piciu Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Cześć, Czy ktoś z szanownych ma w swoim forku felunek 18", jak tak to z jakim profilem opony i indexem nośności ? Przeglądam sobie siedemnastki lecz wydaje mi się że osiemnastki są ciekawsze. Od biedy zostanę przy 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Tak, ja mam 18", ale w Forku II przed liftem. Mam 225/45/18, index 95W. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciu Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Tak, ja mam 18", ale w Forku II przed liftem. Mam 225/45/18, index 95W. Mistral Dajesz rade po naszych wspaniałych drogach na tym czy musisz chodzić do kręgarza na nastawienie dysku w kręgosłupie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Szczerze mówiąc, to zdziwiony byłem, że przesiadając się z 225/55/16 na 225/45/18 różnica wcale nie była duża :!: nawet biorąc pod uwagę, że obecne gumy mam dość mocno nabite, bo jest ponad 2,5 atmosfery. Oczywiście jak trafię na prawdziwą dziurę, a nie zwykłą "nierówność", to jeb... jest ewidentne, ale dopóki estetyka będzie dla mnie ważniejsza od komfortu, to zmieniać nie zamierzam. Alternatywnie mam jednak w piwnicy całe kompletne koła na wspomnianych 16", aby w razie czego podmienić. Auto natomiast nieporównywalnie lepiej prowadzi się w szybkich zakrętach. Poprzednia guma ewidentnie poddawała się, profil 45 jest dużo sztywniejszy. Musisz jednak pamiętać, że taka guma to bardziej odczuwalne ciąganie po koleinach, zwłaszcza, jeśli ET felgi będzie np. poniżej 40. Wóczas jazda po koleinach, a hamowanie już na pewno jest walką i celowaniem w drogę... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 ale dopóki estetyka będzie dla mnie ważniejsza od komfortu, to zmieniać nie zamierzam. fajne podejście :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 ale dopóki estetyka będzie dla mnie ważniejsza od komfortu, to zmieniać nie zamierzam. fajne podejście :roll: Które ulega zmianie jak kierownikowi zaczyna lat przybywać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 ale dopóki estetyka będzie dla mnie ważniejsza od komfortu, to zmieniać nie zamierzam. fajne podejście :roll: Które ulega zmianie jak kierownikowi zaczyna lat przybywać Na wszystko jest w życiu czas, chociaż zdziwieni byście pewnie byli, jak niewielka różnica była na poprzednich 225/55/16... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Na wszystko jest w życiu czas, chociaż zdziwieni byście pewnie byli, jak niewielka różnica była na poprzednich 225/55/16... .. Mnie i tak już nic nie zdziwi. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 wydaje mi się że osiemnastki są ciekawsze .................... od czterdziestek i pięćdziesiątek na pewno..... a tak bez OT: niski profil i szeroka opona ma średnie uzasadnienie na naszych drogach, pełnych kolein i dziur, prostowanie 18" masz raz do roku (co najmniej) jak w banku... optyka optyką, ale mózg mózgiem.... autostrad nie ma jak nie było, na tych które są, ograniczenia do 40kmh ze względu na wieczne remonty.... osiemnastki na aucie w Polsce to jak zakładanie maski z wlotem do N/A....kwestia gustu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 , na tych które są, ograniczenia do 40kmh ze względu na wieczne remonty.... A taki beben zakłada do STi ....15' na zimę i jest szczęśliwy, jak dziecko :shock: Przepraszam, ale dla mnie 18' to pełne nieporozumienie. Fatalna trakcja, dostające w dupę łożyska (felga pewnie szeroko, tak ok. 8,5 i ciężka), o prostowaniu felg nie wspominając. Dodatkowo, auto łapie tzw. "muła". Sam jeżdżę na 17' (szerokość 7') opona, 215/45/17 ale z przyjemnością przesiadłbym się na właśnie 15'. Niestety na czterotłoczek WRX wchodzą chyba tylko Braidy a one do najtańszych również niestety nie należą. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 IMSO 18' wyglądają bardzo dobrze, u Mistrala to się potwierdza :wink: ale z rożnych względów, również z tych, o których pisze motorOla, uważam, że 17' jest optymalna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Faktem jest, że na dużych nierównościach czuć uderzenie, natomiast przy standardowych dziurach nie ma na prawdę wielkiej różnicy. Nie ja jeden byłem zaskoczony minimalnym pogorszeniem komfortu. Na koleinach trzeba nieco bardziej się pilnować, ale poza tym jest ok., no ale może ja poruszam się po prostu po lepszych drogach... Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 Faktem jest, że na dużych nierównościach czuć uderzenie, natomiast przy standardowych dziurach nie ma na prawdę wielkiej różnicy. Nie ja jeden byłem zaskoczony minimalnym pogorszeniem komfortu. Na koleinach trzeba nieco bardziej się pilnować, ale poza tym jest ok., no ale może ja poruszam się po prostu po lepszych drogach... Mistral Nie... po prostu wolniej... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorOla Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 z przyjemnością przesiadłbym się na właśnie 15' emotorsport jeździ STI 05 na 15" , i mu włażą wszystkie...nie tylko BRAIDY... wolniej albo dostojniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się