Skocz do zawartości

pytanie - której wersji Imprezy szukać


szamcio11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Może dziwne sformułowane pytanie -ale szukam Imprezy jako drugiego auta, do spokojnej, codziennej jazdy, i nie bardzo już wiem, na którą wersję się nastawiać? Zależy mi na możliwie największej bezawaryjności, długoletnim użytkowaniu. Nie będę upalał, latał bokami itp. Prawdopodobnie LPG będzie założony. Czytałem wiele wątków na forum, i nie wynika z tego nic jasno.

Chciałbym np. ustrzec się przypadłości silnika 2,0 156KM z dziurą w gazie, uzyskać najtrwalsze pod względem korozji nadwozie, w miarę dobre oświetlenie drogi itp.

Priorytety:

mało uciążliwy w esploatacji silnik, czyli raczej 2,0 lub 2,5, bez turbo, z możliwością założenia LPG

raczej kombi

skrzynia manualna, ale automat też może być

cena - do 20tys z tolerancją

Nie chodzi mi o konkretny ezgemplarz (chyba, że ktoś cos poleca) ale o sugesteię, którą wersję wybrać - czy GC, GD (następne chyba nie zmieszczą się w budżecie)

Nie do końca jestem pewien czy to dobre miejsce na takie pytanie - ale spróbuję tutaj.

pozdrawiam

szamcio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki

czyli jedna sprawa załatwiona - silnik 2,0 125 powinien być ok

Ale np w ogłoszeniach wersje GC wystepują z różnym przodem, róznymi światłami - czy tu sa jakieś wskazania?

szamcio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZTCW Imprezy GD wolnossące z silnikami 2,0 o mocy 125 km technicznie są takie same albo bardzo zbliżone do siebie. Przód (i tył również, chociaż różnice są czysto kosmetyczne) to kwestia gustu bardziej :wink: Generalnie ja bym bardziej patrzył na przebieg i pochodzenie samochodu a nie na to, czy jest to bug eye czy tear drop :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wersję GC 2.0 125km i od pol roku mi nic nie nawalilo.

auto godne polecenia, jedynie swiece wymíenialem po zalozeniu LPG bo szarpalo.

 

Przy okazji zapytam, od ktorego roku subaru sa produkowane w GB? bo moje 99' jest jeszcze z japoníi

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na subaru to rynek jest tak płytki, że nie ma w czym wybierać. Mocniejsze wersje to raczej złomy do których trzeba mieć wiele cierpliwości i zapasy gotówki na remonty. Radzę więc wersję n/a i patrz na stan techniczny a nie na wersję/kolor/wyposażenie itd. niestety.

Polecam indywidualny import - będzie trudno, będzie drożej ale potem będzie więcej spokoju i zadowolenia z jazdy a nie z napraw. Chyba, że trafi Ci się salonowy/krajowy rodzynek ale ja w to raczej nie wierzę. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale np w ogłoszeniach wersje GC wystepują z różnym przodem, róznymi światłami - czy tu sa jakieś wskazania?

 

Wersję GC masz z motorem 2.0 w opcji 115KM i 125KM. Ta druga produkowana od końca 98r z nowszym wnętrzem i ładniejszym przodem (agresywniejszy gril i lampy przednie clear). Trafić mozna też Taką budę czyli nowe wnętrze z motorem jeszcze 115KM. Masz sporo kasy do wydania więc jeśli ma być GC to szukał bym końcówki 98 lub z 99r. obydwa motory znoszą gaz ok. Co do GD sie zbytnio nie wypowiem ale motor chyba ten sam co w GC 2.0 125KM.

Jak koledzy już wspomnieli, cieżko znaleść zadbanego wolnossaka w wybranej konfiguracji. Przeglądam od miesiąca ogłoszenia GC i raczej wyznacznikiem nie będzie czy to ma być kombi czy sedan, starszy czy nowszy model, motor 115/125KM, tylko stan techniczny jak najlepszy.... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...