kamil_mierze Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 Witam, Jestem świeżo upieczonym właścicielem modelu Outback 3.0 H6 rocznik 2005. Szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego problemu. Jestem tuż przed przeglądem na 120 kkm (w zasadzie przejechane już 121k :/) zjawisko które zaczęło u mnie występować to zapalanie kontrolki układu hamulcowego. Dzieje się to w dwóch przypadkach: - intensywne hamowanie - zapala się w trybie ciągłym i gaśnie po odpuszczeniu hamulca - czasami przy ostrym przyspieszaniu - mruga w trakcie i przestaje po odpuszczeniu gazu (wcześniej tego nie było) Niedawno temu mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu i najprawdopodobniej przy 120 k będzie właśnie czekała wymiana. W pierwszym przypadku podejrzewam zatem zużycie klocków po tym co udało mi się wyczytać na forum, ale nie jestem pewny. Proszę o komentarze, jeśli ktoś zna źródło problemu. Pozdrawiam! Kamil Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 kamil_mierze, sprawdź poziom płynu hamulcowego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek75 Posted October 24, 2011 Share Posted October 24, 2011 klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki Moge tylko potwierdzic Link to comment Share on other sites More sharing options...
okeyten Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 i ja też moge potwierdzić słowa car1961, no i mechanik już powiedział mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GISek Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki co występuje w każdym aucie z kontrolką poziomu płynu w zbiorniczku Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
car1961 Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink: tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_mierze Posted October 25, 2011 Author Share Posted October 25, 2011 Dzięki za potwierdzenie! Nie byłem pewny, zmyliło mnie to miganie kontrolki przy ostrym przyspieszaniu. Pozdro Kamil Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted October 25, 2011 Share Posted October 25, 2011 tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink: tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly no to musi być bardzo czuły faktycznie to też oznacza, że przy migotaniu problem jest w fazie początkowej, bo jak już więcej płynu ubędzie z układu, wtedy powinna się lampka na stałe zapalić Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted October 26, 2011 Share Posted October 26, 2011 kamil_mierze, jeśli klocki /tarcze cienkie-to poziom płynu może byc na granicy i stąd miganie . dolej trochę i zobacz, czy miganie ustanie.No i hamulce napraw pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now