kammi Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Jak w temacie blokuje mi się czasem linka od gazu i czasem rosną mi obroty do 3tys To przepustnica może się blokować ?? Czy tylko wystarczy linkę od gazu po luzować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolomeo Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 blokuje mi się czasem linka od gazu brzmi niebiezpiecznie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tynek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 We Fiacie 126p, tak mi się robiło. Wstrzykiwałem wtedy płyn hamulcowy pomiędzy linkę a przewód ochronny. Pomagało na kilka dni, do czasu wymiany linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammi Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 no trochę tak a zwłaszcza w korku bo auto samo jedzie :shock: Ale to chyba kwestia ułożenia linki bo parę dni temu miałem rozrząd wymieniany. Bo wcześniej jak dodałem gazu to było normalnie nie wkręcał się sam na obroty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Może jest żle ułożona albo sprężyna na przepustnicy się zacina.Ściągnij linkę z uchwytu przy przepustnicy i zobacz ręcznie czy przepustnica chodzi i wraca lekko,jeśli tak to znaczy że coś z linką ewentualnie,ale mało prawdopodobne,coś z pedałem gazu,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kammi Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jutro obejrzę dobrze przepustnicę Dzięki za rade,pozdro. -- N lis 27, 2011 5:35 pm -- Z przepustnicą jest wszystko ok lekko ja pod smarowałem no i linkę od gazu i teraz jest już spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 jak juz odgrzewam kotleta odnosnie przepustnicy, to zapytam o jedną rzecz... a nowego tematu specjalnie zakladac nie bede po co w WRXie są 2 miejsca na linke od gazu? jedno miejsce/mocowanie to rozumiem, ale po co jest to drugie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 ale po co jest to drugie? Na tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 by cie chudy byk.... nie wpadłem na to, a miałem 2 auta z tempomatem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 by cie chudy byk.... nie wpadłem na to, a miałem 2 auta z tempomatem a może ich wcale nie miałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 @@PiterOKL, czy mi sie wydaje czy masz gumę sparciałą łączącą IC z kolektorem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 ADK90, dobrze Ci sie wydaje jednak nie odczuwam zadnych nieprawidłowości w pracy samochodu, wiec narazie nie wymieniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Ale miej na uwadze. Lepiej dmuchać na zimne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 mam podobną sytuację... gdy kupowałem buga, to sprzedawca mnie o tym poinformował mówiąc że to wina silniczka krokowego i że wystarczy go wyczyścić... nie wiem ile w tym prawdy dla tego pytam... przez pierwsze miesiące nic się nie działo ale ostatnio zauważyłem, że (raz na jakiś czas) przy wciskaniu sprzęgła obroty nie spadają, tylko utrzymują się na tym samym poziomie... w sumie to taki "międzygaz" przy zmianie biegów... ktoś miał może z tym styczność?? czy tak jak u kolegi szukać przyczyny w przepustnicy i lince?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 A zpedałem gazu coś dziwnego się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 przeczytałem pół forum i stwierdziłem że w złym temacie pytanie zadałem ale nie mogłem tego edytować... z pedałem gazu nic mi się nie działo... znalazłem info w którymś z tematów na temat płynu hłodniczego... a że miałem minimum, to dolałem do pełna i czekam na efekty, bo póki co od tygodnia mi się nie wiesza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 znalazłem info w którymś z tematów na temat płynu hłodniczego... a że miałem minimum, to dolałem do pełna i czekam na efekty, bo póki co od tygodnia mi się nie wiesza... Taka błahostka a jak cieszy. Mam nadzieję że już problem się nie pojawi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się