Michcio Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam i pozdrawiam koledzy.Mam mały problem ze swoja subarynką.Otóż podczas jazdy trasa zaczeła mi wariować turbina.Na pełnym gazie ładuje do 0.9 bara i w pewnej chwili spada do 0.6.Trwa to pare sekund i znów do 0,9 i tak wkoło.Dodam ze auto łapie muła.Pytanie co to może być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 blow off jest? dziwne syczenie jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 He he tak jest blow off ale wiem co to jest i do czego służy. -- Śr lip 06, 2011 6:00 pm -- Dodam ze już miałem taki problem tylko ze to było z podcisnieniem i wcale turbina nie ładowała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 He he tak jest blow off ale wiem co to jest i do czego służy. No to jak wiesz, to wywal, zamontuj seryjny DV i sprawdż czy brak stabilnego ładowania nadal występuje. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak też myslałem ze to może być to.Wielkie dzięki.Mam jeszcze jedno pytanko czy przez tego blow offa może szarpac przy przyspieszaniu tzw żabki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 jeżeli nie trzyma ciśnienia i przepuszcza to silnik myśli że ma powietrze więc daje paliwo a tu psssss i nie ma powietrza i silnik się zalewa i trzaska kangura. zamień na DV i próbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Tak też myslałem ze to może być to.Wielkie dzięki.Mam jeszcze jedno pytanko czy przez tego blow offa może szarpac przy przyspieszaniu tzw żabki. YES YES YES Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michcio Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ok Wielkie dzięki bende próbował i napisze co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Witam! Żeby nie zaczynać nowego tematu podepnę się pod ten gdyż mam podobne objawy. Niedawno wymieniałem przewody paliwowe pod kolektorem w swoim WRX'ie i po poskładaniu wszystkiego do kupy samochód śmiga jak poprzednio ale objawy mam jak Kolega w pierwszym poście czyli słyszę syczenie w momencie wzrostu ciśnienia w układzie dolotowym oraz bardzo podobny spadek ładowania i leciutkie szarpanie w pierwszej fazie przyspieszania . W samochodzie wszystko jest seryjne. Nie wymieniałem uszczelki pod zaworem upustowym (mam nową na stanie i zamierzam ją założyć). Czy to jest nieszczelność w układzie dolotowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Może być nieszczelność układu dolotowego,uszkodzenie zaworu DV i przynajmniej parę innych rzeczy. Posprawdzaj stan wężyków,opasek,szczelność połączeń z intercoolerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Przed wymianą wszystko było ok. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablodc Opublikowano 3 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2013 Witam!Żeby nie zaczynać nowego tematu podepnę się pod ten gdyż mam podobne objawy. Niedawno wymieniałem przewody paliwowe pod kolektorem w swoim WRX'ie i po poskładaniu wszystkiego do kupy samochód śmiga jak poprzednio ale objawy mam jak Kolega w pierwszym poście czyli słyszę syczenie w momencie wzrostu ciśnienia w układzie dolotowym oraz bardzo podobny spadek ładowania i leciutkie szarpanie w pierwszej fazie przyspieszania . W samochodzie wszystko jest seryjne. Nie wymieniałem uszczelki pod zaworem upustowym (mam nową na stanie i zamierzam ją założyć). Czy to jest nieszczelność w układzie dolotowym? Przyszła mi jeszcze jedna rzecz głowy, podczas montażu odwrotnie założyłem przewdy paliwowe i wysokie ciśnienie poszło na regulator ciśnienia paliwa, czy mogłem go uszkodzić? Auto jeździ ok ale spalanie trochę wzrosło. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się