pawlaswrc Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Czy to możliwe żeby AGX zaczął stukać po przebiegu około 12 tys. kilometrów? Autko jest używane na co dzień, bez upalania, ale za to po Wrocławskich "ulicach" i ogólnie po naszych "drogach". Jak jest z trwałością AGXów? Wymieniałem ostatnio sprężyny z tyłu i po dwóch tygodniach coś zaczęło się odzywać. Robiłem to sam, więc czy to możliwe, żeby się poluzowała np. któraś nakrętka (żeby jednak wykluczyć sam amor)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Witam, jeśli źle dokręciłeś górną główną nakrętke (chyba 19mm) i się poluzowała to może stukać, problem jest w tym że nie sprawdzisz tego chyba bez wyciągania springów z amorem bo miejsca z tyłu na odkręcenie i wsadzenie ręki mało -- So kwi 30, 2011 8:31 am -- Możesz zrobić tak, wsadz rękę u góry amora, wymacaj śrubę a druga osoba, najlepiej ze dwie zaczną kołysać tyłem samochodu, jeśli to niedokręcona nakrętka powinieneś wyczuć minimalny luz powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 a może to łączniki stabilizatora ? sprawdzałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Dzięki za sugestie. Ta operacja ginekologiczna też mi przyszła na myśl, ale trochę się martwię o jej wykonanie. Samo odkręcenie mcpersona w Imprezie to koszmar, a co dopiero włożyć tam łapę. Spróbuję, bo w sumie zawsze to lepsze niż KOLEJNE wyciąganie całej kolumny, choć jeśli sie okaże że to ta główna nakrętka, to i tak trzeba będzie wyciągać. Łączniki też sprawdzę, tylko właściwie jak to zrobić? Na oko wyglądają dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hejfranekkk Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ja bym z tym udał się do fachowca ______________ bank credit card Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 pawlaswrc, podjedź do warsztatu lub na stację diagnostyczną gdzie robią przeglądy i na szarpakach Ci sprawdzą gdzie masz luz ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej8 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 operacja ginekologiczna faktycznie miejsca strasznie mało, śruby długie i żeby jeszcze chciały się odkręcać palcami ja już dwa razy wyciągałem sprężyny, wiem o czym mowa pozdrawiam powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 ja już dwa razy wyciągałem sprężyny Jeśli będę musiał wyjmować, to będzie trzeci raz. Już po prostu mi się nie chce, a złośliwość rzeczy martwych mnie do tego zmusza. Jeszcze żeby to była wymiana klocków.... ale znów się z tymi nakrętkami szarpać....... :? :? :? Oczywiście najpierw spróbuję wszystkiego żeby wykluczyć wyjmowanie mcpersona. Aha..... jeszcze jedno - to raczej do tych, którzy jeżdżą na AGXach - czy one mają tendencje do stukania? Wiem, że seria tak, ale przecież KYB to inny producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 raczej nie ,moje śmigają po tych samych drogach i żyją .kupiłem je od kolegi ,który sprzedaje tego multum i zapewniał ,że reklamacje są rzadkie .głowa do góry pewnie to jakaś pierdoła ,no chyba,że jesteś jednym z wybrańców losu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Aha..... jeszcze jedno - to raczej do tych, którzy jeżdżą na AGXach - czy one mają tendencje do stukania? Wiem, że seria tak, ale przecież KYB to inny producent. stukają, a właściwie to walą ;-) seryjne w sti newage ;-) ... o stukających KYB jeszcze nie słyszałem, chyba że trafiłeś jakieś felerne - to do reklamacji ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 pawlaswrc, Słusznie Ci Andrzej radzi.- nastaw na twardo ,weź 2 gości niech dobrze huśtają i ciągną góra-dół. Ty macaj amory od dołu również . Może też inne coś wypatrzysz w zawiasie. Jeśli nie nastaw na miękko i dalej huśtanie ,żeby sprawdzić tłuczenie samego amora w jego wnętrzu. Idealnie byłoby z kanału. No i może tłucze coś innego? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się