szamcio11 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Witam Może dziwne sformułowane pytanie -ale szukam Imprezy jako drugiego auta, do spokojnej, codziennej jazdy, i nie bardzo już wiem, na którą wersję się nastawiać? Zależy mi na możliwie największej bezawaryjności, długoletnim użytkowaniu. Nie będę upalał, latał bokami itp. Prawdopodobnie LPG będzie założony. Czytałem wiele wątków na forum, i nie wynika z tego nic jasno. Chciałbym np. ustrzec się przypadłości silnika 2,0 156KM z dziurą w gazie, uzyskać najtrwalsze pod względem korozji nadwozie, w miarę dobre oświetlenie drogi itp. Priorytety: mało uciążliwy w esploatacji silnik, czyli raczej 2,0 lub 2,5, bez turbo, z możliwością założenia LPG raczej kombi skrzynia manualna, ale automat też może być cena - do 20tys z tolerancją Nie chodzi mi o konkretny ezgemplarz (chyba, że ktoś cos poleca) ale o sugesteię, którą wersję wybrać - czy GC, GD (następne chyba nie zmieszczą się w budżecie) Nie do końca jestem pewien czy to dobre miejsce na takie pytanie - ale spróbuję tutaj. pozdrawiam szamcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Silnik z - jak to napisałeś - "dziurą w gazie" w Imprezie ma 160 km a nie 156, a poza tym to w zakładanym przez Ciebie budżecie ta przypadłość na pewno Ci nie grozi GD z tym silnikiem są sporo droższe jednak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamcio11 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 dzięki czyli jedna sprawa załatwiona - silnik 2,0 125 powinien być ok Ale np w ogłoszeniach wersje GC wystepują z różnym przodem, róznymi światłami - czy tu sa jakieś wskazania? szamcio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 ZTCW Imprezy GD wolnossące z silnikami 2,0 o mocy 125 km technicznie są takie same albo bardzo zbliżone do siebie. Przód (i tył również, chociaż różnice są czysto kosmetyczne) to kwestia gustu bardziej :wink: Generalnie ja bym bardziej patrzył na przebieg i pochodzenie samochodu a nie na to, czy jest to bug eye czy tear drop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sioma Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 ja mam wersję GC 2.0 125km i od pol roku mi nic nie nawalilo. auto godne polecenia, jedynie swiece wymíenialem po zalozeniu LPG bo szarpalo. Przy okazji zapytam, od ktorego roku subaru sa produkowane w GB? bo moje 99' jest jeszcze z japoníi Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 Na subaru to rynek jest tak płytki, że nie ma w czym wybierać. Mocniejsze wersje to raczej złomy do których trzeba mieć wiele cierpliwości i zapasy gotówki na remonty. Radzę więc wersję n/a i patrz na stan techniczny a nie na wersję/kolor/wyposażenie itd. niestety. Polecam indywidualny import - będzie trudno, będzie drożej ale potem będzie więcej spokoju i zadowolenia z jazdy a nie z napraw. Chyba, że trafi Ci się salonowy/krajowy rodzynek ale ja w to raczej nie wierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2011 od ktorego roku subaru sa produkowane w GB Od żadnego. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ale np w ogłoszeniach wersje GC wystepują z różnym przodem, róznymi światłami - czy tu sa jakieś wskazania? Wersję GC masz z motorem 2.0 w opcji 115KM i 125KM. Ta druga produkowana od końca 98r z nowszym wnętrzem i ładniejszym przodem (agresywniejszy gril i lampy przednie clear). Trafić mozna też Taką budę czyli nowe wnętrze z motorem jeszcze 115KM. Masz sporo kasy do wydania więc jeśli ma być GC to szukał bym końcówki 98 lub z 99r. obydwa motory znoszą gaz ok. Co do GD sie zbytnio nie wypowiem ale motor chyba ten sam co w GC 2.0 125KM. Jak koledzy już wspomnieli, cieżko znaleść zadbanego wolnossaka w wybranej konfiguracji. Przeglądam od miesiąca ogłoszenia GC i raczej wyznacznikiem nie będzie czy to ma być kombi czy sedan, starszy czy nowszy model, motor 115/125KM, tylko stan techniczny jak najlepszy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się