Skocz do zawartości

Łożysko czy ki czort?


Michal K

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

 

Przejechałem trochę szybciej rondo i z prawego tylnego koła wydobył się dosyć mocny odgłos tarcia.

Pad łożyska w STI MY06 po 105kkm to raczej późno czy wcześnie? :roll:

 

Czy przed wizytą w ASO można w jakiś sposób sprawdzić, czy to na pewno łożysko czy może tarcza/klocki?

Wymienia się parami i co idzie jako OEM?

 

Pomuki gwarantowane ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

 

Przejechałem trochę szybciej rondo i z prawego tylnego koła wydobył się dosyć mocny odgłos tarcia.

Pad łożyska w STI MY06 po 105kkm to raczej późno czy wcześnie? :roll:

 

Czy przed wizytą w ASO można w jakiś sposób sprawdzić, czy to na pewno łożysko czy może tarcza/klocki?

Wymienia się parami i co idzie jako OEM?

 

Pomuki gwarantowane ;-)

 

Podnieś auto i sprawdź przy okazji stan klocków, oraz luz na łożysku , i bedzie wszystko jasne, nie musisz parami zmieniać łożyska, kupujesz łożysko , dwa uszczelniacze zew. i wew. ewentualnie nakretke czy pierscień segera , operacja mało kłopotliwa :D

Jako OEM idzie NTN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak robi KOYO... :P:mrgreen:

 

 

nie w tym przypadku :D, w KOYO moze być zapakowane, a na łożysku jest wybity numer i producent :D

Edwin,

śmieję się, bo w forku 3 razy wymieniałem łożycha z tyłu i kupowałem SKF, Koyo i Kanaco (bodajże) i za każdym razem w pudełku było Koyo (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu) :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit możesz podać oznaczenie NTN?

to będzie 28016PA010 :arrow: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ :?:

 

 

tak to jest to łożysko :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edwin,

śmieję się, bo w forku 3 razy wymieniałem łożycha z tyłu i kupowałem SKF, Koyo i Kanaco (bodajże) i za każdym razem w pudełku było Koyo (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu) :twisted::mrgreen:

 

Najlepsza jest magiczna firma JapanLine. W środku pudełka łożysko NTN i dwa uszczelniacze z czego jeden to OE Subaru :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pad łożyska w STI MY06 po 105kkm to raczej późno czy wcześnie?

 

To już akurat w samą porę z tendencją do w miarę późno.

Głównie zależy to od sposobu jazdy, używanych opon, mocy.

Najlepiej wymieniać pojedyńczo jak pojawią się objawy (chuczenie, buczenie, w skrajnych wypadkach tłuczenie i luzy). objawy są odczuwalne i prewencyjne wymiany nie mają sensu.

Buczenie jest charakterystyczne i słychać je także na luzie. Czasami w skrzyni wyje podobnie lecz cichnie po wciśnięciu sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...