czacza Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Witam wszystkich i chciałem poruszyc jedną kwestie co do Turbo Dziadka. Po długich poszukiwaniach zakupiwałem właśnie egzemplarz z 93r. chciałem się dowiedziec od was jak najprościej i nie dużym kosztem podnieśc jego moc... Narazie wymieniłem cały układ wydechowy na przelot zastanawiam się nad dalszymi modyfikacjami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Zmiana oprogramowania sterownika? Zmiana turbo? zmiana napedow, skryzni silnika, wachlarz jest bardzo duzy, tylko czy nie duzym kosztem, moze byc roznie poszukaj w nielegalu projektow turbodziadka lub w ogolnym tematu turbodziadki laczcie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Pogadaj z Grzywaczewskim i niech Ci powie ile wydal i ile osiagnal Masz dobry samochod, to sie nim ciesz i nie dlub, dopoki nie bedziesz wiedzial konkretnie co i po co chcesz osiagnac. Z prostych rzeczy, zrob sobie wydech i remap - tez wydasz sporo, ale bedziesz szczesliwy z powodu tych ok. 50KM wiecej. Przynajmiej do czasu, az polamiesz skrzynie biegow Zreszta nie czarujmy sie - przede wszystkim, jesli masz kase na zbyciu, przeznaczylbym ja na doprowadzenie 18letniego auta do ladu, usuniecie problemow, odpicowanie tego, co bedzie wymagac odpicowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gendziu Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 dokladnie to co pisze AMI, piszac o watkach tez mialem na mysli auto grzywaczewskiego a jesli chodzi o odpicowanie to tez sie znajdzie pewnie sporo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Inna sprawa, ze Grzywaczewski duzo [moderator czuwa] nawymyslal rodem z rajdow, albo przynajmiej na takie wygladajacych Ale prawda tez taka, ze juz kupa kasy poszla, a samochod wciaz w sumie ma duzo problemow do rozwiazania wynikajacych zwyczajnie ze starosci (auta, nie Grzywaczewskiego - choc tutaj tez juz najlepiej nie jest ;P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czacza Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Dzięki za rady. co do skrzyni to siadła po niecałym miesiącu użytkowania znajomi wsadzili mi jakąś 5 z GT-ka. poza właśnie wydechem myślę że jakiś remap i dolot wystarczy aby móc cieszyc się dziadkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 jakąś 5 z GT-ka. No tak - a taka "piatka" z GT to juz wypas Jak chcesz isc w wieksze moce to szukaj niestety conajmniej 5mt z STi GC8. Tez nie megawypas jesli idzie o wytrzymalosc, ale ma wieksze szanse niz skrzynia z GT A tak z ciekawosci, po co chcesz ruszac dolot? Inna sprawa, ze dolot w antyku jest troche moze pokrecony, ale mimo wszystko przy tych mocach bym nie dotykal. A ju na pewno bym sie trzymal z daleka od stozkow (tak wiem, taki stozek to +5 do lansu, ale z turboantykiem lans to i tak juz slabo w parze idzie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czacza Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 Jeśli chodzi o skrzynie to jest bez szaleńst zwykła 5-tka z WRX-a ale jak narazie dzielnie walczy i znosi nieraz ciężkie próby zobaczymy jak długo:) co do dolotu to masz rację jesteś już trzecią osobą która mi to mówi:) jeżdzę Subaru odkąd mam prawo jazdy czyli 4 lata i zawsze coś tam chciałem przerabiac ale jeśli chodzi o moją widzę techniczną oraz tuningową jest ona mizerna dlatego wybaczcie jeśli coś pomylę bądz napisze nie tak. Powiem Ci że jestem pod wrażeniem jezdnym turbodziadka ale jeszcze brakuje mi tej mocy i momentu też stąd ten post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 czacza, czym do tej pory jeździłeś, że brak Ci mocy i momentu w turboantyku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czacza Opublikowano 11 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2011 WRX STI 350km 06r. Sprzedałem pół roku temu z powodu potrzeby pieniędzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 To musiałbyś antyka na b-grupę zrobić Braki mocy i momentu będzie trzeba umiejętnościami nadrabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czacza Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Dokładnie:D myślę że nie będe jednak dużo kombinował i tak będzie dobrze:) a umiejętności zawsze trzeba podnosic:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Z prostych rzeczy, zrob sobie ... remap Remap? Prosty? W Turbodziadku? Słyszałem, że można sobie VOS chipa zamówić w Australii, ale nie słyszałem, aby ktoś u nas robił remap... chyba, że wymieni komputer z wiązką na coś współczesnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Z prostych rzeczy, zrob sobie ... remap Remap? Prosty? W Turbodziadku? Słyszałem, że można sobie VOS chipa zamówić w Australii, ale nie słyszałem, aby ktoś u nas robił remap... chyba, że wymieni komputer z wiązką na coś współczesnego. A co w tym trudnego? Z opcji - dokladka chipa faktycznie, czy to VOS, czy Polar Performance czy tego typu wynalazki, ESL - i remap albo np. zakup Apexi Power FC. Zadnej wiazki przerabiac nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HubiSubi Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Już są swiniaki które obsługują zapłon i paliwko w antykach... i to za rozsądne pieniażki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się