Skocz do zawartości

Silentblock do S-Turbo 98 r.


Subaru_Forester

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje które wkłady pasują do mojego Forka? Na stronie producenta nie ma dedykowanych specjalnie do niego, ale przypuszczam, że pasować będą od Imprezy GT (93-00).

Dajcie znać co o tym myslicie, bo muszę je wymienić :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje które wkłady pasują do mojego Forka? Na stronie producenta nie ma dedykowanych specjalnie do niego, ale przypuszczam, że pasować będą od Imprezy GT (93-00).

Dajcie znać co o tym myslicie, bo muszę je wymienić :!:

A czemu nie kupisz ori?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Są dwa razy droże (albo i więcej!)

2. Powerflex trochę usztywnią to bujające się zawieszenie.

 

Ale nie obrażę się jeśli ktoś zaproponuje mi ORI używki w niezłym stanie, w pasztetowej cenie :wink: Z moich już cieknie, także muszę je wywalić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu nie kupisz ori?

 

 

Może odpowiem za siebie, ori nadają się do pływających rydwanów. Zdecydowanie lepiej włożyć whiteline, powerflex, polskie stronglexy (żółty) albo...Stiajowe (coś na pewno podejdzie). Seryjne elementy gumowo-metalowe są, jak dla mnie, dużo za miękkie. Ale oczywizda, dla każdego coś innego miłego :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Grzesiek_67 , myślę tak samo.

A czy ktoś zna z praktyki ten polski strongflex :?: Cenowo jest to bardzo atrakcyjne.

 

I proszę o podpowiedź która z tych części to jest ta, której ja poszukuję...Nie znam się na tym za bardzo, a każdy z tych wkładów nazywa się podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru_Forester,

ja do Forka S-Turbo MY99 zamontowałem na tył komplet polskiego STRONG-FLEXa żółtego. I mogę, po półtorarocznym użytkowaniu, polecić z czystym sumieniem. Na przodzie mam Whiteline i również jest bardziej niż w porządku. Gruby stabilizator na tyle (chyba 20 mm) plus przyzwoite łączniki Whiteline i znowu problem z głowy na lata. Oczywiście, jest twardo i sztywno. Nie wszyscy tego oczekują. Dla tych, którzy przede wszystkim, cenią sobie komfort polecam z czystym sumieniem graty oryginalne, do nabycia w ASO. No może poza łącznikami stabilizatorów, bo te najzwyczajniej w świecie, pękają. Prędzej czy później.

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy mi opinion zamawiam jeszcze dziś! Wezmę żółte

 

 

Zastanów się jeszcze czy nie wziąć jednak czerwonych 8) .

Ja takie kupiłem po konsultacji z sieklą, który przetestował oba rodzaje i stwierdził, że żółte są jednak za twarde.

Mam te czerwone i jak dla mnie jest akurat; sztywniej niż na serii, ale też na płytach czy kostce wyraźnie bardziej przenosi się wszystko z kół na budę i plastiki :wink: być może to specyfika tylko mojego Dziadka, ale tak zauważyłem 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te czerwone i jak dla mnie jest akurat; sztywniej niż na serii, ale też na płytach czy kostce wyraźnie bardziej przenosi się wszystko z kół na budę i plastiki :wink:

 

Dokładnie. Wnętrze wydaje więcej dźwięków powstałych wskutek wibracji.

Ja mieszkam w Łodzi, a tutaj drogi są masakryczne stąd padło na czerwone.

 

Od 3 tyg. mam KYB Ultra SR i do pełni szczęścia brakuje mi grubszego staba z tyłu.

Jak będę brał Strogflexy na tył to razem ze stablilizatorem od ... no właśnie GT/WRX?

Zapomniałem :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mam dylemat...

Zawieszenie niedługo zostanie zmienione na trochę niższe i z regulacją twardości, stabilizator z tłu jest już grubszy...

Jeśli czerwone i tak są twardsze od Ori, to chyba jednak wezmę właśnie je. W końcu to Forek do codziennej jazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru_Forester,

Zauważ ,że przy seryjnym/miękkim zawieszeniu twardych wkładów nie poczujesz jakoś wyraźnie,bo całe auto się kładzie,albo "buja na falach".Szybkość reakcji na skręt może być lepsza.

 

Grzesiek coś chyba modził oprócz stabów -najlepiej jakby napisał co ma.

Bez utwardzania zawiechy nie mają raczej sensu jakieś "kamienie"

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru_Forester,

Zauważ ,że przy seryjnym/miękkim zawieszeniu twardych wkładów nie poczujesz jakoś wyraźnie,bo całe auto się kładzie,albo "buja na falach".Szybkość reakcji na skręt może być lepsza.

pozdr

 

Zobacz trzy posty wyżej 8)

"Zawieszenie niedługo zostanie zmienione na trochę niższe i z regulacją twardości, stabilizator z tłu jest już grubszy..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiek coś chyba modził oprócz stabów -najlepiej jakby napisał co ma.

 

Jeżdziłem na Tein SSM. Ale wziął i się wylał. Jak to Tein :mrgreen: Obecnie już zregenerowany dzięki uprzejmości pewnej arcyeleganckiej firmy z Krakowa. Przy okazji, służę na PW namiarami wszystkim nieszczęśliwym Teinowcom ;-)

 

Tein se zregenrowany leży a ja pomykam na zawieszcze przód-tył kombinowanym - oprócz KYB AGX z tyłu (dzięki Piotruś, niebawem oddam) reszta to przeszczep z Imprezy WRX/STi. Jest nisko, stabilnie i umiarkowanie twardo. Niektórzy po przejeżdzce twierdzą, że bardzo twardo. Ja obstaję przy swoim i twierdzę, że w miarę ;-) Gdyby nie to, że zawiecha tak naprawdę pożyczona od ludzi dobrego serca to bym do Teina nie wracał. Pewnie zaraz znowu wyleje :twisted:

 

Wg mnie kupno czerwonych strongów mija się z celem (Panowie albo ma być twardo albo miękko, nie da się zjeść ciasteczka i go wciąż mieć :mrgreen: ), to już chyba lepiej kupić OEM. No może tyle, że tańsze od OEM.

 

Pozdrawiam

Grzegorz

 

PS. Acha na przód do Forka SF, w miejsce tylnych tulei przedniego wahacza polecam takie ustroistwo od Whiteline dedykowane (przynajmniej wg katalogu) do GT/WRX, które oprócz funkcji zwykłej tulei poliuretanowo-metalowej pełni funkcje regulatora kąta wyprzedzenia zwrotnicy. Spokojnie to-to robi za ALK do Forka. Przód zdecydowanie mniej wyjeżdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie kupno czerwonych strongów mija się z celem (Panowie albo ma być twardo albo miękko, nie da się zjeść ciasteczka i go wciąż mieć :mrgreen: ), to już chyba lepiej kupić OEM. No może tyle, że tańsze od OEM.

 

Na czerwonych jest odczuwalnie sztywniej niż na OEM, ale przede wszystkim jest zdecydowanie taniej 8)

 

Acha na przód do Forka SF, w miejsce tylnych tulei przedniego wahacza polecam takie ustroistwo od Whiteline dedykowane (przynajmniej wg katalogu) do GT/WRX, które oprócz funkcji zwykłej tulei poliuretanowo-metalowej pełni funkcje regulatora kąta wyprzedzenia zwrotnicy. Spokojnie to-to robi za ALK do Forka. Przód zdecydowanie mniej wyjeżdza.

 

 

Cholera.. szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałem :evil:

 

 

 

i tylna klapa jeszcze bardziej skrzypi.... :lol:

 

 

na razie, od wymiany zamka jest cisza :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...żółte...czerwone...

:?: :?: :?: :?:

Nie wiedziałem, że to będzie taki problem. Na szczęście ceny są takie, że można kupić i jedne i drugie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miszozon napisał(a):

Od 3 tyg. mam KYB Ultra SR

 

o, a na jakiej sprężynie?

jak wrażenia?

 

ja zakładam złote kayaby w przyszły piątek, ale już chciałbym wiedzieć, jak to jest 8)

 

Jest bardzo OK. Natomiast jeśli spodziewasz się "dechy" to jednak trzeba zmienić sprężyny.

Ja mam seryjne springi i auto jest stabilniejsze ale dalej szoruje lusterkami o asfalt. :mrgreen:

Lepiej tłumi nierówności przez co możesz szybciej pokonywać zakręty o nieidealnej nawierzchni.

Z hamowaniem podobnie. Szybsze, drobniejsze nierówności bardziej przenoszą się na budę, a pokonywanie rozległych, łagodnych dziur z większą prędkością nie wprawia auta w bujanie.

Wali ale idzie równo.

 

Nie zastanawiać się tylko brać:!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...