Skocz do zawartości

Subaru Legacy Turbo - Homologacja - budowa wyścigówki.


BIG J

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad budową Subaru Legacy Turbo do wyścigów, a dokładnie do Wyścigowego Pucharu Polski. Próbował ktoś zbudować takie auto zgodnie z homologacją ? Ewentualnie ma ktoś dostęp do takowej. (wiem że jest w PZM ale nie będę zamawiał jak jeszcze nie buduje). Na początek wystarczyło by zbudować w N grupowej specyfikacji. Wszelkie informację mile widziane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

regulamin i ewentualnie potrzebne wiadomości znajdziesz przede wszystkim na stronie PZM, techniczne - w załączniku J, są tam też do kupienia homologacje wszystkich aut, po ok.200pln, korzystaj z pewnego źródła, a nie kombinuj z wiedzą opartą na wieści gminnej :twisted: i plotkach... :lol:

narobisz się i może wyjść kupa.....opierając się na ,,jedna baba w kolejce mówiła"....i tyle.... :lol:

 

http://www.pzm.pl/samochody/,c,1,KSIAZK ... _SAMOCHODU

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Emotorsport za info o możliwości zamówienia takiej homologacji w PZM. Wiem ,że do zawodów musze mieć oryginał bo pokazuje go na każdym BT, ale myślałem ,że może ktoś ma wrzucone to w PDF. Chiałem przeglądnąć jakie modyfikacje są możliwe i jakie przełożenia skrzyni, jaka masa minimalna itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy to nie jest tak że legacy łapie się od razu w klasie 5 (open) lub E1-3500 a tam homologacja chyba niepotrzebna.

 

z reg wpp:

"W klasie powyżej 2000 cm3

(OPEN) mogą startować również samochody

posiadające karty homologacyjne: FIA, PZM, ASN (narodowych związków motorowych

zrzeszonych w FIA) oraz samochody przygotowane zgodnie z regulaminami

technicznymi, przepisami pucharów, pucharów markowych, mistrzostw krajów Unii

Europejskiej, spełniające warunki zawarte w Regulaminie Technicznym grupy E-1 na rok

2011.

1.5. Maksymalna pojemność skokowa silnika w klasie OPEN wynosi 4000 cm3

.

W przypadku doładowania nominalna pojemność zostanie pomnożona przez

współczynnik 1,7 dla silników benzynowych, a samochody napędzane doładowanymi

silnikami Diesla zostaną zaliczone do klasy OPEN zgodnie z ich nominalną pojemnością

skokową silnika (tzn. bez przemnożenia przez współczynnik doładowania 1,5)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fakt, a z innej beczki czy legacem można wystartować gdzieś indziej niż w rsmp?

tak w GSMP, jeden już się tam ściga.

 

 

Żeby być konkurencyjnym Legacy Turbo, najlepiej budować to auto pod klasę historyczną, opierając się o homologacje FIA z 1990 roku.

W Polsce puki co nie ma chyba cyklu wyścigów płaskich aut historycznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadek w klasie Open raczej bez szans w dzisiejszych realiach,chyba że się pójdzie gruubo to można powalczyć.

 

Ja w tym roku chcę zaliczyć pełen cykl pucharu Classicauto.Łapię się do nowej kasy Youngtimer Classic i tu myślę powalczyć o pudło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odgrzeje mega kotleta.

 

Właśnie jestem na etapie doprowadzania Gacka do takiego stanu żeby przeszadł mega badania PZM-otu które czekają mnie na Lwie Kłodzkim.

Problem mam z ręcznym. Ten który mam jest OK bo dziala super ,ale po pierwsze jest zamocowany na kątowniku budowlanym  ;) ,po drugie jest na jednej pompie,ale nie ma korektora i po trzecie jest "wajha" pionowa.

 

no i teraz pytanie- czy ktoś przerabiał ten temat i czy wie jak to zrobic,najlepiej według homologacji, żeby bezstresowo przejść BT??

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...