Skocz do zawartości

Szarpanie od 4k do 5,5k obr/min


Stach83

Rekomendowane odpowiedzi

Metody regulacji - krecisz pokretlem az do uzyskania zadanego doladowania.

W sensie, że ustawić minimum, przejechać się zobaczyć jak ładuje. Podkręcić, przejechać, zobaczyć i tak aż do 0,9... ?

 

-- N kwi 03, 2011 9:35 pm --

 

Wpiąłem się zamiast solenoidu (króćce zaślepione) i... nie da się wyregulować tym MBC doładowania... albo jest 0,5, albo dalej przeładowuje (teraz nawet do 1,1 w peaku). Nie da się "znaleźć" nic pomiędzy. Jakieś pomysły?

 

Póki co jest na to 0,5 bo nie szarpie i idzie równo i gładko, choć słabiutko :)

 

-- Śr kwi 06, 2011 9:05 am --

 

Wszystko gra! :)

 

Wężyki przy MBC były podłączone na odwrót i dlatego nie dało się wyregulować. Prawidłowe podłączenie MBC ProPerfekt:

0cfac198c94105be.jpg

 

Ustawione jest na ok 0,9 i już nie szarpie.

W związku z powyższym AMI ma pomuka, a buras flaszke :)

 

Dzięki i pozdrawiam,

stach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:)

 

No i mam kolejną zagadkę do rozwiązania związaną z przerywaniem...

 

Wczoraj spadło trochę deszczu, więc tak sobie trochę poupalałem i jak już był dobrze nagrzany, to po ostrym nawrocie (w lewo) gazem, nie ręcznym zaczął szarpać... objaw był na początku taki jakby paliwa mu brakowało (ale było 3/4 baku).

Po zjechaniu do "pit stopu" i odstaniu dwóch, trzech minut przerywanie ustąpiło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I rozumiem, że potem przestało przerywać. U mnie też tak czasami bywa jak upalam, w zimie szczególnie kiedy samochód przez bardzo długi czas leci pełnym bokiem itd. Mam seryjną pompę paliwa i wtryski, obstawiam, że poprostu paliwo odpływa. Czasami bardzo rzadko samochód potrafi zgasnąć i jak zapalam to bardzo długo kręci. Wygląda na odpływa paliwa. Potem wszystko wraca do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem wrocil jak bumerang po ostatniej wizycie w serwisie... problemy zaczynaja sie na 3 biegu na pelnej pi...ie i to na prostej i to powyzej 100 km/h na pierwszych dwoch biegach moge robic co chce a nie odetnie... kurna juz sam nie wiem ocb ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam mógłby ktoś podać schemat podłączenia MBC?? z góry wielkie dzięki

 

http://allegro.pl/mbc-regulator-cisnienia-turbo-turbosmart-in-cabin-i4045190896.html

 

To takie MBC


34306d1272126080-installing-manual-boost

znalazłem coś takiego ale gdzie wpiąć ten górny przewód i co zrobić z solenoidem??

Edytowane przez dzidas19
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem temat w tamtym tygodniu w seryjnym GT po uwolnieniu wydechu na przelot i po wymianie IC na wrx-owy oraz po bov zewnetrznym. Objawy dokładnie takie jak piszecie, 3-5 tys. obr/min najwieksze szarpanie. Przyczyna leży w braku mozliwości nauczenia ECU. A do tego... PODSTAWA to WALBRO 255 albo ds200 taką pompę plus nowy filtr paliwa.

nowe świece przewody i sprawdzenie cewek! Natomiast największym problemem jest SELENOID który w GT niestety jest zawodny i bardzo czesto nie chce wyjść za zakres w którym pracował przed uwolnieniem wydechy czy dodaniem boostu. MBC jest dobrym rozwiązaniem ale bardzo czesto ta operacja kończy się spływającym tłokiem ... :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...