lukas0187 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Witam! tak jak w opisie mam wymianę uszczelki. dodam że to już druga taka naprawa w przeciągu 3 miesięcy. pierwszy raz kupiłem zamiennik uszczelki za 30zł (oczywiście dwie strony zrobione) i nie wymieniałem śrub (mechanik stwierdził że głowica 1 raz zdejmowana to stare będą ok) jakiś czas 10 tys km było spoko. aż tu nagle znowu spaliny w układzie chłodzenia:/ to chyba moje pierwsze i ostatnie subaru!! teraz kupiłem uszczelki w serwisie ze śrubami. teraz mam nowy problem bo głowica była planowana co prawda minimalnie ok 1mm. teraz podejrzewam że będzie też tak samo. więc czy jak założę oryginalną cienką uszczelkę to będzie wszystko chodziło dobrze?? słyszałem że można podwyższyć gniazda zaworowe.... może ktoś mi pomorze kto już miał taki problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 może ktoś mi pomorze przykro mi Mazowsze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 pierwszy raz kupiłem zamiennik uszczelki za 30zł (oczywiście dwie strony zrobione) i nie wymieniałem śrub (mechanik stwierdził że głowica 1 raz zdejmowana to stare będą ok)jakiś czas 10 tys km było spoko. aż tu nagle znowu spaliny w układzie chłodzenia:/ to chyba moje pierwsze i ostatnie subaru!! teraz kupiłem uszczelki w serwisie ze śrubami. teraz mam nowy problem bo głowica była planowana co prawda minimalnie ok 1mm. teraz podejrzewam że będzie też tak samo. więc czy jak założę oryginalną cienką uszczelkę to będzie wszystko chodziło dobrze?? słyszałem że można podwyższyć gniazda zaworowe.... Sprzedaj ten samochód, nie męcz go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 to chyba moje pierwsze i ostatnie subaru!! kolego nie mów tak, jak pojeździsz trochę subaru to zrozumiesz dlaczego subaru nie jest takie samo jak inne samochodu (audi, bmw, VW) to samochód który ma duszę i trzeba się nauczyć go kochać!!(a miłość jest bezcenna ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 i trzeba się nauczyć go kochać!!(a miłość jest bezcenna ) z takim drutem ta miłość będzie bardzo kosztowna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolwa Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 z takim drutem ta miłość będzie bardzo kosztowna a kobiecie też wypominasz ile wydaje na siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 nie bądźmy niegrzeczni ;-) lukas0187, gdybyś za 1 razem założył oryginalne uszczelki i nowe śruby/szpilki .... to sytuacja by się prawdopodobnie nie powtórzyła ... (zmień mechanika ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 kupiłem zamiennik uszczelki za 30zł jakieś papierowe? nie wymieniałem śrub a powinieneś, choćby na oem, koszt nie jest powalający. chyba moje pierwsze i ostatnie subaru dlaczego? jeśli nieumiejętnie i druciarsko naprawiasz każdy ze swoich samochodów, to każdy inny też Ci się zemści. głowica była planowana co prawda minimalnie ok 1mm minimalnie to byłoby chyba jakieś 0,1 mm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Faktycznie przykra sprawa i nieprawidłowe podejście do naprawy bo z tego co pamiętam, a musiałbym sprawdzić to max planować można 0,30mm, a nie jeden 1mm i mechanik powinien o tym wiedzieć, lub obowiązkowo sprawdzić, najgorsze może być splanowanie 1mm może powodować że ciśnienie za każdym razem będzie już wywalać uszczelkę i jedyna rada to albo nowe głowice lub gruba uszczelka. Moją naprawę masz w tym poście: viewtopic.php?p=1207400#p1207400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas0187 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 uszczelka była planowana 0.1 mm a nie 1 mm pomyłka. więc jak teraz mi splanują jeszcze raz 0.1 mm. to może będzie dobrze. odnośnie pierwszej wymiany uszczelki to części zamówił mechanik śruby też były zamówione ale nowe okazały się o 1 cm krótsze os starych więc zdecydowaliśmy się założyć stare ( pierwszy raz głowica zdejmowana). teraz mam zamiar wszystko nowe dać i oryginalne mam nadzieje ze będzie cykać. i oby głowice dało się planować do 0.3 to nie będzie problemu. a teraz naprawa jest gwarancyjna więc pod tym względem chociaż ok ale jestem zły. odnośnie samochodu to jest ok wszystko fajnie tylko ta uszczelka drugi raz:( dodam że teraz mam nowy termostat nowy korek od chłodnicy i niedawno wsadzona nowa pompa wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 odnośnie samochodu to jest ok wszystko fajnie tylko ta uszczelka drugi raz:( możesz być zły na mechanika, albo siebie, nie ma się co dziwić, że uszczelka Ci wywaliła, skoro naprawa za pierwszym razem była nie do końca dobrze zrobiona. śruby głowic raczej trzeba brać nowe, a uszczelki za 30 zł to chyba papierowe były, a nie 3-warstwowe metalowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 lukas0187, niestety "drut" zawsze jest m. in. dwa razy droższy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 cóż bywa, tutaj jeszcze dwa małe rysunki odnośnie planowania i przykręcania głowicy, (sposób troszkę dziwny według mnie), ale ja dla świętego spokoju się do niego zastosowałem, zwłaszcza, że uszczelki są niby metalowe, trzywarstwowe z warstwą polimerową , może będą pomocne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się