Skocz do zawartości

Cisnienie oleju???


RTR

Rekomendowane odpowiedzi

 

No wlasnie moj silnik po generalnym remoncie przy temp oleju 100 stopni ma okolo/ponizej 1 bar , przy 80-90 okolo 2 bar.

Zmieniałeś pompę oleju?

Przecież to sa jak najbardziej prawidłowe wartości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

No wlasnie moj silnik po generalnym remoncie przy temp oleju 100 stopni ma okolo/ponizej 1 bar , przy 80-90 okolo 2 bar.

Zmieniałeś pompę oleju?

 

Przecież to sa jak najbardziej prawidłowe wartości :)

 

ale ja tego nie kwestionuje, chcę porównać wartości do moich ;) Ciekawi mnie czy zmieniał pompę i na jaką?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik na wale, olej M1 10w60, ciśnienie na idle (850rpm-podniesione) przy 120* miałem 1 - 0.9 bara ... właśnie dlatego zamiast 750 obrotów podniosłem je o 100 wyżej... 120* to u mnie czesty widok...

 

Gdybyś zalał 0W/30 miałbyś lepszy 'flow', niższą temperaturę i wyższe ciśnienie. :P

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gdybyś zalał 0W/30 miałbyś lepszy 'flow', niższą temperaturę i wyższe ciśnienie.

i zatarty silnik...


Zasponsorowalem sobie chlodnice oleju... Teraz max temp przy upalaniu to 110* , podczas jazdy na trasie utrzymuje sie 90-95*, cisnienie oleju to 6 bar i faluje... czyzby relief?
Olej na plukanke mam 5w40 mobil1

Sent from my NOKIA using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

À jak macie na luzie przy 6500rpm przy 15w50? I te autogauge na prawdę takie niedokładne są + złe umiejscowienie czujniki moze wskazywać tak przekłamane odczyty? Na wolnych przy 90~92 stopniach mam 2.2, przy 3000 w czasie jazdy prawie 4, 3.9 dokładnie a przy odcince 5.1

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

A jakby te odczyty były prawidłowe to co by to znaczyło? Jakie są skutki jazdy z takim ciśnieniem...?

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Moze to byc przez przystkany smok? Da sie go sprawdzić i wymienić ewentualnie po zdjęciu miski olejowej? Chciałbym przepłukać silnik, sprawdzic smoka wymienić olej i filtr.

 

 

Btw. Jaki jest koszt uszczelki pos miskę ?

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w GT mam tak

Na zimnym silniku do czasu jak nie złapie 40-50st mam 6,5 - 7Bar na wolnych obrotach

przy 85-95st - 2 - 2,5 bara na wolnych obrotach

przy 95 - 105 - 1,8 - 2bar

Czujnik w głowicy.

 

Podczas jazdy przedziale 3000 - 6500obr mam ciśnienie ~5,5 - 6 barów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa mi trzeba parametry na wpiętym czujniki w filtr oleju na oleju motul 300v 15w50...

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

A co wruzy niskie ciśnienie przy bucie? Auto nie kopci, nie pali oleju przy normalnym użytkowaniu tylko podje troche przy butowaniu strasznym.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.youtube.com/watch?v=DjaIcJmseJI  praca na zimnym  zerkniesz?


a tak na ciepłym

https://www.youtube.com/watch?v=Ox4wB7q-kFs

 

 a tak z czujnikiem mam pomodzone

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Często to sie zdarza w wrx 2.0t z zatkanym smokiem? Bo 1 raz słyszę o zatkanym smoku.. A mozesz mi napisać co to relief? Bo nie słyszałem o tym

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...