Skocz do zawartości

Przepływomierz a sprawa braku turbo doładowania.


Maryna

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, miał ktoś kiedyś taki przypadek, co może powodować że turbo nie ładuje powyżej 0.5, a czasem mu się zdaża wskoczyć na 1.2? Czy to mógł być przypadek że po obruszaniu wtyczki od przepływki wszystko zaczęło działać normalnie?

Uff... to już chyba koniec pytań na dzisiaj.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maryna,

czytając Twoje posty dochodzę do wniosku, że Twojemu autu i Tobie najlepiej by zrobiła wizyta w jakimś ASO lub ogarniającym nie-ASO. Taka kompleksowa. Później już tylko spokój i radość z auta ;-)

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Odpowiadając na Twoje pytanie - może tak, może nie. To trochę wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maryna,

rozwalił Ci się, solenoid od boosta, lub wężyk się zatkał. Kiedy solenoid się zatka, turbina nie ładuje więcej niż 0.5 przynajmniej 2.5T. Możesz mieć też zagiety lub przygnieciony wężyk z solenoidu do dolotu. Inna opcja, ecu dziala na skrajnych parametrach i IAM spadł np z 1 do 0,35. Jednak, przez przeładowanie stawiam na rurki lub solenoid.

 

to miejsce Cię interesuje - (u mnie) niebieskie wężyki i solenoid na kolumnie amora

 

IMAG0457.jpg

 

Potrzeba podłączyć kompa i zrobić loga w romraider.

 

popytaj kolegów z okolicy kto ma lapa i kabelek.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...