Jump to content

S-turbo - centralny zamek


BartZ

Recommended Posts

Słuchajcie, mam prośbę, czy możecie mi powiedzieć co trzeba zrobić, że centralnym zamkiem w moim forchesterze sterować pilotem.

S-turbo '99.

Co kupić, gdzie i jak podpiąć, wszelkie uwagi mile widziane :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co się dowiedziałem w ASO we Wrocławiu, mojej imprezie (MY99) wystarczyło dokupić pilota, bo jak był zainstalowany centralny to i był odbiornik sygnału z pilota.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

BartZ /lub Bratz jak to już nawet było/ - jak masz w komplecie takie cuś jak pokazał Grzegorz /pilot centralnego zamka -osobno 2 przyciski z napisem subaru - wyglada jak klucz ale bez grota / a nie działa - to trzeba:

 

1. sprawdzic baterie

2. rozebrać osłonę przy lewej nodze kierowcy - zlokalizować białe kostki na czarny kablu /2 wtyki/ i jeżeli są spięte to rozpiąć.

 

Spięta kostka - to tryb kodowania i nauki zamka pilotów - czasem ktoś kto grzebał w kablach je spina - bo fabrycznie są rozpięte - bo myśli że się coś rozłączyło - i wtedy zamek przestaje działać.

 

Jeżeli nie masz pilota w oryginale - to musisz wybadać, czy masz centralkę

 

centralny.th.jpg

 

zaznaczona kółkiem - trzyma się na 2 śrubach /klucz 10/

 

jak nie masz to daj znać - bo znajde coś takiego w garażu z pilotem

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jeżeli nie masz pilota w oryginale - to musisz wybadać, czy masz centralkę

 

[ ]

 

zaznaczona kółkiem - trzyma się na 2 śrubach /klucz 10/

 

jak nie masz to daj znać - bo znajde coś takiego w garażu z pilotem

Siekla

Na pewno nie mam pilota, nigdy nie było (tzn. przynajmniej odkąd ja jestem właścicielem :lol: )

jest tylko sam kluczyk, centralkę sprawdzę w domu :wink:

Link to comment
Share on other sites

mozesz to zrobic albo organoleptycznie przez otwór z bezpiecznikami, albo zdejmujac plastik pod kierownica

Ok, dam znać potem co i jak :wink:

Będzie podstawa do dalszych dywagacji :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hmm...a czy Forek 98 r. też miał fabrycznie odbiornik?

Ja też jestem osierocony tylko kluczem - pilota nigdy nie widziałem do mojego samochodu.

 

No mój jest z 1998 MY99 i jak widzisz na fotce, fabrycznie jest pilot i możliwość sterowania centralnym zamkiem właśnie za jego pomocą. Nie wiem czy to była jakaś opcji, czy standard ale pilot był od samiuteńkiego początku. I aż trzy komplety kluczyków :mrgreen:

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to comment
Share on other sites

Sprawdziłem dzisiaj i udało mi się zlokalizować bezpieczniki :P , obok nich (nieco w głębi) te 3 duże okrągłe przekaźniki, ale wydaje mi się, że tej centralki nie ma... :|

A jeżeli nie ma to co teraz? :?

Link to comment
Share on other sites

Hmm...a czy Forek 98 r. też miał fabrycznie odbiornik?

Ja też jestem osierocony tylko kluczem - pilota nigdy nie widziałem do mojego samochodu.

Mój '98 też ma oryginalny pilot i 3 kluczyki.

 

Ten wątek, ze względu na pomukoobfitość, miał szanse stać się najszybciej rozwijającym się wątkiem, a tu zastopowało. :shock: :mrgreen:

Skoro tak, żądam depomukizacji tego wątku. :mrgreen:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
teraz Ci moge wyslac :mrgreen:

Super Piotrze, dzięki,

jeszcze było by fajnie jakbyś powiedział co mam z nią zrobić :wink:

 

 

podaj mi adres do wysyłki - to Ci podeśle centralkę - a najlepiej najpierw stzrel mi fotę - jak zdejmiesz osłonę pod kierownicą - ten duży szary plastik - fotke złączki szerokiej, któa wisi na górze - przy wzmocnieniu - przyu dziurkach na 2 sruby

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Witam.

Jestem tu nowy więc serdecznie wszystkich witam i od razu pytam ;) Mam forestera z 99 r. S-Turbo z centralnym zamkiem sterowanym kluczykiem. Z tego co się przypatrzyłem pod konsolą znajduje się tam jakiś moduł z napisem keyless... czy jakoś tak. (coś jak z tej aukcji: http://allegro.pl/subaru-legacy-99-03-sterownik-centralnego-zamka-i2935402245.html ) Czy oznaczałoby to, że mogę zaprogramować jakiegoś pilota? Teraz pytanie jakiego. Z jednym przyciskiem czy dwoma?? Bo na alledrogo widziałem 2 rodzaje.

Już miałem alarm montować, ale jak byłaby inna opcja to jestem jak najbardziej za.

Pozdrawiam wszystkich!!

Edited by drval
Link to comment
Share on other sites

Do każdego auta z centralnym z kluczyka można dorobić pilot. Dokupuje się chińską centralkę z 2 pilotami w zestawie. Koszt 50-100 zł. Znajomy mi to podpinał w poprzednim aucie, zwykle bierze za to 50 zł. Mimo chińszczyzny mój pilot działa już 6 lat i raz tylko zmieniłem baterię.

Link to comment
Share on other sites

Znalazłem takie 2 oferty. Czy któryś by przypasował, czy musi być koniecznie taki jak na zdjęciu czyli z 2 przyciskami??

 

Jak nie uda się z oryginalnymi pilotami to mam już alarm ze sterowaniem centralnego zamka i będę zakładał.

 

 

http://allegro.pl/subaru-forester-pilot-piloty-alarmu-i2960904648.html

 

http://allegro.pl/kluczyk-subaru-jeden-przycisk-1-kluczyki-i3004201734.html

Link to comment
Share on other sites

Temat i mnie bardzo ciekawi.

Dowiedziałem się, że połączenie autoalarmu z istniejącym centralnym odbywa się mniej więcej w ten sposób:

nowy alarm sterowany nowymi pilotami podaje sygnał do istniejącego modułu sterowania centralnym poprzez jakieś tajemnicze urządzenie, które trzeba dokupić.

 

Mógłby ktoś to zweryfikować?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...