieżek kurde może zniknąć. A żeby nie było OT to mam teraz tez ET 48 i Roty pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Generalnie ET45 i 225/45/17 słabo się w GT sprawdzają,mogą obcierać o ranty błotnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 cybel, ale ja pochylone będą tak z 2 stopnie to powinno być git - tym bardziej, że auto podniesione jest lekko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Przy codziennej jeździe nie powinno być chyba problemu z profi 45 , a na upalaniu będę jeździł na 225/40 i ustawiał zawias na twardo to się powinno mniej przechylać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Andremil, ale ono "podniesione" jest na gwincie,to pewnie i tak ciut niżej niż seria. Przy seryjnej nowej spręzynie i nowej Kayabie,jak nie ustawisz na twardo,to na szybkich łukach masz zonka. Ciekawe jest że przy 205/50/17 i ET48 potrafi w takim przypadku przytrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Coś tam piszą, że te z ET 45 są osłabione przez spiłowane ramiona czy coś takiego Cos jeszcze tam jest oprocz tych OZ-ów, ATS i seryjnych wartych zainteresowania? Wiem jeszcze o Compototive, ale rodzyny i Volkach - zabijają ceną :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 grysia, nie wiem czy prawda czy nie o tym, że niby te ATSy są osłabione ale wiem, że i tak są wyjątkowo mocne. Jeżeli tylko komuś odpowiada ich wygląd (a raczej nie razi kogoś ich wygląd) to warto je brać. Zostają jeszcze oryginały z STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 grysia, nie wiem czy prawda czy nie o tym, że niby te ATSy są osłabione (...) w innym watku juz wrzucalem fotki pogladowe, z ktorych widac, ze jednak pewne roznice sa :wink: :arrow: viewtopic.php?f=26&t=119221&start=500 wersja na 4-tloczki z GT/WRX wersja na Brembulce z STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Orientuje się ktoś może czy OZ Racing 5x100, 8x17, ET 35 podejdą do GC8 na Brembo, ET niby małe ale nie wiem jak to będzie na tym się jeździć :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Orientuje się ktoś może czy OZ Racing 5x100, 8x17, ET 35 podejdą do GC8 na Brembo, ET niby małe ale nie wiem jak to będzie na tym się jeździć :?: kiepsko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się