Henryk82 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Witam, Tym razem mam problem z kontrolką Fluid Brake co oznacza ze nie ma płynu hamulcowego , inaczej mówiąc jazda hardcorowa ale dodam że płyn w zbiorniczku jest na poziomie około 5 mm poniżej kreski maximum. Sprawdziłem też wszystkie 4 zaciski hamulcowe i żaden się nie blokuje oraz nie widać nigdzie wycieku. Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem ? Dane autka te same co w opisie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Witam, Tym razem mam problem z kontrolką Fluid Brake co oznacza ze nie ma płynu hamulcowego , inaczej mówiąc jazda hardcorowa ale dodam że płyn w zbiorniczku jest na poziomie około 5 mm poniżej kreski maximum. Sprawdziłem też wszystkie 4 zaciski hamulcowe i żaden się nie blokuje oraz nie widać nigdzie wycieku. Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem ? Dane autka te same co w opisie sprawdź uszczelkę w zbiorniczku czy się nie podwinęła i nie haczy, bo wtedy czujnik głupieje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 24 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 sprawdź uszczelkę w zbiorniczku czy się nie podwinęła i nie haczy, bo wtedy czujnik głupieje Sprawdzę tą uszczelkę choć mało prawdopodobne aby to była jej wina ponieważ: autem jeżdżę rok czasu i nigdy tego zbiorniczka nie odkręcałem. auto przed zakupem miało wymieniane wszelkie płyny w serwisie ASO niemieckim. objawy te pojawiają się od kilku dni rano i po jeżdżeniu po mieście po około 10-15 km gaśnie ta kontrolka. może te dane dodatkowe coś podpowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 objawy te pojawiają się od kilku dni rano i po jeżdżeniu po mieście po około 10-15 km gaśnie ta kontrolka. otóż to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 Uszczelka pod korkiem ma budowę mieszka, przy plynie na maxa musi byc ułożona w górnej pozycji, w miarę zużywania się klocków poziom płynu będzię się obniżał a uszczelka wysuwała. Jeśli to nie pomoże weż długie szczypce i spróbuj wyciągnąc ręcznie pływak w zbiorniczku do góry ,czasem się zacina. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 A moze trzeba wymienic klocki.Mialem tak u siebie.Rano zawsze sie palila po przejechaniu kilku mil gasla jak sie hamulce nagrzaly.Po wymianie klockow zgasla. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Witam ponownie sprawdziłem Wasze porady i oto następujące wnioski: Pływak chodzi bez problemu , kilka razy go palcem dopychałem i bez problemu wypływał zatem to odpada. Przyjrzałem się korkowi i nie widziałem aby ten grzybek (bo tak ta cześć gumowa wygląda bynajmniej dla mnie) był w jakiś sposób zdeformowany lub podwinięty , jedynie co zauważyłem to jak się korek wykręci to poziom płynu spadł o jakieś 3 do 4 milimetrów tak jak by ta uszczelka tworzyła wyporność. Sprawdziłem wszystkie klocki i chyba tu jest ten pies pogrzebany z przodu z lewej strony mam około 4 mm klocków a z prawej około 2 do 3 mm klocków z tyłu jest ok bo prawie centymetr. Dzięki za podpowiedzi , pomuki lecą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Dzięki za pomuka ale klocki maja tylko znaczenie pośrednie na kontrolkę(mało klocków mało płynu) wciśnij tą uszczelkę w korku tak aby nie miała kontaktu z płynem i czujnikiem bo ona prawdopodobnie naciska w tej chwili na czujnik i się zapala kontrolka. Jeżeli to nie pomoże wypnij kostkę z czujnika i skrosuj ja na krótko spinaczem biurowym i zobacz czy wtedy nie gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek75 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 dzieki za pomuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 ipsx82, zrób prostą i pewną próbę : poruszaj pływakiem góra/dół przy włączonym zapłonie,a ktoś drugi patrzy , czy kontrolka miga .Będziesz wiedział,czy elektryka,połączenia są OK. Jeśli tak to zajmiesz się samym pływakiem, ucszczelką. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malik Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 ipsx82, sprawdź dokładnie okolice pompy ABS, czy czasem nie ma mikroskopijnego nawet wycieku. Miałem podobnie, na początku myślałem, że pływak się zawiesza. Później okazało się,że leją cylinderki na pompie :roll: z przodu z lewej strony mam około 4 mm klocków a z prawej około 2 do 3 mm klocków Nie słychać jeszcze specyficznego szurania przy hamowaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się