Maryna Posted October 14, 2011 Share Posted October 14, 2011 Jak w temacie, miał ktoś kiedyś taki przypadek, co może powodować że turbo nie ładuje powyżej 0.5, a czasem mu się zdaża wskoczyć na 1.2? Czy to mógł być przypadek że po obruszaniu wtyczki od przepływki wszystko zaczęło działać normalnie? Uff... to już chyba koniec pytań na dzisiaj. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted October 15, 2011 Share Posted October 15, 2011 Maryna, czytając Twoje posty dochodzę do wniosku, że Twojemu autu i Tobie najlepiej by zrobiła wizyta w jakimś ASO lub ogarniającym nie-ASO. Taka kompleksowa. Później już tylko spokój i radość z auta ;-) Pozdrawiam Grzegorz PS. Odpowiadając na Twoje pytanie - może tak, może nie. To trochę wróżenie z fusów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted October 18, 2011 Share Posted October 18, 2011 Maryna, rozwalił Ci się, solenoid od boosta, lub wężyk się zatkał. Kiedy solenoid się zatka, turbina nie ładuje więcej niż 0.5 przynajmniej 2.5T. Możesz mieć też zagiety lub przygnieciony wężyk z solenoidu do dolotu. Inna opcja, ecu dziala na skrajnych parametrach i IAM spadł np z 1 do 0,35. Jednak, przez przeładowanie stawiam na rurki lub solenoid. to miejsce Cię interesuje - (u mnie) niebieskie wężyki i solenoid na kolumnie amora Potrzeba podłączyć kompa i zrobić loga w romraider. popytaj kolegów z okolicy kto ma lapa i kabelek. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now