Pawlo20 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 No wlasnie moj silnik po generalnym remoncie przy temp oleju 100 stopni ma okolo/ponizej 1 bar , przy 80-90 okolo 2 bar.Zmieniałeś pompę oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 No wlasnie moj silnik po generalnym remoncie przy temp oleju 100 stopni ma okolo/ponizej 1 bar , przy 80-90 okolo 2 bar.Zmieniałeś pompę oleju? Przecież to sa jak najbardziej prawidłowe wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 No wlasnie moj silnik po generalnym remoncie przy temp oleju 100 stopni ma okolo/ponizej 1 bar , przy 80-90 okolo 2 bar.Zmieniałeś pompę oleju? Przecież to sa jak najbardziej prawidłowe wartości ale ja tego nie kwestionuje, chcę porównać wartości do moich Ciekawi mnie czy zmieniał pompę i na jaką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 czujnik na wale, olej M1 10w60, ciśnienie na idle (850rpm-podniesione) przy 120* miałem 1 - 0.9 bara ... właśnie dlatego zamiast 750 obrotów podniosłem je o 100 wyżej... 120* to u mnie czesty widok... Gdybyś zalał 0W/30 miałbyś lepszy 'flow', niższą temperaturę i wyższe ciśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek1006 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 nie pompa wlasnie nieruszana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 31 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 Gdybyś zalał 0W/30 miałbyś lepszy 'flow', niższą temperaturę i wyższe ciśnienie. i zatarty silnik... Zasponsorowalem sobie chlodnice oleju... Teraz max temp przy upalaniu to 110* , podczas jazdy na trasie utrzymuje sie 90-95*, cisnienie oleju to 6 bar i faluje... czyzby relief?Olej na plukanke mam 5w40 mobil1Sent from my NOKIA using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 À jak macie na luzie przy 6500rpm przy 15w50? I te autogauge na prawdę takie niedokładne są + złe umiejscowienie czujniki moze wskazywać tak przekłamane odczyty? Na wolnych przy 90~92 stopniach mam 2.2, przy 3000 w czasie jazdy prawie 4, 3.9 dokładnie a przy odcince 5.1 Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk A jakby te odczyty były prawidłowe to co by to znaczyło? Jakie są skutki jazdy z takim ciśnieniem...? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Moze to byc przez przystkany smok? Da sie go sprawdzić i wymienić ewentualnie po zdjęciu miski olejowej? Chciałbym przepłukać silnik, sprawdzic smoka wymienić olej i filtr. Btw. Jaki jest koszt uszczelki pos miskę ? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Ja u siebie w GT mam tak Na zimnym silniku do czasu jak nie złapie 40-50st mam 6,5 - 7Bar na wolnych obrotach przy 85-95st - 2 - 2,5 bara na wolnych obrotach przy 95 - 105 - 1,8 - 2bar Czujnik w głowicy. Podczas jazdy przedziale 3000 - 6500obr mam ciśnienie ~5,5 - 6 barów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A ma ktoś moze czujnik na filtrze oleju i moze sie podzielić wynikiem? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Tak, ja mam, na zimnym prawie 8 barów, na ciepłym cirka 1,8-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A zegarki jakiej firmy? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Auto Gaugi, SM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A mozesz mi powiedzieć jeszcze jakie masz ciśnienie przy odcince albo około 6000rpm Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 przy max bucie dochodzi do 9 barów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Holera mój ma skale do 7 barów... Wtf? I na oleju 15w50 masz to tak? Moze motul 300v? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eres Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Motul Chrono 300V 10W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Aaa mi trzeba parametry na wpiętym czujniki w filtr oleju na oleju motul 300v 15w50... Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk A co wruzy niskie ciśnienie przy bucie? Auto nie kopci, nie pali oleju przy normalnym użytkowaniu tylko podje troche przy butowaniu strasznym. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 mnie przed sama awaria panewki spadlo cisnienie o ok 0.25 bara na cieplym i bez stetoskopu slychac bylo obracajacy sie w panewkach wal (szum). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Nie strasz!! Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 zamontuj ten czujnik na bloku, bo sie zdziwisz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 https://www.youtube.com/watch?v=DjaIcJmseJI praca na zimnym zerkniesz? a tak na ciepłymhttps://www.youtube.com/watch?v=Ox4wB7q-kFs a tak z czujnikiem mam pomodzone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 3 sprawy. 1. jestem na sluzbowym kompie bez dzwieku... 2. nie jestem az takim specem zeby wywrozyc stan silnika po filmiku... 3. YT strasznie kasztani jakosc dzwieku. nie zebym nie chcial pomoc.. ale nie mam zamiaru rozsiewac paniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 A jakaś inna przyczyna spadku ciśnienia moze byc..? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 zatkany smok, pompa, przyblokowany relief, wyciek oleju i/lub jego brak i/lub niski stan... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeklwh Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2014 Często to sie zdarza w wrx 2.0t z zatkanym smokiem? Bo 1 raz słyszę o zatkanym smoku.. A mozesz mi napisać co to relief? Bo nie słyszałem o tym Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się