Skocz do zawartości

Kontrolka układu hamulcowego


kamil_mierze

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Jestem świeżo upieczonym właścicielem modelu Outback 3.0 H6 rocznik 2005. Szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego problemu. Jestem tuż przed przeglądem na 120 kkm (w zasadzie przejechane już 121k :/) zjawisko które zaczęło u mnie występować to zapalanie kontrolki układu hamulcowego. Dzieje się to w dwóch przypadkach:

 

- intensywne hamowanie - zapala się w trybie ciągłym i gaśnie po odpuszczeniu hamulca

- czasami przy ostrym przyspieszaniu - mruga w trakcie i przestaje po odpuszczeniu gazu (wcześniej tego nie było)

 

Niedawno temu mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu i najprawdopodobniej przy 120 k będzie właśnie czekała wymiana. W pierwszym przypadku podejrzewam zatem zużycie klocków po tym co udało mi się wyczytać na forum, ale nie jestem pewny.

 

Proszę o komentarze, jeśli ktoś zna źródło problemu.

 

Pozdrawiam!

Kamil

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki

 

 

Moge tylko potwierdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki

 

co występuje w każdym aucie z kontrolką poziomu płynu w zbiorniczku :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink:

tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink:

tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly

 

no to musi być bardzo czuły faktycznie :)

to też oznacza, że przy migotaniu problem jest w fazie początkowej, bo jak już więcej płynu ubędzie z układu, wtedy powinna się lampka na stałe zapalić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...