Jump to content

Kontrolka układu hamulcowego


kamil_mierze

Recommended Posts

Witam,

 

Jestem świeżo upieczonym właścicielem modelu Outback 3.0 H6 rocznik 2005. Szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego problemu. Jestem tuż przed przeglądem na 120 kkm (w zasadzie przejechane już 121k :/) zjawisko które zaczęło u mnie występować to zapalanie kontrolki układu hamulcowego. Dzieje się to w dwóch przypadkach:

 

- intensywne hamowanie - zapala się w trybie ciągłym i gaśnie po odpuszczeniu hamulca

- czasami przy ostrym przyspieszaniu - mruga w trakcie i przestaje po odpuszczeniu gazu (wcześniej tego nie było)

 

Niedawno temu mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu i najprawdopodobniej przy 120 k będzie właśnie czekała wymiana. W pierwszym przypadku podejrzewam zatem zużycie klocków po tym co udało mi się wyczytać na forum, ale nie jestem pewny.

 

Proszę o komentarze, jeśli ktoś zna źródło problemu.

 

Pozdrawiam!

Kamil

Link to comment
Share on other sites

klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki

Link to comment
Share on other sites

klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki

 

 

Moge tylko potwierdzic

Link to comment
Share on other sites

klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki

 

co występuje w każdym aucie z kontrolką poziomu płynu w zbiorniczku :P

Link to comment
Share on other sites

tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink:

Link to comment
Share on other sites

tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink:

tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly

Link to comment
Share on other sites

tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink:

tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly

 

no to musi być bardzo czuły faktycznie :)

to też oznacza, że przy migotaniu problem jest w fazie początkowej, bo jak już więcej płynu ubędzie z układu, wtedy powinna się lampka na stałe zapalić

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...