Stach83 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Metody regulacji - krecisz pokretlem az do uzyskania zadanego doladowania. W sensie, że ustawić minimum, przejechać się zobaczyć jak ładuje. Podkręcić, przejechać, zobaczyć i tak aż do 0,9... ? -- N kwi 03, 2011 9:35 pm -- Wpiąłem się zamiast solenoidu (króćce zaślepione) i... nie da się wyregulować tym MBC doładowania... albo jest 0,5, albo dalej przeładowuje (teraz nawet do 1,1 w peaku). Nie da się "znaleźć" nic pomiędzy. Jakieś pomysły? Póki co jest na to 0,5 bo nie szarpie i idzie równo i gładko, choć słabiutko -- Śr kwi 06, 2011 9:05 am -- Wszystko gra! Wężyki przy MBC były podłączone na odwrót i dlatego nie dało się wyregulować. Prawidłowe podłączenie MBC ProPerfekt: Ustawione jest na ok 0,9 i już nie szarpie. W związku z powyższym AMI ma pomuka, a buras flaszke Dzięki i pozdrawiam, stach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 No to super, ze ogarniety temat - milego jezdzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Jak masz MBC, to cię będzie korciło by nim pokręcić, zatem zamontuj zegar EGT, by silnik nie popłynął. potem będzie FCD, ciśnienie 1,2...itd Robert ma fajne FCD (testowane na moim starym forku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Chyba najpierw FCD, żeby podkręcić do tych 1,2... teraz jak jest ustawione ładowanie powyżej 0,9 to szarpie, więc nic nie korci Jednakże wolę uzbierać i odłożyć na coś remapowalnego.. jakieś ESL, Apexi, Simtek czy coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Odpusc sobie w warunkach polskich ESL raczej. Jesli nie masz grubych planow i wymagan, celuj w Apexi i bedzie pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Nie chcesz mi sprzedać Apexi na raty, to szukam tam gdzie mogę A tak bardziej serio, to w związku z powyższym, najpierw muszę uzbierać, potem będę szukał czegoś konkretnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Zbieraj sobie spokojnie na razie - uzbierasz, to zrobisz jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 No i mam kolejną zagadkę do rozwiązania związaną z przerywaniem... Wczoraj spadło trochę deszczu, więc tak sobie trochę poupalałem i jak już był dobrze nagrzany, to po ostrym nawrocie (w lewo) gazem, nie ręcznym zaczął szarpać... objaw był na początku taki jakby paliwa mu brakowało (ale było 3/4 baku). Po zjechaniu do "pit stopu" i odstaniu dwóch, trzech minut przerywanie ustąpiło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 A ile czasu od tego jak szedłeś pełnym bokiem (ostry nawrót) jeszcze przerywało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Jakieś 300m, do zatrzymania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 I rozumiem, że potem przestało przerywać. U mnie też tak czasami bywa jak upalam, w zimie szczególnie kiedy samochód przez bardzo długi czas leci pełnym bokiem itd. Mam seryjną pompę paliwa i wtryski, obstawiam, że poprostu paliwo odpływa. Czasami bardzo rzadko samochód potrafi zgasnąć i jak zapalam to bardzo długo kręci. Wygląda na odpływa paliwa. Potem wszystko wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Potem wszystko ok. Może pompa już wiekowa... w końcu auto ma już 15 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Miałem tak ostatnio, że nawet na pełnym baku przerywało na ostrzejszych zakrętach, okazało się, że nowiutka pompa paliwa forced performance była wadliwa, po jej wymianie na równiez nówke z tymże walbro wszystko mineło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 kowalk tym bardziej mnie utwierdzasz w przekonaniu, że to pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stach83 Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2011 Czy jak auto szarpie jak się grzeje, to też może być wina pompy? Jak ostygnie chwilę na postoju (na włączonym silniku), to objaw ustepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalk Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 U mnie problem wrocil jak bumerang po ostatniej wizycie w serwisie... problemy zaczynaja sie na 3 biegu na pelnej pi...ie i to na prostej i to powyzej 100 km/h na pierwszych dwoch biegach moge robic co chce a nie odetnie... kurna juz sam nie wiem ocb ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 (edytowane) Witam mógłby ktoś podać schemat podłączenia MBC?? z góry wielkie dzięki http://allegro.pl/mbc-regulator-cisnienia-turbo-turbosmart-in-cabin-i4045190896.html To takie MBC znalazłem coś takiego ale gdzie wpiąć ten górny przewód i co zrobić z solenoidem?? Edytowane 13 Marca 2014 przez dzidas19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
power for fun Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Przerabiałem temat w tamtym tygodniu w seryjnym GT po uwolnieniu wydechu na przelot i po wymianie IC na wrx-owy oraz po bov zewnetrznym. Objawy dokładnie takie jak piszecie, 3-5 tys. obr/min najwieksze szarpanie. Przyczyna leży w braku mozliwości nauczenia ECU. A do tego... PODSTAWA to WALBRO 255 albo ds200 taką pompę plus nowy filtr paliwa. nowe świece przewody i sprawdzenie cewek! Natomiast największym problemem jest SELENOID który w GT niestety jest zawodny i bardzo czesto nie chce wyjść za zakres w którym pracował przed uwolnieniem wydechy czy dodaniem boostu. MBC jest dobrym rozwiązaniem ale bardzo czesto ta operacja kończy się spływającym tłokiem ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzidas19 Opublikowano 13 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2014 Ja na początek chce zrobić jakieś bezpieczne doładowanie i zobaczyć czy to jest to bo po co wydać coś koło 3k jeżeli się okaże,że wina nie leży po tej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się