Maryna Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jak w temacie, miał ktoś kiedyś taki przypadek, co może powodować że turbo nie ładuje powyżej 0.5, a czasem mu się zdaża wskoczyć na 1.2? Czy to mógł być przypadek że po obruszaniu wtyczki od przepływki wszystko zaczęło działać normalnie? Uff... to już chyba koniec pytań na dzisiaj. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Maryna, czytając Twoje posty dochodzę do wniosku, że Twojemu autu i Tobie najlepiej by zrobiła wizyta w jakimś ASO lub ogarniającym nie-ASO. Taka kompleksowa. Później już tylko spokój i radość z auta ;-) Pozdrawiam Grzegorz PS. Odpowiadając na Twoje pytanie - może tak, może nie. To trochę wróżenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Maryna, rozwalił Ci się, solenoid od boosta, lub wężyk się zatkał. Kiedy solenoid się zatka, turbina nie ładuje więcej niż 0.5 przynajmniej 2.5T. Możesz mieć też zagiety lub przygnieciony wężyk z solenoidu do dolotu. Inna opcja, ecu dziala na skrajnych parametrach i IAM spadł np z 1 do 0,35. Jednak, przez przeładowanie stawiam na rurki lub solenoid. to miejsce Cię interesuje - (u mnie) niebieskie wężyki i solenoid na kolumnie amora Potrzeba podłączyć kompa i zrobić loga w romraider. popytaj kolegów z okolicy kto ma lapa i kabelek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się