Skocz do zawartości

!!! Do czego sluzy Psryczek FWD?????!!!


MARCINECZEK

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak jest z ta sterownascia, ale z tym napedem to wlasnie chyba jest od 90p/10t do 50/50. Jakies doswiadczenia empiryczne? Na super sliskim przypuszczam, ze wiskoza dziala bardzo szybko, a na mokrym asfalcie?

Leszek

Ojciec Dyrektor swego czasu pisał, że Legacy H6 AT ma rozkład momentu 36:64 i pięknie nadaje się do ślizgania na śniegu - w związku z tym przewaga tyłu a nie przodu.

 

36/64 jest zdaje się w STI z DCCD. W OBK H6 jest 45/55 wyjściowo. W centralnym dyfrze jest wielopłytkowe sprzęgło hydrauliczne sterowane elektronicznie a nie wiskoza więc proporcje są zmienne w zależności od warunków, ale w jakim zakresie się mogą zmieniać - tego nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Kajtka w Imprezie 1.8 AT napewno jest przewaga przodu bo jak wyjeżdzaliśmy na przełaj na jakąś góre w Kielcach ( :twisted: ) na mokrej trawie to przód bezradnie mielił w miejscu i tył niechętnie zabierał sie do pracy ...

 

No wlasnie, to sprzeglo wieloplytkowe czasem sie psuje, by je wymienic nie trzeba rozbierac skrzyni tylko otworzyc pokrywe z tylu. W moim aucie na mokrym asfalcie nie ma mowy o jakimkolwiek buksowaniu kol. Tam gdzie Primera nie moglem szybko ruszyc bo kola krecily sie w miejscu, Legacy nie ma zadnych problemow. Jezdzilem nim tez w kopnym piasku na plazy w Hiszpanni, przydalo sie wtedy zawieszenie pneumatyczne, zajechalem bez problemow tak daleko jak dorosle terenowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZYLI co

jezeli mam manualna skrzynke to jest sie czego bac o te rolki czynie???

I to co rozumiem z postow to ten pstryczek awd to maja tylko automaty???

czy w manualu tez mozna wylaczyc sobie???

Porsze o pomoc z posumowaniem mojch mysli o tym bajerku:) o chyba mam jakis maly moment braku koncentracji

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

ps chyab piwka mi potrzeba w duzje ilosci :mrgreen::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam jedno pytanie odnośnie tych nieszczęsnych rolek i hamowania w awd automacie legacy.

 

Po sprowadzeniu mojego legacy pojechałem do ASO w Mikołowie by zerknęli na auto. Posprawdzali co było do sprawdzenia, m.in. siłę hamowania. Raczej nie bawili się z bezpiecznikiem od AWD.

I teraz pytanie - czy jako spece dali mówiąc wprost ciała. Po hamowaniu wyniki autka były oki a robili to coś na czymś takim jak "badanie sił hamowania z zużycia amortyzatorów na urządzeniu firmy Heka" - kurcze co to za cudo??. Choć jak hamowali to wyglądało to jak w normalnej stacji diagnostycznej i to mnie niepokoi.

 

I ponawiam pytanie bom się nie doczytał: Jak sprawdzić czy spece czegoś nie zrąbali - jak to spece :evil:

 

Kwasek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZYLI co

jezeli mam manualna skrzynke to jest sie czego bac o te rolki czynie???

I to co rozumiem z postow to ten pstryczek awd to maja tylko automaty???

czy w manualu tez mozna wylaczyc sobie???

Porsze o pomoc z posumowaniem mojch mysli o tym bajerku:) o chyba mam jakis maly moment braku koncentracji

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

 

ps chyab piwka mi potrzeba w duzje ilosci :mrgreen::twisted:

 

Jeszcze raz: Ten "pstryczek" maja tylko automaty i tylko tam mozna odlaczyc naped tylu. Manual ma system czysto mechaniczny. Jesli badanie trwa krotko, kilkanascie sekund, to nie ma sie czego bac. Sam mialem manuala i nie bylo problemu z badaniem na zwyklym stanowisku, wazne by skrzynia byla na luzie podczas badania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Kajtka w Imprezie 1.8 AT napewno jest przewaga przodu bo jak wyjeżdzaliśmy na przełaj na jakąś góre w Kielcach ( :twisted: ) na mokrej trawie to przód bezradnie mielił w miejscu i tył niechętnie zabierał sie do pracy ...

 

To moglo wynikac z braku przedniej szpery :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u Kajtka w Imprezie 1.8 AT napewno jest przewaga przodu bo jak wyjeżdzaliśmy na przełaj na jakąś góre w Kielcach ( :twisted: ) na mokrej trawie to przód bezradnie mielił w miejscu i tył niechętnie zabierał sie do pracy ...

 

To moglo wynikac z braku przedniej szpery :roll:

 

To moglo wynikac z uszkodzenia bac zuzycia sprzegla wieloplytkowego... przedwczoraj jezdzilem po sniegu, rowniez pod gorke, nie bylo najmniejszych problemow z napedem, tyl sie zalaczal blyskawicznie a moment zalaczenia byl niezaowazalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...