Skocz do zawartości

lukas0187

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    białystok
  • Auto
    saab 9-3 1.9 tid

Osiągnięcia lukas0187

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. uszczelka była planowana 0.1 mm a nie 1 mm pomyłka. więc jak teraz mi splanują jeszcze raz 0.1 mm. to może będzie dobrze. odnośnie pierwszej wymiany uszczelki to części zamówił mechanik śruby też były zamówione ale nowe okazały się o 1 cm krótsze os starych więc zdecydowaliśmy się założyć stare ( pierwszy raz głowica zdejmowana). teraz mam zamiar wszystko nowe dać i oryginalne mam nadzieje ze będzie cykać. i oby głowice dało się planować do 0.3 to nie będzie problemu. a teraz naprawa jest gwarancyjna więc pod tym względem chociaż ok ale jestem zły. odnośnie samochodu to jest ok wszystko fajnie tylko ta uszczelka drugi raz:( dodam że teraz mam nowy termostat nowy korek od chłodnicy i niedawno wsadzona nowa pompa wody.
  2. Witam! tak jak w opisie mam wymianę uszczelki. dodam że to już druga taka naprawa w przeciągu 3 miesięcy. pierwszy raz kupiłem zamiennik uszczelki za 30zł (oczywiście dwie strony zrobione) i nie wymieniałem śrub (mechanik stwierdził że głowica 1 raz zdejmowana to stare będą ok) jakiś czas 10 tys km było spoko. aż tu nagle znowu spaliny w układzie chłodzenia:/ to chyba moje pierwsze i ostatnie subaru!! teraz kupiłem uszczelki w serwisie ze śrubami. teraz mam nowy problem bo głowica była planowana co prawda minimalnie ok 1mm. teraz podejrzewam że będzie też tak samo. więc czy jak założę oryginalną cienką uszczelkę to będzie wszystko chodziło dobrze?? słyszałem że można podwyższyć gniazda zaworowe.... może ktoś mi pomorze kto już miał taki problem.
  3. witam mam pytanie czy przewody od chłodnicy jak silnik jest rozgrzany powinny być miękkie czy twarde?? u mnie są twarde. i czasami wygania mi płyn z chłodnicy do zbiornika wyrównawczego dziś nawet rozlał mi się trochę ze zbiornika wyrównawczego. dodam że niedawno miałem zmianę uszczelki pod głowicami. niedawno robiłem analizę chemiczną i było ok. tylko co jakiś czas wywala mi płyn z chłodnicy do zbiorniczka i go nie zasysa z powrotem. zastanawiam się czy to nie korek od chłodnicy jest winny? a samochód to outback z 2005r. 2.5 165KM. dzięki za pomoc -- 3 lip 2011, o 19:10 -- dodam że nie zawsze płyn chłodzący jest wyganiany do zbiorniczka przeważnie jest w normie. Płynu chłodzącego nie ubywa. kilka razy ręcznie odessałem ze zbiorniczka i wlałem do chłodnicy to stan był tu i tu. Zastanawiam się czy to może być termostat czy korek od chłodnicy źle pracuje. W kwietniu zmieniłem uszczelki pod głowicami po miesiącu od wymiany uszczelek robiłem analizę płynu chłodzącego na obecność co2 i nic nie wykazało. nie wiem o co chodzi powoli się wk. na subaru. martwią mnie te twarde przewody
  4. w moim przypadku kosztowało 30zł i chwilę strachu:) u kolegi w warsztacie sprawdzałem więc nie wiem czy jest to cena normalna. ale nie sądzę żeby to kosztowało majątek bo operacja jest prosta. do specjalnej pipety daje się trochę odczynnika i przykłada do otwartej chłodnicy na uruchomionym rozgrzanym silniku. pipeta zasysa opary z chłodnicy i jak się odczynnik zabarwi znaczy ze są spaliny w układzie chłodzenia i uszczelka jest walnięta lub głowica.
  5. Jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia, bomblowanie, raz mi temperatura wzrosła w korku. Diagnoza się potwierdziła po chemicznej analizie spalin -- 12 kwi 2011, o 07:55 -- dodatkowo przybywa płynu w zbiorniku wyrównawczym i nie pobiera go do chłodnicy więc muszę czasem dolać do chłodnicy (odessać ręcznie ze zbiorniczka wyrównawczego i wlać do chłodnicy). z tym że są to minimalne ilości.
  6. Witam! niestety mam awarie uszczelki pod głowicą. samochód to OBK 2005 2.5 165KM. moje pytanie dotyczy części. nie chciałbym kupować oryginalnych uszczelek pod głowicę. Czy jak zamontuję japoński zamiennik firmy JC to będę zadowolony? Czy uszczelki pod kolektory ssące i wydechowe mogą być zamiennikami? gdzie dostać szpilki (poza serwisem). Czy wymiana uszczelek pod głowicami wymaga wymontowania silnika czy wystarczy go unieść? Może polecicie mi jakiś dobry i niedrogi sklep z potrzebnymi mi częściami. Obawiam się że okaże się podczas sprawdzania że któraś głowica jest uszkodzona. Czy można naprawić głowicę czy kupować nową/używaną? jakie są ceny głowic może ktoś ma do sprzedania? dodam, że samochód jeszcze w miarę normalnie jeździ. na analizie płynu chłodzącego wyszło że są spaliny w nim i jest duże ciśnienie w układzie (pompują się bąbelki). Liczę na fachowe odpowiedzi za co dziękuję.
  7. uszczelka pod głowicą oby nie głowica....
  8. Witam! dziś podczas jazdy w korku wzrosła mi temperatura wody. po zatrzymaniu się stwierdziłem ze brakuję płynu chłodzącego w chłodnicy (dodam, że w zbiorniczku wyrównawczym było max). Po dolaniu wody do chłodnicy wszystko wróciło do normy (tylko w zbiorniczku wyrównawczym trochę wzrósł ponad max). przejechałem ze 200km i jest ok niedawno wymieniałem płyn chłodzący dlaczego tak się stało?
  9. lukas0187

    2.5 turbo z usa

    a jak jest z eksploatacją? chodzi mi o dostępność i ceny części np klocki hamulcowe, zawieszenie czy bez problemu podejdą od europejskiego. -- 24 lip 2010, o 15:29 -- rozrząd jest na łańcuchu czy pasek??
  10. lukas0187

    2.5 turbo z usa

    Witam interesuje mnie takie autko z 2006 roku (subaru legacy 2.5 250km) http://otomoto.pl/subaru-legacy-2-5-gt-skora-klima-el-dach-alu-C14074974.html czy są jakieś różnice w aucie z usa w porównaniu z autami z europy co sądzicie o tym silniku? typowe wady i problemy? pozdrawiam i dziękuje za odp. -- 24 lip 2010, o 09:57 -- i jeszcze jedno jak 2.5 gt radzi sobie z gazem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...