kamil_mierze Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Witam, Jestem świeżo upieczonym właścicielem modelu Outback 3.0 H6 rocznik 2005. Szukałem na forum, ale nie znalazłem podobnego problemu. Jestem tuż przed przeglądem na 120 kkm (w zasadzie przejechane już 121k :/) zjawisko które zaczęło u mnie występować to zapalanie kontrolki układu hamulcowego. Dzieje się to w dwóch przypadkach: - intensywne hamowanie - zapala się w trybie ciągłym i gaśnie po odpuszczeniu hamulca - czasami przy ostrym przyspieszaniu - mruga w trakcie i przestaje po odpuszczeniu gazu (wcześniej tego nie było) Niedawno temu mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu i najprawdopodobniej przy 120 k będzie właśnie czekała wymiana. W pierwszym przypadku podejrzewam zatem zużycie klocków po tym co udało mi się wyczytać na forum, ale nie jestem pewny. Proszę o komentarze, jeśli ktoś zna źródło problemu. Pozdrawiam! Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 kamil_mierze, sprawdź poziom płynu hamulcowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki Moge tylko potwierdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 i ja też moge potwierdzić słowa car1961, no i mechanik już powiedział mechanik stwierdził, że klocki i tarcze są na wykończeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GISek Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 klocki do wyminy ,tloczki w zaciskach bardziej dociskają ,co powoduje ze jest wiekszy ubytek plynu w zbiorniczku ,Subaru nie posiada czujnikow zuzycia klockow ,mniejszy poziom plynu i swiecąca kontrolka jakby zastepuje czujniki co występuje w każdym aucie z kontrolką poziomu płynu w zbiorniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink: tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil_mierze Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Dzięki za potwierdzenie! Nie byłem pewny, zmyliło mnie to miganie kontrolki przy ostrym przyspieszaniu. Pozdro Kamil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 tylko czemu kontrolka miga w różnych kofiguracjach, zwłaszcza przy przyspieszaniu, a nie pali się ciągle? też myślę że to klocki / płyn i od tego trzeba zacząć, ale zachowanie kontrolki trochę dziwne :wink: tak jest zawsze ,przy przyspieszaniu .na zakretach ,plyn jest ruchomy a czujnik czuly no to musi być bardzo czuły faktycznie to też oznacza, że przy migotaniu problem jest w fazie początkowej, bo jak już więcej płynu ubędzie z układu, wtedy powinna się lampka na stałe zapalić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 kamil_mierze, jeśli klocki /tarcze cienkie-to poziom płynu może byc na granicy i stąd miganie . dolej trochę i zobacz, czy miganie ustanie.No i hamulce napraw pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się