Thanatos Opublikowano 3 Stycznia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 Przepraszam, Type_R, ale mi rece opadaja. Przeczytaj najpierw teamty o dieslu, zanim cos skomentujesz, bo to juz bylo walkowane kilka razy, ze, jesli wejdzie ten diesel, to NA PEWNO BEDZIE TO BOXER. Ciekawe tylko, jaki bedzie ten glos - na 100% troche inny, aczkolwiek pozostanie charakterystyczny i o to chodzi. Pozdrawiam, Than Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYPE_R Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 no dobra Thanatos nie nerwuj sie a jezeli maja byc to bokserki to tym ciekawsza bedzie ta propozycja pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 Z uporem maniaka Ale naprawde, gdyby istniał foresterek z commonrailem to bym leciał po kredyt choćby i dziś, a jak wiem że czekają mnie słone wydatki na zupke, to wole już uzbierać przynajmniej gotówkę, a o paliwo martwić będę sie później. A chciałbym już dziś. Co do Porshe z dizlem, to istnieje jego brat bliźniak z WV. Hę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 Myślałem że romawiam o Porsche i Subaru. Jeżeli Volkswagen jest bratem Posche to ja jestem starszą siostrą Mohameda Ali. Tym sposobem - szukając koneksji rodzinnych między różnymi markami - żeby udowodnić przydatność diesla w subaru dojdziemy do Trabantów i Syrenek. Postanowiłem że to jest moja ostatnia wypowiedź na ten temat. Nikogo nie przekonam o poronioności tego pomysłu i nikt mnie nie przekona że to jest auto do wożenia ziemniaków na plac targowy i musi być ekonomiczne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 3 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2003 Vw Tuareg i porsche Caeyenne byly opracowywane razem przez te dwie firmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Zawieszenie do Daewoo Nubiry też projektowało Porsche a nadwozie Pinifarina ( pewnie po pijanemu ). I co z tego wyszło ??????? Niestety nie ma ikony ze śmiejącym się koniem . Mam dwóch znajomych którzy kupili sobie VW ( jak sądzili ) najwyższej klasy. Oddali po pół roku z uwagi na ilość awarii i gwarancyjnych napraw. Jeżeli oglądałeś film "BLIŹNIAKI" z Schwarzenegerem i De Vito to najlepszy przykład na braterstwo Porsche i VW. Nie twierdzę że nie masz racji. Były projektowane razem. Ale produkować będą dwie firmy - różne jak Flip i Flap. Pozdrawiam Siwy Łeb. Ps. Różnica będzie taka jak między Subaru Foresterem a Ładą Niva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Ejj, troche popadasz w stereotypy....no tak, powiesz, ze nie stereotypy, tylko negatywne doświadczenia użytkowników, ale przecież VW wziął sie ostatnio troche w garść i jakość aut jest nieporównywana z tymi sprzed 10 lat -phaeton, tuareg to nie są już auta dla ludu i nie sądze, zeby byly az takie awaryjne... Wiadomo, Tuareg i Cayenne to auta z innych bajek, ale nie aż tak różnych jak Niva i Forester, no bez przesady !!! A co do Nubiry i Pinifariny to masz 100 % racji, śmiech na sali, ze tez ten ostatni zgodzil sie podpisac pod takim "czymś"....by sie wstydził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Hmm nie zgadzam się z Tobą wielkopolaninie. Według mnie Phaetona zrobili bo mieli kompleks mniejszości w stosunku do Audi A o ile dobrze pamiętam to w Wawie jest salon Volkswagen & Porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 No i zapomniałem dodać - chyba się nie obronię od służbowego Passata 1,8T Variant ( okratowanie rlz :!: :!: )... trudno, ale lepiej to niż Astrę 200000 km przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JOY Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Audi i Porshe - dokładniej. Uprzedam: w sobote nieczynne, niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 No i minęliśmy się z tematem przwodnim czyli dieslem do Forestera. To wszystko co napisałem o Porsche i VW to tylko dla udowodnienia że to żaden powód dla którego subaru ma robić diesle. I jeżeli moja sytuacja finansowamnie zmusi do ekonomicznego auta to kupie VW a nie będę się modlił o diesla w subaru. Poza tym europejski rynek motoryzacyjny charakteryzyje się tym że właśnie diesle przy zakupie są dużo droższe. I trzeba się liczyć z kilkuletnia intensywną eksploatacją żeby ta różnica się zwróciła. Jeżeli ktoś zmienia auto co dwa, trzy lata to jest bardzo złudna oszczędność. SiwyŁeb PS. A sałatę na plac można wozić Żukiem albo Nysą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Wiadomo, ze VW to biedniejszy, tańszy i bardziej popularny brat Audi i od paru lat robi wszystko zeby pozbyc sie tego kompleksu, no ale ja twierdze, ze z calkiem pozytywnym skutkiem. Phaeton im sie udał. Jak już bede prezydentem, to bede jezdzil wlasnie phaetonem. A inna sprawa, ze mocny diesel subaru (jesli bedzie ) to bedzie kosztowal wiecej niz s-turbo (czy teraz XT)...tak to zwykle bywa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 wielkopolaninie bede na ciebie głosował Phaeton fajne auto. Ale nie tylko ten model VW udowadnia że potrafią zrobić dobre auto np. passat w8 6.5 do setki i przy tym niezły komfort. trzeba przyznać że w ostatnich czasach posoplity "samochód dal ludu" zmienił wizerunek. Oczywiscie pozytywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 Rafał, jeżeli Passat w8 jest autem dla ludu to ja emigruję do tego państwa. Bardzo Cię proszę, nie bądź egoistą i podaj namiar na to królewstwo. Domyślam się tylko że chodzi o Kuwejt. Bo u nas autem dla ludu jest seicento, matiz ( to wersja dla tych co jeszcze mają pracę ) albo dziesięcioletni maluch na świąteczne wyjazdy ( wersja dla mniej zamożnych ale jaszcze pracyjących) lub dwudzisto letni Trabant do spóły z teściową ( wersja dla bezrobotnych posiadaczy teściowej ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 6 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2003 skorzystajcie z konfiguratora na stronie www.vw.pl passat w8 z wszystkimi bajerami bedzie kosztował ponad 300000 zł !!!!! - a za to już będzie prawie s6 !!! Samochód dla ludu to inteligentne kłamstwo, byle bajer kosztuje 5000 Osobiscie jakbym byl prezydentem to chcialbym maybacha a nie jakiegos tam pheatona Aktualnie jako drugi samochód mam Seicento Brush ( dwukolorkowe ... nawet fajne ) i uważam że Seicento jest bardziej drugim samochodem na miasto niż pierwszym samochodem rodzinnym. Matiz ma 5 drzwi a model 2002 mozna kupic juz za 21000 zł Co do diesla to myśle ze komus sie daty poprzestawialy. Nie teraz primaaprilis :!: pozdrowiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korsarz Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 VW niezawodny :shock: Aktualnie u naszych zachodnich sąsiadów jest wielki huk na temat wybuchających silników VW (źródło: Auto Bild) - ale podobno tylko wtedy, gdy jest zimno . Ale jest w tym istotnie coś z prawdy - wybuchają niezawodnie PS. Ciekawe, czy Auto Świat przedrukuje także ten artykuł z Auto Bild, czy też uzna, że u nas klimat cieplejszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Ponieważ temat tego postu to WIZJE SUBARU PRZYSZŁOŚCI - mam małą refleksję. Przeglądałem właśnie w INTERIA pl nowości motoryzacyjne z aktualnie odbywającego się salonu w Ditroit i zrobiło mi się smutno. Otóż mazda wypuszcza SUV-a WASHU o mocy 245 KM, Maserati SUV-a KUBANG-a o mocy 390 KM, Audi PIKES PEAC-a o mocy 500 KM i momentem.......... 630 Nm !!!!!!!!!!! . Porsche swojego SUV-a 450 KM. Trochę biedny ten FORYŚ ze swoimi 177 KM. Firma o takim sportowym zacięciu wygląda trochę blado. Co szanowni forumowicze na to ???????? A może Dyrekcja dorzuciła by ze 100 KM w promocji do każdego Forestera. Siwy i posmutniały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 8 Stycznia 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Drogi Panie Waldemarze ! Za cenę Porscha Cayenne Turbo jestesmy gotowi dołożyć te 100 KM zamówimy Forestera XT + STI i dokonamy biologicznej krzyżówki. Jako produkt resztowy pozostanie nam 5-biegowy STI mający 177 KM, którym z przyjemnością będziemy pokonywali trasy miejskie (po usunięciu naklejek STI - trzeba dbać o image 8) ). Reszta to modele studyjne - poczekajmy na realia. Ponadto samochody z amerykańskimi zawieszeniami są wprawdzie wygodne jak fotel bujany, lecz przy zbyt długim użytkowaniu istnieje niebezpieczeństwo osobistego zapoznania się z róznicą pomiędzy zającem a żyrafą. PS. podpisana kartka (nie żółta !) czeka na dobiór (jest to oczywiście jednoznaczne z zaproszeniem na kawę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 No wiesz Waldku że audi robi samochód 500 konny to nie znaczy ze bedzie szybszy od subarek. Znając życie małymi literkami napisane jest że wazy niecałe 2,5 tony... A porównując cenę - coś nie chce mi sie wierzyc ze starczy 1000 zł na KM !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 8 Stycznia 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2003 Szanowny Panie Witoldzie. Za kartkę ogromnie dziękuję. :!: Myślę że odniesie porządany skutek. Na kawę przyjadę z roskoszą. A propozycję Forestera 265 KM rozpatrzę - ale raczej w cenie STI a nie Cayenne. Gdybym był bogaty ( to piosenka z filmu "SKRZYPEK NA DACHU ). Ale założyłem sobie że będę, tylko nie wiem czy już w czerwcu :roll:. A TAK APROPO'S TO JA WSPOMNIAŁEM O PROMOCJI !!!!!!!!!! A NIE WYZYSKU. Oczywiście żartowałem - wiem że w promocji to ewntualnie ............dywaniki. Pozdrawiam i anonsuję się na jutro. Waldemar Biela lekko zdołowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 A teraz cayenne jeżdżą po ulicach Ostatnio z silnikami VW (smiech na sali) Jezeli chodzi o dyskusje pt. "diesel w subaru- nigdy" proponuje boxera GDI dla bardziej przy temacie jak to w tych silnikach jest ?? chodzi bardziej jak diesel czy benzynowy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip D. Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 a w ogole istnieje diesel w ukladzie boxer?! ja o aucie z takim silnikiem nie slyszalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 12 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2003 O samochodzie tez nie slyszalem, ale kto wie, kto wie... niestety plotki moga prawda sie okazac: It's pretty well known that Izusu is working with Subaru to develop a boxer diesel for the European market.Reportedly the all-new Legacy will get this engine as an option within a few years. A co do silnikow typu boxer napedzanych olejem opalo... tfu. napedowym to znalazlem DAIR 100. www.dair.co.uk/documents/press_rel/press/press_rel.htm www.sae.org/aeromag/techupdate/10-1999/06.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 14 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2003 :?: :shock: Dwa wały korbowe :?: :shock: Te plany to jak obrazki z serii "Co tu jest nie tak"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cig13 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Co do diesli w Subaru mówię zdecydowanie TAK. LPG/CNG/i inne takie zdecydowane TAK Marka zobowiązuje do pewnych cech, klietela sie zmienia - jeśli subaru chcę zarabiać w europie (chyba że ktoś ma za dużo pieniędzy... jest ktoś taki??) to musi dostosować ofertę. Ja jestem rękami i nogami za!! Weźmy sobie takiego boxerka 2,5l z turbo 200km w podstawowej wersji i cena w granicach 100tys pln - ja się juz w kolejce ustawiam. Teraz dostanę salwę w stylu... idź pan kup sobie audi/szkodnika/albo inne VW. Uwielbiam japońskie auta chcę mieć stałe 4x4, pewne prowadzenie, mało chętnych na moje auto pod domem i nieco oryginalności. A RAv czy Navara i X-trail mnie nie bawią wyglądają zbyt cukierkowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się