Skocz do zawartości

kamil_mierze

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Vectra B 1.8 16V

Osiągnięcia kamil_mierze

0

Reputacja

  1. Dzięki za potwierdzenie! Nie byłem pewny, zmyliło mnie to miganie kontrolki przy ostrym przyspieszaniu. Pozdro Kamil
  2. Witam, Jestem świeżo upieczonym właścicielem modelu Outback 3.0 H6 rocznik 2005. Szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego problemu. Jestem tuż przed przeglądem na 120 kkm (w zasadzie przejechane już 121k :/) zjawisko które zaczęło u mnie występować to zapalanie kontrolki układu hamulcowego. Dzieje się to w dwóch przypadkach: - intensywne hamowanie - zapala się w trybie ciągłym i gaśnie po odpuszczeniu hamulca - czasami przy ostrym przyspieszaniu - mruga w trakcie i przestaje po odpuszczeniu gazu (wcześniej tego nie było) Niedawno temu mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu i najprawdopodobniej przy 120 k będzie właśnie czekała wymiana. W pierwszym przypadku podejrzewam zatem zużycie klocków po tym co udało mi się wyczytać na forum, ale nie jestem pewny. Proszę o komentarze, jeśli ktoś zna źródło problemu. Pozdrawiam! Kamil
  3. Witam, mnie także zainteresował model Outback mając podobny dylemat jak autor wątku przeglądnąłem wiele wypowiedzi na forum i takie oto wyciągam wnioski jako podsumowanie (może przyda się innym): 2.5XT 1. Model turbo dostępny tylko w amerykańskiej wersji. 2. Dużo pozytywnych opinii na temat użytkowania LPG, ważna odpowiednia regulacja. 3.0 H6 1. Dostępne wersje amerykańskie i europejskie 2. Skrzynia biegów tylko automatyczna. 3. Mało pozytywnych doświadczeń z LPG, główna wskazywana wada to konieczność regulacji zaworów, która z uwagi na bardzo trudny dostęp jest kosztowna. Nie mniej temat nie jest w 100% rozopoznany. 4. Od rocznika 07 występują modele z systemem Si-Drive i manetkami przy kierownicy. Uwagi ogólne. 1. Wersje amerykańskie: - wykończenie z gorszej jakości materiałów - inny typ zawieszenia, bardziej miękkie (jak się moża domyśleć ), różnice w zasostowanych elementach, niektóre części EU nie pasują do USA, trzeba je zamawiać ze stanów - brak możliwości wybierania trybów dla AT (Inteligent, Sport, Sport Sharp) - do przerobienia światła, radio, komputer - wyświetlane jednostki i częstotliwości wg standardu US Moje pytania: 1. Czy przed rocznikiem 07 skrzynie AT mają tryby jazdy do wyboru? 2. Czy faktycznie we wszystkich modelach z USA da się przerobić radio i komputer pokładowy z wersji US na EU? 3. Generalnie z tego co wyczytałem nie przekonują mnie modele z USA. Czy ktoś mnie przekona do ich zalet? 4. Obawiam się 3.0 z uwagi na LPG, ale w tym temacie chcę się bardziej szczegółowo rozeznać. Jeśli coś się nie zgadza, to piszcie czekam też na odpowiedzi na powyższe pytania. Dodatkowo sprawdzę w polecanym na forum warsztacie we Wrocławiu na Bogusławskiego, jakie mają doświadczenia instalacjami LPG do wersji 3.0 Pozdro Kamil
×
×
  • Dodaj nową pozycję...