Jump to content

Turbo


Michcio
 Share

Recommended Posts

Witam i pozdrawiam koledzy.Mam mały problem ze swoja subarynką.Otóż podczas jazdy trasa zaczeła mi wariować turbina.Na pełnym gazie ładuje do 0.9 bara i w pewnej chwili spada do 0.6.Trwa to pare sekund i znów do 0,9 i tak wkoło.Dodam ze auto łapie muła.Pytanie co to może być.

Link to comment
Share on other sites

He he tak jest blow off ale wiem co to jest i do czego służy.

 

-- Śr lip 06, 2011 6:00 pm --

 

Dodam ze już miałem taki problem tylko ze to było z podcisnieniem i wcale turbina nie ładowała.

Link to comment
Share on other sites

jeżeli nie trzyma ciśnienia i przepuszcza to silnik myśli że ma powietrze więc daje paliwo a tu psssss i nie ma powietrza i silnik się zalewa i trzaska kangura. zamień na DV i próbuj

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Witam!

Żeby nie zaczynać nowego tematu podepnę się pod ten gdyż mam podobne objawy. Niedawno wymieniałem przewody paliwowe pod kolektorem w swoim WRX'ie i po poskładaniu wszystkiego do kupy samochód śmiga jak poprzednio ale objawy mam jak Kolega w pierwszym poście czyli słyszę syczenie w momencie wzrostu ciśnienia w układzie dolotowym oraz bardzo podobny spadek ładowania i leciutkie szarpanie w pierwszej fazie przyspieszania . W samochodzie wszystko jest seryjne. Nie wymieniałem uszczelki pod zaworem upustowym (mam nową na stanie i zamierzam ją założyć).

Czy to jest nieszczelność w układzie dolotowym?

Link to comment
Share on other sites

Może być nieszczelność układu dolotowego,uszkodzenie zaworu DV i przynajmniej parę innych rzeczy.

Posprawdzaj stan wężyków,opasek,szczelność połączeń z intercoolerem.

Link to comment
Share on other sites

Witam!

Żeby nie zaczynać nowego tematu podepnę się pod ten gdyż mam podobne objawy. Niedawno wymieniałem przewody paliwowe pod kolektorem w swoim WRX'ie i po poskładaniu wszystkiego do kupy samochód śmiga jak poprzednio ale objawy mam jak Kolega w pierwszym poście czyli słyszę syczenie w momencie wzrostu ciśnienia w układzie dolotowym oraz bardzo podobny spadek ładowania i leciutkie szarpanie w pierwszej fazie przyspieszania . W samochodzie wszystko jest seryjne. Nie wymieniałem uszczelki pod zaworem upustowym (mam nową na stanie i zamierzam ją założyć).

Czy to jest nieszczelność w układzie dolotowym?

Przyszła mi jeszcze jedna rzecz głowy, podczas montażu odwrotnie założyłem przewdy paliwowe i wysokie ciśnienie poszło na regulator ciśnienia paliwa, czy mogłem go uszkodzić? Auto jeździ ok ale spalanie trochę wzrosło.

 

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...