Jump to content

Przepływomierz a sprawa braku turbo doładowania.


Maryna

Recommended Posts

Jak w temacie, miał ktoś kiedyś taki przypadek, co może powodować że turbo nie ładuje powyżej 0.5, a czasem mu się zdaża wskoczyć na 1.2? Czy to mógł być przypadek że po obruszaniu wtyczki od przepływki wszystko zaczęło działać normalnie?

Uff... to już chyba koniec pytań na dzisiaj.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Maryna,

czytając Twoje posty dochodzę do wniosku, że Twojemu autu i Tobie najlepiej by zrobiła wizyta w jakimś ASO lub ogarniającym nie-ASO. Taka kompleksowa. Później już tylko spokój i radość z auta ;-)

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Odpowiadając na Twoje pytanie - może tak, może nie. To trochę wróżenie z fusów.

Link to comment
Share on other sites

Maryna,

rozwalił Ci się, solenoid od boosta, lub wężyk się zatkał. Kiedy solenoid się zatka, turbina nie ładuje więcej niż 0.5 przynajmniej 2.5T. Możesz mieć też zagiety lub przygnieciony wężyk z solenoidu do dolotu. Inna opcja, ecu dziala na skrajnych parametrach i IAM spadł np z 1 do 0,35. Jednak, przez przeładowanie stawiam na rurki lub solenoid.

 

to miejsce Cię interesuje - (u mnie) niebieskie wężyki i solenoid na kolumnie amora

 

IMAG0457.jpg

 

Potrzeba podłączyć kompa i zrobić loga w romraider.

 

popytaj kolegów z okolicy kto ma lapa i kabelek.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...