Skocz do zawartości

Maryna

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Kia Ceed 1.6 SW

Osiągnięcia Maryna

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Maryna

    Pytanie o geometrię.

    Znalazłem fajnego forka, niestety miał małą stłuczkę wymienione zostały drzwi po lewej stronie, ucierpiał tez próg od strony kierowcy. Na badaniach geometrii wyszło że przednie koła mają nie mieszczą się w zakresie tolerancji kątowej o 0.03, czy to dużo? Niestety nie mam pod ręką dokładnych wyników ale była to różnica na drugim miejscu po przecinku. Mógłby ktoś zająć głos w tej kwestii? Pozdrawiam
  2. Witam, upatrzyłem sobie forka staruszek MY98 jakiś czas temu nawet o nim pisałem na forum, ale w sumie nie doszło do zakupu, teraz zmienił właściciela, cena poszła w dół, będzie na nowy rozrząd z pompą wody . Problem jest tego typu, że nie mam czasu/możliwości/ lub sprzedawca nie ma czasu, w godzinach pracy podjechać do ASO/ bądź nie ASO by go dokładnie sprawdzić, pojeździłem nim, jeździ nieźle (tak mi się wydaje) nic nie szumi na moje nie wprawione ucho, generalnie nie ma rdzy silnik suchy trochę martwi mnie szarpnięcie podczas zmiany biegów jak za szybko puszczę sprzęgło i czasem zafaluje na luzie będąc na gazie nic więcej. Pali się kontrolka Airbag, podobnież taśma (tak twierdził też pierwszy właściciel, i ten). Potrzebuję kogoś kto rzuci fachowym uchem najlepiej z komputerem i powie, trzeba do ASO bo coś mi tu nie gra lub, lub powie ok, można dziadka brać, przypomnę to wolnyssaczek z instalacją Koltec. Niestety wizyta u sprzedającego w okolicach 20:00. Jakby co mogę zapłacić za fatygę. Pozdrawiam -- Pn lis 28, 2011 11:28 am -- Dodam że autko jest na Saskiej Kępa niedaleko Al. Stanów Zjednoczonych, może ktoś w okolicy mieszka i mógłby poświęcić pół godziny?
  3. Potrzebowałbym namiar na jakiś zakład w tamtych okolicach który mógłby przynajmniej pobieżnie ocenić stan auta, niestety czasowo nie dam rady pojechać z nim gdziekolwiek dalej. Pozdrawiam
  4. Jak w temacie, miał ktoś kiedyś taki przypadek, co może powodować że turbo nie ładuje powyżej 0.5, a czasem mu się zdaża wskoczyć na 1.2? Czy to mógł być przypadek że po obruszaniu wtyczki od przepływki wszystko zaczęło działać normalnie? Uff... to już chyba koniec pytań na dzisiaj. Pozdrawiam.
  5. Jeździłem forkiem z bardzo ładnym bulgotaniem, no super sprawa, ale mojej połowicy, przynajmniej na początku, obawiam się, że nie będzie się bulgotanie podobało. Z racji, że raczej nie zamierzam rezygnować z połowicy, chciałbym ją oswoić z potencjalnym bulgotem. Czy można to lekko wyciszyć. POzostawiając bulgotanie na poziomie akceptowalnym osobników jeżdźacych limuzyną w miarę cichą, a później z powrotem przywrócić bez niszczenia tego majstersztyku pod podwoziem bezradnie rozkładając ręce w geście... coś się zapsuło kochanie?? Nie wiem jakaś nakładka jakiś wkład pomiędzy tłumiki cokolwiek? Pozdrawiam.
  6. Maryna

    Turbozagadka?

    Czytam i czytam, chyba jednak coś mi umknęło. Czy ktoś byłby tak miły i powiedział, lub napisał, tak w miare przystępnie, czemu po zmianie turbiny z seryjnej na TD04L w Foresterze s-turbo 99r należało by mapować ECU? Z czym wiąże sie jazda niemapowanym autem, bo w sumie to chyba nie powinno byc żadnej różnicy. Komp nie może brutalniej potraktować turbo więc steruję je jak by było słabsze... dobrze rozumuję? A skoro tak to po co remapowanie. Oczywiście zakładam że ktoś w danym momencie nie potrzebuje większej mocy niż to co ma lub takową miał na podorędziu bo starą anieli zabrali w niebiesia. Pozdrawiam
  7. Maryna

    Grzane szyby w Forku.

    Antena No tak... a ja myślałem że tak jak w vovlo można sobie szybki odmrozić, choć szczerze mówiąc zastanowił mnie kształt linii w forkowym oknie :wink:
  8. Maryna

    Grzane szyby w Forku.

    Witam, mam pytanie ile powinno być grzanych szyb w Foresterze rocznik wersja X? Przednia, tylna i obie boczne w karoserii czy tylko jedna z tyłu? Pytam bo ostatnio co oglądam samochód to ma inaczej. Czy w wersji X standardem były grzane lusterka? Czy brak podgrzewania i brak takiej opcji świadczy o jakiś historiach z pojazdem?
  9. Maryna

    Sprawdzenie nr VIN

    Witam prosiłbym o rozkodowanie autka oglądałem je dzisiaj i widzę że nie wszysko jest w nim tak jak mówi sprzedawca. JF1SG63614G721938 VIN: JF1SG63614G721938 Year/Make/Model: 2004 SUBARU FORESTER 2.5X Body Style: 4 Dr. Wagon/Sport Utility Engine Type: 2.5L H4 SFI SOHC 16V Manufactured In: JAPAN Search Results: GOOD NEWS! An Airbag Deployment has not been reported to CARFAX. coś jest nie tak z tym autem... mógłby ktoś dogłębniej to sprawdzić? Pozdrawiam
  10. Żaden towarowy nie może przecież parkować dwoma kołami na chodniku a dwoma na ulicy... teoretycznie..
  11. Witam, oglądałem ostatnio Forka 03, który zarejestrowany był jako ciężarowy, usunięto z niego środkowe pasy, zagłówek i dodano kratę , wbito w dowód 4. Czy można we własnym zakresie dołożyć brakujące pasy i zagłówek, czy też lepiej nie, bo... nie wiem pasy mają napinacze pirotechniczne lub coś więcej, niż po dwie śruby które je przyczepiają do ramy auta. Nie chodzi mi o przerejstrowanie auta z powrotem na osobowy tylko o "kompletację" tylnej kanapy. Środkowy pas z tego co wiem jest tylko biodrowy. Pozdrawiam
  12. Jak juz wcześniej pisałem przymierzam się do zakupu Forka, i mam dylemat gdzie go sprawdzić czy w podobnież w jednym z lepszych serwisów nie-ASO w Warszawie, tam gdzie właściciel jeździł jest znany i chyba lubiany, czy gdzieś np. w Subaru Koper, gdzie dotychaczasowy właściciel nie pojawiał się nigdy. Chodzi mi o to by nie było sytuacji w której mechanik mówi do mnie patrząc się na właściciela ".... a tym to się nie należy przejmowac ten typ tak ma będzie ok..." A ja kiwam głową bo za cholerę nie wiem czy tak ma, czy nie. Chodzi mi o obiektywizm i idącą za tym lojalność wobec starego kienta, który w tej chwili serwisuje tam swoje auta, względem niepewnego, może nowego klienta bo w sumie serwis bym tam też robił. Sorry jeżeli ktoś (w serwisie) się obrazi, ale jak czytam jakie wałki robią ludzie w serwisach to autentycznie szlag mnie trafia. Pochłaniam wiedzę o Forku w dużych ilościach, ale wszystkiego nie ogarnę. Cena w ASO i w nie-ASO jest taka sama za sprawdzenie. Pozdrawiam
  13. Maryna

    Forester 98r na gazie :)

    hm...200zł mi w serwisie, nie Aso krzykneli 460, ciekawe... -- So wrz 24, 2011 2:19 pm -- Mam jeszcze jedno pytanie, właściciel stwierdził że chyba nie jest to silnik 125kM tylko 122kM, po czym poznać jaka to jednostka? Druga sprawa jeden mechanik mi powiedział że silniki wolnossące 2.0 występowały w wersji z regulatorem zaworów hydraulicznym i zwykłym. Jak to zweryfikować? Czytałem że silniki 122Km nie były najbardziej udaną konstrukcją, czemu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...