blasterpl Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Witam,moich walk z autem ciag dalszy.Po wymianie wydechu na piekneko Ganadora ( wczesniej byl przelot z koncowym no name ala Mugen) auto jedzie nieco gozej tragedji nie ma ale jednak odczuwalnie gozej.I tu moje pytanie czy i jesli tak to jak malym kosztem (nie chodzi mi o np. remap)mozna spowodowac zeby auto szybciej sie zbieralo(zeby szybciej turbina zaczynala ladowac).Nie chce wiekszego cisnienia doladowania.Wszelkie sugestie beda nieocenione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ravo Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Załóż wskażnik i zobacz ile ładuje możesz założyć MBC lub EBC w którym już możesz regulować kiedy chcesz by wstało turbo, w MBC nie latałem na MBC w my00 i byłem zadowolony możesz sobie ustawić 1 bara ja sprawdzałem na swoim szerokopasmową i do 1.1 było bezpiecznie ale auto autu nie równe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Mam wskaznik,turbo laduje do 0,9 bara.Mam tez MBC(bylo w aucie ale nie podlaczone),rozumie ze za pomoca MBC nie da sie tego osiagnac(zeby turbo szybciej wstawalo),wiec moze jakis inny sposob. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 EBC w którym już możesz regulować kiedy chcesz by wstało turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 blasterpl, pamiętaj, że głośniejsze auta są szybsze Po wymianie wydechu na piekneko Ganadora ( wczesniej byl przelot z koncowym no name ala Mugen) auto jedzie nieco gozej tragedji nie ma ale jednak odczuwalnie gozej. A tak na serio.. to ja mam przelotowy CP i baxbox i faktycznie po wymienie z serii minimalnie polepszył się spool (no chyba, że to efekt tego co napisałem wyżej). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 2 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Czyli tylko EBC,jaki koszt nowego,uzywanego,czy duzy problem z podlaczeniem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 2 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2011 Dla ogarnietego elektryka problem zaden raczej. Koszt - zalezy od urzadzenia - od kilkuset zlotych za starsze HKS EVC, np. wersja 4 (pewnie w okolicach 650-800zl) - do okolo 1200-1500zl za apexi avc-r zaleznie od stanu i koloru (wersje czarne z reguly bywaja nieco drozsze). Nowe urzadzenia beda oczywiscie raczej drozsze. Ale prawde mowiac - jesli oczekujesz lepszego spool'a itp. pomyslalbym chyba raczej nad porzadnym remapem, gdzie dobry tuner przygotowujac odpowiednio mape predzej chyba osiagnie to, czego oczekujesz - oczywiscie w granicach mozliwosci auta w Twojej konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 +6mt do tego -- 4 paź 2011, o 13:18 -- +6mt do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się