Jump to content

KaYaBa AGX w GC


pawlaswrc
 Share

Recommended Posts

Czy to możliwe żeby AGX zaczął stukać po przebiegu około 12 tys. kilometrów? Autko jest używane na co dzień, bez upalania, ale za to po Wrocławskich "ulicach" i ogólnie po naszych "drogach". Jak jest z trwałością AGXów?

Wymieniałem ostatnio sprężyny z tyłu i po dwóch tygodniach coś zaczęło się odzywać. Robiłem to sam, więc czy to możliwe, żeby się poluzowała np. któraś nakrętka (żeby jednak wykluczyć sam amor)?

Link to comment
Share on other sites

Witam, jeśli źle dokręciłeś górną główną nakrętke (chyba 19mm) i się poluzowała to może stukać, problem jest w tym że nie sprawdzisz tego chyba bez wyciągania springów z amorem :( bo miejsca z tyłu na odkręcenie i wsadzenie ręki mało :evil:

 

-- So kwi 30, 2011 8:31 am --

 

Możesz zrobić tak, wsadz rękę u góry amora, wymacaj :oops: śrubę a druga osoba, najlepiej ze dwie :mrgreen: zaczną kołysać tyłem samochodu, jeśli to niedokręcona nakrętka powinieneś wyczuć minimalny luz

powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za sugestie. Ta operacja ginekologiczna też mi przyszła na myśl, ale trochę się martwię o jej wykonanie. Samo odkręcenie mcpersona w Imprezie to koszmar, a co dopiero włożyć tam łapę. Spróbuję, bo w sumie zawsze to lepsze niż KOLEJNE wyciąganie całej kolumny, choć jeśli sie okaże że to ta główna nakrętka, to i tak trzeba będzie wyciągać.

Łączniki też sprawdzę, tylko właściwie jak to zrobić? Na oko wyglądają dobrze.

Link to comment
Share on other sites

operacja ginekologiczna

faktycznie :mrgreen: miejsca strasznie mało, śruby długie i żeby jeszcze chciały się odkręcać palcami :evil:

ja już dwa razy wyciągałem sprężyny, wiem o czym mowa :mrgreen:

pozdrawiam powodzenia

Link to comment
Share on other sites

ja już dwa razy wyciągałem sprężyny

Jeśli będę musiał wyjmować, to będzie trzeci raz. Już po prostu mi się nie chce, a złośliwość rzeczy martwych mnie do tego zmusza. Jeszcze żeby to była wymiana klocków.... ale znów się z tymi nakrętkami szarpać....... :? :? :?

Oczywiście najpierw spróbuję wszystkiego żeby wykluczyć wyjmowanie mcpersona.

 

Aha..... jeszcze jedno - to raczej do tych, którzy jeżdżą na AGXach - czy one mają tendencje do stukania? Wiem, że seria tak, ale przecież KYB to inny producent.

Link to comment
Share on other sites

raczej nie ,moje śmigają po tych samych drogach i żyją .kupiłem je od kolegi ,który sprzedaje tego multum i zapewniał ,że reklamacje są rzadkie .głowa do góry pewnie to jakaś pierdoła ,no chyba,że jesteś jednym z wybrańców losu :)

Link to comment
Share on other sites

Aha..... jeszcze jedno - to raczej do tych, którzy jeżdżą na AGXach - czy one mają tendencje do stukania? Wiem, że seria tak, ale przecież KYB to inny producent.

stukają, a właściwie to walą ;-) seryjne w sti newage ;-) ... o stukających KYB jeszcze nie słyszałem, chyba że trafiłeś jakieś felerne - to do reklamacji ;-)

Link to comment
Share on other sites

pawlaswrc,

Słusznie Ci Andrzej radzi.- nastaw na twardo ,weź 2 gości niech dobrze huśtają i ciągną góra-dół. Ty macaj amory od dołu również . Może też inne coś wypatrzysz w zawiasie.

Jeśli nie nastaw na miękko i dalej huśtanie ,żeby sprawdzić tłuczenie samego amora w jego wnętrzu. Idealnie byłoby z kanału. No i może tłucze coś innego?

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...