Skocz do zawartości

CZERWONA KONTROLKA FLUID BRAKE


Henryk82

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Tym razem mam problem z kontrolką Fluid Brake co oznacza ze nie ma płynu hamulcowego , inaczej mówiąc jazda hardcorowa :mrgreen:

ale dodam że płyn w zbiorniczku jest na poziomie około 5 mm poniżej kreski maximum.

Sprawdziłem też wszystkie 4 zaciski hamulcowe i żaden się nie blokuje oraz nie widać nigdzie wycieku.

Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem ?

 

Dane autka te same co w opisie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Tym razem mam problem z kontrolką Fluid Brake co oznacza ze nie ma płynu hamulcowego , inaczej mówiąc jazda hardcorowa :mrgreen:

ale dodam że płyn w zbiorniczku jest na poziomie około 5 mm poniżej kreski maximum.

Sprawdziłem też wszystkie 4 zaciski hamulcowe i żaden się nie blokuje oraz nie widać nigdzie wycieku.

Czy ktoś się spotkał z takim zjawiskiem ?

 

Dane autka te same co w opisie

 

sprawdź uszczelkę w zbiorniczku czy się nie podwinęła i nie haczy, bo wtedy czujnik głupieje

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

sprawdź uszczelkę w zbiorniczku czy się nie podwinęła i nie haczy, bo wtedy czujnik głupieje

 

Sprawdzę tą uszczelkę choć mało prawdopodobne aby to była jej wina ponieważ:

autem jeżdżę rok czasu i nigdy tego zbiorniczka nie odkręcałem.

auto przed zakupem miało wymieniane wszelkie płyny w serwisie ASO niemieckim.

objawy te pojawiają się od kilku dni rano i po jeżdżeniu po mieście po około 10-15 km gaśnie ta kontrolka.

 

może te dane dodatkowe coś podpowiedzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelka pod korkiem ma budowę mieszka, przy plynie na maxa musi byc ułożona w górnej pozycji, w miarę zużywania się klocków poziom płynu będzię się obniżał a uszczelka wysuwała. Jeśli to nie pomoże weż długie szczypce i spróbuj wyciągnąc ręcznie pływak w zbiorniczku do góry ,czasem się zacina.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :)

 

sprawdziłem Wasze porady i oto następujące wnioski:

 

Pływak chodzi bez problemu , kilka razy go palcem dopychałem i bez problemu wypływał zatem to odpada.

 

Przyjrzałem się korkowi i nie widziałem aby ten grzybek (bo tak ta cześć gumowa wygląda bynajmniej dla mnie) był w jakiś sposób zdeformowany lub podwinięty , jedynie co zauważyłem to jak się korek wykręci to poziom płynu spadł o jakieś 3 do 4 milimetrów tak jak by ta uszczelka tworzyła wyporność.

 

Sprawdziłem wszystkie klocki i chyba tu jest ten pies pogrzebany :mrgreen: z przodu z lewej strony mam około 4 mm klocków a z prawej około 2 do 3 mm klocków z tyłu jest ok bo prawie centymetr.

 

Dzięki za podpowiedzi , pomuki lecą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomuka :D ale klocki maja tylko znaczenie pośrednie na kontrolkę(mało klocków mało płynu) wciśnij tą uszczelkę w korku tak aby nie miała kontaktu z płynem i czujnikiem bo ona prawdopodobnie naciska w tej chwili na czujnik i się zapala kontrolka. Jeżeli to nie pomoże wypnij kostkę z czujnika i skrosuj ja na krótko spinaczem biurowym i zobacz czy wtedy nie gaśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ipsx82, sprawdź dokładnie okolice pompy ABS, czy czasem nie ma mikroskopijnego nawet wycieku. Miałem podobnie, na początku myślałem, że pływak się zawiesza. Później okazało się,że leją cylinderki na pompie :roll:

 

z przodu z lewej strony mam około 4 mm klocków a z prawej około 2 do 3 mm klocków

 

Nie słychać jeszcze specyficznego szurania przy hamowaniu? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...