Skocz do zawartości

S-turbo - centralny zamek


BartZ

Rekomendowane odpowiedzi

drval - oba nie pasują.

 

Poszukam w garażu u siebie - może mam jeszcze jakąś centralkę z pilotem.

 

wyrod - opisany przez Ciebie sposób jest stosowany - to tajemnicze urządzenie to chyba cyna, lutownica i folia termokurczliwa lub taśma elektryczna - ewentualnie - jakieś wtyczki. Przyznam, że nie widziałem dodatkowych urządzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Mam takie pytanko: czy w moim Forku z 1998 roku przy zamykaniu zamka z pilota powinny mrugać kierunki? Jeśli tak to co się mogło stać że nie mrugają? No i chętnie kupię dodatkowego pilota jak ktoś ma na zbyciu! :) Dodam że jestem nowym ale szczęśliwym posiadaczem auta tej marki i na razie bardzo mi się podoba moje cacuszko. :) Za wszelką pomoc z góry dziękuję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam już alarm i schemat centralnego. W sobotę będę montował. Z tego co widziałem na schemacie to sterowanie centralnym odbywa się przez zwarcie lub rozwarcie 2 przewodów. W tradycyjnym jest sterowany impulsem: plusem lub minusem. Trzeba to jakoś obejść. Alarm który kupiłem jest uniwersalny i można centralny podłączyć na kilka sposobów. Jak się nie uda to dokupię uniwersalny moduł za 10 zł.

Tak wyczytałem ze schematu. Poprawcie mnie jeżeli się mylę.

Jak zamontuję to się pochwalę co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj założyłem alarm. Nawet nie poszło tak źle. Najgorzej było znaleźć miejsce gdzie przymocować syrenę i którędy przeciągnąć kable. Oczywiście kolorystyka przewodów na schemacie który miałem nie pokrywała się z rzeczywistością. Po kolei:

Syrenę zamocowałem na kielichu przednim prawym.

Przewody przeciągnąłem przez jajowatą zaślepkę po prawej stronie na wysokości turbiny.

Dalej "kanałami" pod deskę z zegarami.

Zdjąłem osłonę nad pedałami. Wystarczy odkręcić 2 śruby od spodu, wyjąć szary kołek po lewej stronie i wyszarpać z 2 zatrzasków u góry.

Odkręciłem moduł od centralnego przykręcony na 2 nakrętki fi 6 klucz 10. W kostce przyłączeniowej znalazłem 2 przewody(czerwony i zielony - najgrubsze), które są podpięte pod obwód siłowników centralnego zamka. W zależności czy zamykamy czy otwieramy zamek na jednym pojawia się plus na drugim minus i odwrotnie. Mój alarm miał możliwość podłączenia zamka bezpośrednio do tych przewodów. Jeżeli nie ma takiej funkcji i jest wyzwalany z plusa lub minusa to trzeba dołożyć sterownik centralnego. Np. taki http://allegro.pl/sterownik-centralnego-zamka-z-wiazka-na-4-drzwi-i2977590290.html Wykorzystujemy tylko przewody na jeden siłownik.

Dalej już z górki. Pod skrzynkę z bezpiecznikami podpiąłem plus, plus ze stacyjki, masę pod śrubę przykręconą do nadwozia. Kierunkowskazy podpiąłem przy włączniku świateł awaryjnych.

Muszę jeszcze zlokalizować przewód od krańcówek drzwi i zamontować czujniki ultradźwiękowe, żeby alarm zaczął alarmować. Zastanawiam się jeszcze gdzie podpiąć odcięcie, czy pod zapłon, czy pompę paliwa. Puki co drzwi otwiera i zamyka z pilota i głównie o to mi chodziło.

Jakby ktoś miał pytania i uwagi to jestem otwarty. Zniosę każdą krytykę;)

Zdjęcia na dniach postaram się wrzucić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich! Mam takie pytanko: czy w moim Forku z 1998 roku przy zamykaniu zamka z pilota powinny mrugać kierunki? Jeśli tak to co się mogło stać że nie mrugają? No i chętnie kupię dodatkowego pilota jak ktoś ma na zbyciu! :) Dodam że jestem nowym ale szczęśliwym posiadaczem auta tej marki i na razie bardzo mi się podoba moje cacuszko. :) Za wszelką pomoc z góry dziękuję!

 

U mnie również nie mrugają (co wkurza) wiec ten typ tak ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...

Witam!

Taty forester z 2001r. ma centralny ale tylko z kluczyka. Wstępnie zorientowałem się, że są te kostki do programowania oraz sterownik pod deską... teoretycznie brakuje samego pilota. Poradźcie za czym sie rozglądać. Sam pilot jak na fotce z pierwszej strony czy kluczyka z wbudowanym pilotem??

Obecny kluczyk wygląda tak:

http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=3rZtxTIPJDekSM&tbnid=LpP6JktNE3GNiM:&ved=0CAUQjBw4hQE&url=http%3A%2F%2Fi01.i.aliimg.com%2Fwsphoto%2Fv0%2F441795673%2F-font-b-KEY-b-font-font-b-Subaru-b-font-font-b-Key-b-font.jpg&ei=wm2xU83lHOLQ7Ab59YCoDg&psig=AFQjCNEE_CQt2uZX7LvNjUxMatlInMBGZA&ust=1404223298532039

...ma "pestkę" do immo.

Możecie pokazać jakie macie kluczyki w tym roczniku??

Po VINie wychodzi takie cuś...(paczaj załącznik) mam z tego rozumieć, że mogę szukać samego pilota jak na pierwszej stronie?? (inni piszą że to jedynie opcja dla roczników 97-99)

Jesli wybiorę opcje kluczyka z pilotem: http://www.google.pl/url?sa=i&source=images&cd=&docid=Post_ady83RGcM&tbnid=8AgCC64_4Pi9xM:&ved=0CAUQjBw&url=http%3A%2F%2Fi01.i.aliimg.com%2Fphoto%2Fv0%2F107751781%2FTRK_Subaru_06_auto_key.jpg&ei=6hizU4euK9SR7AadpoCYAg&psig=AFQjCNGarTKsuehoO5AXIMg4t1eDQy-VMA&ust=1404332650876379

jak rozwiązać opcję immobilizera??

post-4297-0-75757400-1404246056_thumb.png

Edytowane przez Dyziek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam!

Kupiłem autoalarm BLOW 26-101 chciałbym podłączyć ten sterownik pod instniejącą instalację centralnego zamka w forku z 98r .

Czy ktoś istalował podobny sterownik u ciebie w samochodzie i dysponuje jakimiś tutorialem,schematami lub opisem instalaji ?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...