Skocz do zawartości

Subaru Legacy II Benzyniak- zimny motor problem z jazda


SubarekMacio

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczor, mam problem , prosze pomozcie . Sprubuje wytlumaczyc w kilku slowach, po kobiecemu... Rano, po nocce odpalam auto, zapala od razu ale silnik dziwnie chodzi , jest niespokojny, szarpie , ma dziwny odglos, jak dodaje gazu, szarpie nim, cos tak jakby go cos trzymalo, jedzie powoli, nagle to cos go puszcza i jedzie moment normalnie, potem znow zwalnia, cisne gaz a on nie zwieksza szybkosci, az to "cos" znowu go pusci... i to tak trwa az motor sie nie zagrzeje, potem chodzi normalnie... tez niema problemu z przyspieszaniem. myslalam ze to woda sie skrapla w tanku, kupilam i wlalam mu srodek do zwiazania wody z benzyna- nic nie pomoglo. Co to moze byc ? Zly olej ? Swiece? czy cos powazniejszego... Pozatym ostatnio (nie wiem czy to ma wspolny zwiazek) jak wyciagam kluczyki ze stacyjki zapala sie i gasnie (miga) oswietlenie na stacyjce na pare sekund i w zapalniczce. to samo sie dzieje jak nie ma klucza w stacyjce a nacisnie sie pedal stopu... Blagam Ratujcie !!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym ostatnio (nie wiem czy to ma wspolny zwiazek) jak wyciagam kluczyki ze stacyjki zapala sie i gasnie (miga) oswietlenie na stacyjce na pare sekund i w zapalniczce. to samo sie dzieje jak nie ma klucza w stacyjce a nacisnie sie pedal stopu...

Dosyć ciekawe zachowanie, może jest jakieś przebicie na instalacji elektrycznej. U mnie jedyne co mruga przy wyciągniętym kluczyku to czerwona dioda od immobilisera (na zegarach, zazwyczaj w postaci klucza).

 

A co do krztuszenia auta to tak jak pisał Giechu, warto sprawdzić filtr paliwa... kiedy był wymieniany? Czy dochodzi pod właściwym ciśnieniem paliwo do silnika (pompa?).

Nie zapala Ci się przypadkiem kontrolka Check Engine? Czy masz w ogóle sprawną tą kontrolkę? Powinna się zaświecać przed uruchomieniem silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym i najbezpieczniejszym rozwiązanie będzie podjechać do mechanika lub ASO Subaru i Oni powinno znaleźć rozwiązanie. Bo tak to możemy tylko wróżyć.

 

A i co do drugiego problemu to przydałby się też jakiś dobry elektryk bo tak na pewno nie powinno być, ale na pewno nie ma to nic wspólnego z szarpaniem auta ;)

 

Skąd jesteś? To może doradzimy gdzie najlepiej podjechać ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym ostatnio (nie wiem czy to ma wspolny zwiazek) jak wyciagam kluczyki ze stacyjki zapala sie i gasnie (miga) oswietlenie na stacyjce na pare sekund i w zapalniczce. to samo sie dzieje jak nie ma klucza w stacyjce a nacisnie sie pedal stopu...

Dosyć ciekawe zachowanie, może jest jakieś przebicie na instalacji elektrycznej. U mnie jedyne co mruga przy wyciągniętym kluczyku to czerwona dioda od immobilisera (na zegarach, zazwyczaj w postaci klucza).

 

A co do krztuszenia auta to tak jak pisał Giechu, warto sprawdzić filtr paliwa... kiedy był wymieniany? Czy dochodzi pod właściwym ciśnieniem paliwo do silnika (pompa?).

Nie zapala Ci się przypadkiem kontrolka Check Engine? Czy masz w ogóle sprawną tą kontrolkę? Powinna się zaświecać przed uruchomieniem silnika.

 

NO WLASNIE SIE NIE PALI... to dobrze czy zle???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SubarekMacio, jeżeli przy zapłonie się nie zapala (jak przekręcisz kluczyki w pozycję zapłon, ale nie uruchamiasz jeszcze silnika), to znaczy, że masz spaloną żarówkę kontrolki.... albo ktoś wcześniej celowo wyciągnął by sprzedać auto z problemem. Trzeba więc wymienić żarówkę lub ją tam wstawić. Jak będzie kontrolka, to wtedy spinając odpowiednie kostki pod deską rozdzielczą będzie można wymrugać kody błędów i postarać się poszukać możliwej przyczyny. Można też podjechać do rozgarniętego serwisu i poprosić by zrobili wszytko za nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedzie powoli, nagle to cos go puszcza i jedzie moment normalnie, potem znow zwalnia, cisne gaz a on nie zwieksza szybkosci, az to "cos" znowu go pusci... i to tak trwa az motor sie nie zagrzeje, potem chodzi normalnie...

 

Ja napisze coś od siebie mimo iz miałem tak w poprzednim samochodzie mianowicie Rover 620 diesel miałem przerwaną rure która podawała powietrze do TURBINY, po wymianie takowej rury samochód chodził normalnie i miał moc a przedtem tak jak w opisie raz miał a raz nie !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...