Michal K Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Czołem, Przejechałem trochę szybciej rondo i z prawego tylnego koła wydobył się dosyć mocny odgłos tarcia. Pad łożyska w STI MY06 po 105kkm to raczej późno czy wcześnie? :roll: Czy przed wizytą w ASO można w jakiś sposób sprawdzić, czy to na pewno łożysko czy może tarcza/klocki? Wymienia się parami i co idzie jako OEM? Pomuki gwarantowane ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Czołem, Przejechałem trochę szybciej rondo i z prawego tylnego koła wydobył się dosyć mocny odgłos tarcia. Pad łożyska w STI MY06 po 105kkm to raczej późno czy wcześnie? :roll: Czy przed wizytą w ASO można w jakiś sposób sprawdzić, czy to na pewno łożysko czy może tarcza/klocki? Wymienia się parami i co idzie jako OEM? Pomuki gwarantowane ;-) Podnieś auto i sprawdź przy okazji stan klocków, oraz luz na łożysku , i bedzie wszystko jasne, nie musisz parami zmieniać łożyska, kupujesz łożysko , dwa uszczelniacze zew. i wew. ewentualnie nakretke czy pierscień segera , operacja mało kłopotliwa Jako OEM idzie NTN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 A pewnie wszystko i tak robi KOYO... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 tak robi KOYO... nie w tym przypadku , w KOYO moze być zapakowane, a na łożysku jest wybity numer i producent Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michal K Posted November 2, 2011 Author Share Posted November 2, 2011 carfit możesz podać oznaczenie NTN? to będzie 28016PA010 :arrow: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 tak robi KOYO... nie w tym przypadku , w KOYO moze być zapakowane, a na łożysku jest wybity numer i producent Edwin, śmieję się, bo w forku 3 razy wymieniałem łożycha z tyłu i kupowałem SKF, Koyo i Kanaco (bodajże) i za każdym razem w pudełku było Koyo (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu) Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 carfit możesz podać oznaczenie NTN?to będzie 28016PA010 :arrow: http://opposedforces.com/parts/impreza/ ... tration_1/ :?: tak to jest to łożysko :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
miszozon Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Edwin,śmieję się, bo w forku 3 razy wymieniałem łożycha z tyłu i kupowałem SKF, Koyo i Kanaco (bodajże) i za każdym razem w pudełku było Koyo (ku mojemu wielkiemu zdziwieniu) Najlepsza jest magiczna firma JapanLine. W środku pudełka łożysko NTN i dwa uszczelniacze z czego jeden to OE Subaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted November 2, 2011 Share Posted November 2, 2011 Pad łożyska w STI MY06 po 105kkm to raczej późno czy wcześnie? To już akurat w samą porę z tendencją do w miarę późno. Głównie zależy to od sposobu jazdy, używanych opon, mocy. Najlepiej wymieniać pojedyńczo jak pojawią się objawy (chuczenie, buczenie, w skrajnych wypadkach tłuczenie i luzy). objawy są odczuwalne i prewencyjne wymiany nie mają sensu. Buczenie jest charakterystyczne i słychać je także na luzie. Czasami w skrzyni wyje podobnie lecz cichnie po wciśnięciu sprzęgła. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now