Witam, mnie także zainteresował model Outback mając podobny dylemat jak autor wątku przeglądnąłem wiele wypowiedzi na forum i takie oto wyciągam wnioski jako podsumowanie (może przyda się innym):
2.5XT
1. Model turbo dostępny tylko w amerykańskiej wersji.
2. Dużo pozytywnych opinii na temat użytkowania LPG, ważna odpowiednia regulacja.
3.0 H6
1. Dostępne wersje amerykańskie i europejskie
2. Skrzynia biegów tylko automatyczna.
3. Mało pozytywnych doświadczeń z LPG, główna wskazywana wada to konieczność regulacji zaworów, która z uwagi na bardzo trudny dostęp jest kosztowna. Nie mniej temat nie jest w 100% rozopoznany.
4. Od rocznika 07 występują modele z systemem Si-Drive i manetkami przy kierownicy.
Uwagi ogólne.
1. Wersje amerykańskie:
- wykończenie z gorszej jakości materiałów
- inny typ zawieszenia, bardziej miękkie (jak się moża domyśleć ), różnice w zasostowanych elementach, niektóre części EU nie pasują do USA, trzeba je zamawiać ze stanów
- brak możliwości wybierania trybów dla AT (Inteligent, Sport, Sport Sharp)
- do przerobienia światła, radio, komputer - wyświetlane jednostki i częstotliwości wg standardu US
Moje pytania:
1. Czy przed rocznikiem 07 skrzynie AT mają tryby jazdy do wyboru?
2. Czy faktycznie we wszystkich modelach z USA da się przerobić radio i komputer pokładowy z wersji US na EU?
3. Generalnie z tego co wyczytałem nie przekonują mnie modele z USA. Czy ktoś mnie przekona do ich zalet?
4. Obawiam się 3.0 z uwagi na LPG, ale w tym temacie chcę się bardziej szczegółowo rozeznać.
Jeśli coś się nie zgadza, to piszcie czekam też na odpowiedzi na powyższe pytania.
Dodatkowo sprawdzę w polecanym na forum warsztacie we Wrocławiu na Bogusławskiego, jakie mają doświadczenia instalacjami LPG do wersji 3.0
Pozdro
Kamil