wlyszkow Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Przyszła zmasakrowana ale o dziwo nie pękła puchy są mocne ale fakt, chyba bąbelki sobie daruję bo widać, że się poczta mści na listach... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 7 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 AdaSch, oczywisci ze tak nie domkniete albo za szybko domykane zawory moga "siac" po silniku najrozniejsze odglosy interpretowane przez czujnik jako spalanie stukowe, wypadanie zapłonów itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2011 ppmarian, umówiłem się na sprawdzenie. Zobaczymy co jest grane pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 na sprawdzenie jak sparwadznie to nie trzeba wyciagać motoru ale jak bedzie konieczna korekta plytek to niestety motor out jako że jest ponad 100kkm to raczej pewne jest ze beda wymagaly korekty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 8 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2011 AdaSch, silniczek wymyty i wyregulowany to już będzie jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 na sprawdzenie jak sparwadznie to nie trzeba wyciagać motoru ale jak bedzie konieczna korekta plytek to niestety motor out jako że jest ponad 100kkm to raczej pewne jest ze beda wymagaly korekty.... Regulacja zaworow pomaga ale nie czyni cudow,dzis odebralem swoj 2,0 N/A MY06 i jest ciut lepiej (żwawiej?) ale szalu nima. Po 1895000 km (przez 182 tys jezdzony na Castrolu slx 5w-3,od 8 tys na Quazar S 5W30) tylko dwa zawory byly podparte i to w bardzo malym zakresie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jeśli po umyciu zaworów są efekty jak u AdaSch'a to regulacja jest konieczna i może dać baaardzo wiele.. Lisek, a czysto tam jest aby czy się nagarem uszczelniło piknie :wink: :?: BTW: Przykładowy widok z nowego silnika z bezpośrednim wtryskiem po 5,734 milach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2011 no niestety, to jednak nie zawory. Silnik ma przebieg prawie 130kkm, 86kkm jeździł na 98 reszta 95. luzy zaworowe - stan idealny, no może prawie bo wylotowe na 2 i 4 zamiast 0,35 maj a 0,37 co podobno jest w tolerancji. stan pod pokrywami - nówka nie śmigana. Żadnych rysek, szlamów itp. Ślicznie. Od czasu kiedy aso wymieniało mi smoka przekonali się do motula i jest na półce Przekonał ich stan silnika czyli, prawdziwą informacją jest, że 2.5xt jeżdżone na benzynie nie wymaga regulacji zaworów. Pozdrawiam p.s. fotki będę miał i wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 AdaSch, odgrzeję temat bo może jeszcze jedna kwestia jest do sprawdzenia - wilgoć / woda w zbiorniku / układzie paliwowym . Na przykładzie mojego służbowozu, który od 3 dni jeździ na spec alkoholu (większą małpeczkę 355ml na zbiornik dostał i nie zwykłej "jagodzianki" na etanolu a izopropyl z dodatkami smarnymi) i wyglądało to tak: - 1 dzień i max 50km to jakiś koszmar - szarpanie, pod lekką górkę konieczne redukcje, na niskich rpm praktycznie brak jazdy, spalanie 9-10L :shock: (normalnie <7) - 2 dzień i kolejne 50km już o wiele lepsza płynność i spalanie zaczyna spadać.. - dziś 3 dzień - spalanie już 6,6-6,7 więc super, silnik pracuje zauważalnie ciszej a do tego pięknie wkręca się nawet od bardzo niskich rpm - wcześniej nie chciał i miałem wrażenie że czasami nawet zawory było słychać przy drastycznych testach (no może nie jak w Poldku ale coś było..) . Preparaty BG, których używałeś nie mają działania osuszania układu/zbiornika z wody/wilgoci a niektóre wręcz ją separują co skutkuje pozostawieniem jej w zbiorniku więc może warto się jeszcze tym tematem zająć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 pytanie do AdaSch czy problem został rozwiazany i w jaki sposób?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się