Thanatos Posted December 23, 2002 Share Posted December 23, 2002 Ostatnio cos mnie naszla ochota, jak pewnie zauwazyliscie, "tworzenia" nowych Subarakow. Najpierw terenowka, a potem gdzies wspomnialem o Legacy z silnikiem H6, bi-turbo i moca rzedu 600KM. Prosze Was, zebyscie tutaj pisali o Waszych "wizjach", jesli trakowe macie . Nie krepowac sie! Pozdrawiam, Thanatolkien P.S. Jak macie to tez wstawiajcie ewentualne projekty graficzne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ickx Posted December 23, 2002 Share Posted December 23, 2002 Nie mam wizji przyszlosci,mam wizje przeszlosci.Moim idealem jest 22B albo P1.Chociaz wspomniany wczesniej diesel ( o ile bedzie bokserem ) w Foresterze to ciekawa propozycja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 24, 2002 Author Share Posted December 24, 2002 No, wreszcie ktos poza mna na tym forum, kto uwaza diesla za dobry pomysl! Ho ho ho! Thanatoster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kropi Posted December 24, 2002 Share Posted December 24, 2002 Moim zdaniem przejscie na silniki dieslowskie to zboczenie z korsu jakim podaza firma Subaru ona jest slynna ze swoich silnikow boxer i z napedu na 4X4. Ale z drugiej strony to powinni pomyslec i dac jakiegos diesla ktory malo pali pozdrowiam Kropi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 24, 2002 Author Share Posted December 24, 2002 Kropi: ale wlasnie o to chodzi, ze boxer i naped na cztery lapy zostana! jedyne, co sie zmieni, to rodzaj paliwa. Zreszta filozofia Subaru polega na boxerze i AWD, nic jednak nie jest powiedziane, ze musi miec silnik benzynowy. Hmm, nie wiem, dlaczego jestescie tacy uparci Ho ho ho! Thanatoster Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted December 25, 2002 Share Posted December 25, 2002 Mi osobiscie diesel w Subaru by nie przeszkadzał, chociaż na początku nie wiedziałem co mam o tym myśleć. jeśli by mało palił, był mocny i nie klekotający, to OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 25, 2002 Author Share Posted December 25, 2002 Wlasnie ciekaw jestem, jaki by mial dzwiek boxer dieslowski... Than Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted December 25, 2002 Share Posted December 25, 2002 Przecież tak samo było z porsche. Czy jeszcze z rok temu ktoś by pomyślał, że bedzie terenowe auto tej marki? A teraz cayenne jeżdżą po ulicach i mają sie dobrze i wiekszosc powiedziala -ok. Nieliczni sie buntuja. Wg mnie tak samo bedzie z dieslem w Subaru. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Posted December 26, 2002 Share Posted December 26, 2002 Ludzie diesel nie moze byc wysokoobrotowy - co Wy w tym widzicie ( nie bić ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted December 26, 2002 Share Posted December 26, 2002 Oszczędności w portfelu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Posted December 26, 2002 Share Posted December 26, 2002 Jak oszczędności to nie ten samochód !! Tyle jest fajnych ( klekoczących ) Merców beemek audi seatów VW Toyot. Poza tym zerknijcie chociażby do danych imprezy - pali już prawie tyle co mocniejszy kompakt !! Wydaje mi się że lepiej byłoby pójść w stronę lżejszych konstrukcji, o mniejszym współczynniku oporu powietrza - czyli ekonomicznych benzyniakach. To tylko moje skromne zdanie, jeśli ktoś woli klekoty nie zabraniam pozdr. Wojtek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 26, 2002 Author Share Posted December 26, 2002 Wojtku, chcialem Ci powiedziec, ze mialem jakis czas temu okazje przejechac sie Nissanem Almera Tino (minivan) w wersji Diesel. Bylo to w Niemczech. Po pierwsze, zeby rozpoznac po glosie, ze to jest Diesel, trzeba byc znawca samochodow i naprawde sie wsluchac. Normalnie tego prawie nie slycha. Po drugie jechalismy tym 200km/h. Dieslem!!!! I w dodatku byl to van!!! Tyle z mojej strony , Than Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Posted December 26, 2002 Share Posted December 26, 2002 Ech Nissany nie wiem czemu ale coś nie uważam ich za rasowych japończyków pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 26, 2002 Author Share Posted December 26, 2002 Zbaczasz z tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted December 26, 2002 Share Posted December 26, 2002 Nissany są w porządku. Mam stuk z nową Primerą 1.8 bardzo przyjemne autko tyle mogę powiedzieć. Taka pierwsza rzecz którą dostrzegłem, ciekawe zawieszenie ale nie twarde, bardzo łagodzi nierówności i ma 17" felgi. Więc Nissany są OK. oczywiscie kwestia gustu Pozdrowienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Posted December 27, 2002 Share Posted December 27, 2002 Hmm no fakt zboczyłem z tematu ale zdania o dieselach i tak nie zmieniłem, a jesli chodzi o Primerę to według mnie jest to bardziej komputer niz samochód ( iDrive ) - grunt żeby sie nie zawieszał jak to miało miejsce z BMW serii 7 pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wielkopolanin Posted December 28, 2002 Share Posted December 28, 2002 Za to X-trail jest calkiem, calkiem, gdyby nie zegary na środku, tego nie znosze....ale z foresterem przegrywa nie tylko dla tego Link to comment Share on other sites More sharing options...
JOY Posted December 28, 2002 Share Posted December 28, 2002 Wszystkimi łapkami pod mocnym dizlem, czyli jak juz sobie wymazylem np. 2.8 do 3.2 l. common rail, mocy pod dostatkiem, a i z pedałem przy desce nie bedzie wiru w kieszeni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 28, 2002 Author Share Posted December 28, 2002 X-Trail - to mi sie przypomina, jak sie fajnie pod maske zagladalo: najpierw gleboka dziura i gdzies tam hen, hen daleko na samym dnie, za gorami, za lasami´(chociaz ich tam wcale nie bylo) byl silnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted December 29, 2002 Share Posted December 29, 2002 To co tam w tym X-Trailu jest? 50cm3 od simsona Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtek Posted December 29, 2002 Share Posted December 29, 2002 Ble wolę już nawet Ravkę chociazby za sam wygląd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanatos Posted December 30, 2002 Author Share Posted December 30, 2002 Boze Swiety, Wojtku, nawet nie zartuj! Moze X-Trail, nie jest najlepzsy, ale na pewno bez porownania lepszy od Rav4! Tak w ogole to na pierwszym miejscu w kategorii SUV jest Forester, potem X-trail, no a o calej reszcie mozna zapomniec! Ci z Was, co skorzystali na dniach otwartych drzwi w salonach Subaru z bezposredniego porownania w postaci jazdy testowej po szosie i w terenie zarowno Foresterem jak i CR-V wiedza o czym mowie! Pozdrawiam, Than Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał Posted December 30, 2002 Share Posted December 30, 2002 Ravka nie jest zła ale wole x-traila, jest jakiś taki sensowniejszy :wink: oczywiscie zawsze na pierwszym miejscu stawiam Subaru, nie tylko Forestera w SUV... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waldemar Biela Posted January 2, 2003 Share Posted January 2, 2003 Kochani ! moje zdanie na temat diesla w Subaru jest nizmiennie negatywne. Ktoś z Was jako przykład podał że Porsche wydaliło z siebie terenówkę. ALE JAKĄ TERENÓWKĘ !!!!!! 400 KM !!!!!!. I NIE DIESLA !!!!!!!!! Barrdzo proszę o takiego Forestera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Jeżeli 400 konne Porsche ma być pretekstem dla Subaru żeby wypuścić diesla - to komuś sie po..............ły tematy. Ten wykropkowany wyraz to " pomieszały" - to informacja dla Sędziego Dreda vel Flipera. Dla oszczędnych proponuję skutery, rowery ciupagą pompowane ( górale ) i deskorolki z żaglem ( wersja dla oszczędnych i leniwych ). A tak poważnie to mam nadzieję że subaru prędzej wprowadzi silniki wodorowe niż śmierdziele. A wtedy będzie bardzo oszczędnie. Tylko dzwięk rasowego boksera to trzeba będzie sobie z patefonu na głośniczkach puszczać. Pozdrawiam i załączam różne wyrazy (szacunku też) Śiwy Łeb ps. Co do wizji przyszłości to już dawno marzył mi się Forester z turbo doładowanym silnikiem H6. No ostatecznie mogło by być BITURBO. Smacznego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TYPE_R Posted January 2, 2003 Share Posted January 2, 2003 no wiesz moim zdaniem diesla to jest przyszlosc i mysle ze 220 KM diesel spokojnie wkladalby WRX'owi a o momencie nie wspomne bo mialby pewnie z 500 Nm no tylko tego bokserka szkoda ale to by zostala wersja dla zamozniejszych ktorych stac na wydawanie 1000 zl miesiecznie na paliwo i tacy by nadal cieszyli sie bokserkiem :wink: a ci co wola "smierdzacym" dieslem łoić skory samochodom spod zanku Gti lub przeroznym golfom i innym niemieckim wynalazom kupowali by soebie wlasnie dieselka pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now