BIG J Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Zastanawiam się nad budową Subaru Legacy Turbo do wyścigów, a dokładnie do Wyścigowego Pucharu Polski. Próbował ktoś zbudować takie auto zgodnie z homologacją ? Ewentualnie ma ktoś dostęp do takowej. (wiem że jest w PZM ale nie będę zamawiał jak jeszcze nie buduje). Na początek wystarczyło by zbudować w N grupowej specyfikacji. Wszelkie informację mile widziane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Wyslij PW do house_1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 regulamin i ewentualnie potrzebne wiadomości znajdziesz przede wszystkim na stronie PZM, techniczne - w załączniku J, są tam też do kupienia homologacje wszystkich aut, po ok.200pln, korzystaj z pewnego źródła, a nie kombinuj z wiedzą opartą na wieści gminnej i plotkach... narobisz się i może wyjść kupa.....opierając się na ,,jedna baba w kolejce mówiła"....i tyle.... http://www.pzm.pl/samochody/,c,1,KSIAZK ... _SAMOCHODU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Elek, osoba która polecilem zbudowała dwa Legace jezdzace w RSMP, wiec co nieco powinna wiedzieć :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Dzięki Emotorsport za info o możliwości zamówienia takiej homologacji w PZM. Wiem ,że do zawodów musze mieć oryginał bo pokazuje go na każdym BT, ale myślałem ,że może ktoś ma wrzucone to w PDF. Chiałem przeglądnąć jakie modyfikacje są możliwe i jakie przełożenia skrzyni, jaka masa minimalna itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskulwwa Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 A czy to nie jest tak że legacy łapie się od razu w klasie 5 (open) lub E1-3500 a tam homologacja chyba niepotrzebna. z reg wpp: "W klasie powyżej 2000 cm3 (OPEN) mogą startować również samochody posiadające karty homologacyjne: FIA, PZM, ASN (narodowych związków motorowych zrzeszonych w FIA) oraz samochody przygotowane zgodnie z regulaminami technicznymi, przepisami pucharów, pucharów markowych, mistrzostw krajów Unii Europejskiej, spełniające warunki zawarte w Regulaminie Technicznym grupy E-1 na rok 2011. 1.5. Maksymalna pojemność skokowa silnika w klasie OPEN wynosi 4000 cm3 . W przypadku doładowania nominalna pojemność zostanie pomnożona przez współczynnik 1,7 dla silników benzynowych, a samochody napędzane doładowanymi silnikami Diesla zostaną zaliczone do klasy OPEN zgodnie z ich nominalną pojemnością skokową silnika (tzn. bez przemnożenia przez współczynnik doładowania 1,5)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIG J Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Tak to jest klasa OPEN , ale jak robić to lepiej według konkretnej homologacji. Łatwiej później wystartować w innych zawodach, np rajdach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskulwwa Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 to fakt, a z innej beczki czy legacem można wystartować gdzieś indziej niż w rsmp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 to fakt, a z innej beczki czy legacem można wystartować gdzieś indziej niż w rsmp? tak w GSMP, jeden już się tam ściga. Żeby być konkurencyjnym Legacy Turbo, najlepiej budować to auto pod klasę historyczną, opierając się o homologacje FIA z 1990 roku. W Polsce puki co nie ma chyba cyklu wyścigów płaskich aut historycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 to fakt, a z innej beczki czy legacem można wystartować gdzieś indziej niż w rsmp? tak w GSMP, jeden już się tam ściga. Dwa :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 racja co prawda w innej klasie i pytanie czy jeszcze pojeździ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaskulwwa Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 GSMP to też wyścigi, chodziło mi raczej o rpp lub rd-3l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Dziadek w klasie Open raczej bez szans w dzisiejszych realiach,chyba że się pójdzie gruubo to można powalczyć. Ja w tym roku chcę zaliczyć pełen cykl pucharu Classicauto.Łapię się do nowej kasy Youngtimer Classic i tu myślę powalczyć o pudło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas. Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 odgrzeje mega kotleta. Właśnie jestem na etapie doprowadzania Gacka do takiego stanu żeby przeszadł mega badania PZM-otu które czekają mnie na Lwie Kłodzkim. Problem mam z ręcznym. Ten który mam jest OK bo dziala super ,ale po pierwsze jest zamocowany na kątowniku budowlanym ,po drugie jest na jednej pompie,ale nie ma korektora i po trzecie jest "wajha" pionowa. no i teraz pytanie- czy ktoś przerabiał ten temat i czy wie jak to zrobic,najlepiej według homologacji, żeby bezstresowo przejść BT?? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się