Skocz do zawartości

słabe doładowanie na 0,5 bara a po resecie ECU wraca 1,3


radeklwh

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Męczę się z problemem już kawałek czasu, na początku myślałem że to zła benzyna, potem przedmuch gdzieś na szlaufikach potem przepływka itd. sprawdzałem wszystko turbo czujniki pod maską w serwisie i nic.

opisałem wszystko w innych postach,

viewtopic.php?f=21&t=150911

Dzisiaj wymieniłem pompę paliwa bo miała słabe ciśnienie na 2.0 teraz mam 3.0 do 3,5 ale problem ten sam doładowanie do 0,5 bara

Lecz jest cenna uwaga po resecie ecu zwarciu klem na chwilę ok 10min wszystko wraca do normy do zgaszenia pojazdu.

jak zresetuje to prawdziwy demon a jak nie zrobię tego to tragedia, samochód nie che jechać. po odłączeniu WG dmucha jak należy ale nie tu trzeba szukać przyczyny WG działa jak należy mam blow offa i nie zacina się, przepływka dobra jest, tankuję tylko 98.

Chodzi mo po głowie ten RESET ECU że po tym jest ok na chwilę. BRAK CEL !! :!: :!: :!:

miał ktoś taki problem? ja już nie wiem gdzie pomocy szukać, jedyna opcja to zapłacić ok 500€ za stację diagnostyczną na hamownie i sprawdzanie... chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo prawdopodobne jest uszkodzenie czujnika spalania stukowego - czasem nie wywala check-a, tylko obcina doładowanie i cofa zapłon - sterownik widzi spalanie stukowe, którego nie ma - powszechny problem w Legacy i GTkach.

 

Wymień czujnik na nowy (nie jest drogi) i pojeździj - nie kupuj używanego!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie przez knocki. komputer w końcu pokazał kolejny błąd p0031. chodziło o sondę Lambda sensor 1 bank 1. Jest już lepiej. 27 lutego będę miał wgranie nowej mapy i strojenie na 290 koników, ładna krzywa itd. powinno pomóc i rozwiązać problem całkowicie. Tak stwierdzili w zakładzie tutejszym że moja mapa jest zła, ale czy mogła się popsuć z czasem program? silnik nie kopci itd. ale sondę zajechał. tą drugą chyba też przydało by się wymienić. chociaż błędów nie pokazuje, lecz po podłączeniu do kompa to mam odczyt tylko z 1 sondy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

właściciel poprzedni twierdził że tak, a tu twierdzą inaczej,,... :twisted: hehe

a oryginał raczej by się nie rozjechał... chociaż modyfikacje takie jak :

walbro 255l pompa paliwa

wydech przelotówka 3" HKS dragster

dolot storzek

wtryski niebieskie 440cc

bez chipa mogły coś uszkodzić lub być skutkiem takich objawów..?

i wali mi ogień z rury przy redukcji.. :twisted:

 

-- Pt lut 17, 2012 1:56 pm --

 

zastanawiam się czemu mam te 1.2-1.3 bara skoro mam program seryjny???

powinienem mieć w serii 0,9 bara.. to mnie zastanawia.. jak to możliwe...

mechanik mówi że tam siedzi seryjny program a mam 1.2-.1.3 bara... jak to jest..?

 

-- Cz cze 28, 2012 7:24 pm --

 

witam ponownie

Wszystko jest teraz jak należy :)

Zmieniony został silnik... i wszystko gra dobrze.. !!

Założyłem silnik z Subaru 2005r. z przebiegiem 60.000km w bardzo dobrym stanie :), zalany olejem motul 300V samochód został wystrojony w tym momencie na 278km. Ładnie się zachowuje zbiera się jak diabeł wcielony :twisted:

wymieniłem przy okazji sprzęgło na nowe nowe tarcze i klocki hamulcowe świece rozrząd filtry tuleje na wahaczach itd.

jednym słowem samochód jak ta lala

pozdrawiam !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...