Skocz do zawartości

Jak sprawdzić czy dobrze funkcjonują/dawkują wtryski w 2.5T?


AdaSch

Rekomendowane odpowiedzi

na sprawdzenie

 

jak sparwadznie to nie trzeba wyciagać motoru ale jak bedzie konieczna korekta plytek to niestety motor out

 

jako że jest ponad 100kkm to raczej pewne jest ze beda wymagaly korekty....

 

Regulacja zaworow pomaga ale nie czyni cudow,dzis odebralem swoj 2,0 N/A MY06 i jest ciut lepiej (żwawiej?) ale szalu nima. Po 1895000 km (przez 182 tys jezdzony na Castrolu slx 5w-3,od 8 tys na Quazar S 5W30) tylko dwa zawory byly podparte i to w bardzo malym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli po umyciu zaworów są efekty jak u AdaSch'a to regulacja jest konieczna i może dać baaardzo wiele.. :idea::lol:

 

Lisek, a czysto tam jest aby czy się nagarem uszczelniło piknie :idea: :wink: :?:

 

BTW:

Przykładowy widok z nowego silnika z bezpośrednim wtryskiem po 5,734 milach.

cylinder4-1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niestety, to jednak nie zawory.

Silnik ma przebieg prawie 130kkm, 86kkm jeździł na 98 reszta 95.

 

luzy zaworowe - stan idealny, no może prawie bo wylotowe na 2 i 4 zamiast 0,35 maj a 0,37 co podobno jest w tolerancji.

 

stan pod pokrywami - nówka nie śmigana. Żadnych rysek, szlamów itp. Ślicznie.

 

Od czasu kiedy aso wymieniało mi smoka przekonali się do motula i jest na półce :mrgreen:

Przekonał ich stan silnika

 

czyli, prawdziwą informacją jest, że 2.5xt jeżdżone na benzynie nie wymaga regulacji zaworów.

 

Pozdrawiam

p.s.

fotki będę miał i wrzucę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

AdaSch, odgrzeję temat bo może jeszcze jedna kwestia jest do sprawdzenia - wilgoć / woda w zbiorniku / układzie paliwowym :idea: . Na przykładzie mojego służbowozu, który od 3 dni jeździ na spec alkoholu :mrgreen: (większą małpeczkę 355ml na zbiornik dostał i nie zwykłej "jagodzianki" na etanolu a izopropyl z dodatkami smarnymi) i wyglądało to tak:

- 1 dzień i max 50km to jakiś koszmar - szarpanie, pod lekką górkę konieczne redukcje, na niskich rpm praktycznie brak jazdy, spalanie 9-10L :shock: (normalnie <7)

- 2 dzień i kolejne 50km już o wiele lepsza płynność i spalanie zaczyna spadać..

- dziś 3 dzień - spalanie już 6,6-6,7 więc super, silnik pracuje zauważalnie ciszej :idea: a do tego pięknie wkręca się nawet od bardzo niskich rpm - wcześniej nie chciał i miałem wrażenie że czasami nawet zawory było słychać przy drastycznych testach (no może nie jak w Poldku ale coś było..) :evil: .

Preparaty BG, których używałeś nie mają działania osuszania układu/zbiornika z wody/wilgoci a niektóre wręcz ją separują co skutkuje pozostawieniem jej w zbiorniku więc może warto się jeszcze tym tematem zająć :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...