AdaSch Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Cześć, zaraz wymieniam dupkę ze względu na hałsujące łożysko i po wbiciu w fast-2 mojego winu wychodzi, że mój forester coś tam coś tam jest w wersji EC a w dokumentacji od skrzyni jest info, że skrzynia z auta EC zawiera pompę oleju w dupce i że jest jakiś przewód metalowy który łączy dupkę z całością. czy da się to jakoś zweryfikować? Czy może to std bo mi się obiło o uszy, że 6mt mają pompę oleju. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 9 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2012 Znasz numer skrzyni? 6MT ma pompę oleju,ale w 5MT nie ma.No chyba ,ze znowu jakaś dziwna wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 no wbiłem swój vin w fast no i pokazuje, że jest tak jak tutaj http://opposedforces.com/parts/forester ... tration_3/ moja wersja to EC auta pozdrawiam -- 10 lut 2012, 08:56 -- Wygląda na to, że mam pompę oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 moja wersja to EC Co oznacza ta wersja - opisz dokładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 nie wiem fast tak mówi po wpisaniu nr vin i mówi że pompa olejowa jest w wersjach EC EH EK ER dzwoniłem do działu części w ASO i też mi powiedzieli, że chyba faktycznie mam pompę oleju :roll: organoleptycznie można to sprawdzić, tak ze z dupki idzie metalowa rurka do skrzyni głównej. mam zapasową skrzynię i zastanawiałem się kiedyś po co na skrzyni takie rurki ale to w skrzyni zapasowej, a u siebie nie zaglądałem tak głęboko bo tam są te plastikowe osłony które zasłaniają całą skrzynię. tak swoją drogą, tak ciekawostka, że sprawdzałem vin z my07 i tego nie ma, viny dostępne z forków us - nie mają, różne z oto moto nie mają, Forek skwary ma (pierwszy 2.5xt ale ze starymi światłami) i generalnie my06 w wersjach w wersjach EC EH EK ER to mają tak swoją drogą, ciekawe czy coś to daje skoro w my 07 tego nie ma, chyba, że kolejne cięcia kosztów Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ja mam też jakieś rurki wychodzące ze skrzyni leżącej w garażu, od FXT03. hm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 takie skrzynie od my03 do my06 ale tylko w wersji EC EH EK ER więc może też masz zapytałem Kropka o vin, ale jeszcze nie odpisał. Chciałem Ci przekazać ew dobrą wiadomość #3: Oil pump (for:ec eh ek er) '03my-'06my'02, February — '06, May Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 hmm ciekawe :roll: AdaSch, gdzie sprawdzasz vin :?: Może i ja mam taką fajną skrzynie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 bakupno, mam program fast-2 puść vin na pw to zobaczę pozdrawiam -- 10 lut 2012, 11:36 -- tak to u mnie wygląda wg FAST-2 rok 2011 czy jakoś tak pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 AdaSch, PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 FORESTER S11 Usage informationDate Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '02, January — '05, May WAGON 2.0L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.0XT Normal suspension Left-hand drive '04, April — '05, May WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '05, March — WAGON 2.5L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission 2.5XT Normal suspension Left-hand drive '02, January — '05, May WAGON 2.0L EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD Manual transmission Usage information IMPREZA G11 Usage informationDate Body Engine Train Transmission Grade Suspension Destination '01, October — '05, July SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive '01, October — '02, October SEDAN 2000CC DOHC H-POWER TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI PRODRIVE Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI Normal suspension Left-hand drive '05, June — SEDAN 2500CC EMPI DOHC TURBO FULLTIME 4WD 6SP Manual transmission STI-S Normal suspension Left-hand drive coś podobnego jest w STI no i konkluzja Ciekawe czy ma to jakiekolwiek znaczenie patrząc na wytrzymałość itp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 Można podłączyć chłodniczkę jak w AT = latem chłodniej a zimą cieplej w ząbki :wink: ps. przy pompie oleju np. w 6MT jest relief valve więc jak olej jest zbyt lepki to raczej nie płynie z obniżonej miski do MT, która nie jest zatopiona do połowy w oleju jak 5MT w NA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 10 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 wlyszkow, ale ja mam chłodniczkę/wymiennik ciepła idą przewody od skrzyni do chłodnicy czy jakoś tak zimą nagrzewa się szybko olej a latem olej jest schładzany do optymalnej temp. jak nic, udany ten mój forek nie licząc krzeseł ale i na nie przyjdzie czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 10 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2012 ale ja mam chłodniczkę/wymiennik ciepła super - jak w STI i automatach, no pozazdrościć -- 10 lut 2012, o 17:20 -- BTW: po part # można sprawdzić gdzie była montowana ta pompa oleju MT :wink: http://opposedforces.com/parts/info/15008AA090/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2012 kolejna gorszość foresterów z us nigdy nie miały pompy oleju edit zartowalem ale ciekawe czy cos daje in plus -- 12 lut 2012, 17:14 -- dokumentacja na przyszłość w sumie trochę się zmartwiłem stanem tej pompy bo to pompa z dupki którą chciałem podmienić. Chyba skrzynia którą mam dodatkową jest uwalona :x pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się