Skocz do zawartości

skrzynia WRX97 - identyfikacja


spalili

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po długiej nieobecności :wink:

 

mam prośbę o pomoc. a dokładniej potrzebuję kilku informacji które ktoś zapewne jest w stanie rzucić z rękawa :wink:

 

chodzi o wymiane skrzyni w GT. są 2 opcje:

 

TY752VN5BA - o ile wiem to jest zupełna seria uk/eu

 

TY752VB3CA - od WRX z 1997. i nie moge poradzić sobie ze znalezieniem info na jej temat. a chodzi mi dokładniej o: długości przełożeń (czy jest krótsza od GT), czy ma jaka szpere, dccd? (o ile wiem nie), i czy bez problemowo da się to wpakować do gieteka? żeby smigało.

 

i co to znaczy: double-cone second synchro added - jakiś lepszy synchronizator 2iego biegu?

viscous? :shock:

 

mam nadzieje że nikogo nie wkurzyłem głupimi pytaniami. pozdro :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to w pdfie ale ciągle nie wiem co dokładnie jest z tą 2ką i viscous?

 

lucza, dzięki - sluszna uwaga. skrzynia jest od razu z dyfrem tak więc na 100% bez problemu.

 

cały kłopot wynikł w niedziele, ze znajomym startowalismy w kjs i na starcie pierwszej próby skrzynia sie zemsciła na nas. i od razu do widzenia. tylesmy pojezdzili :roll:

 

jakby ktoś jeszcze coś wiedział i mógł odpowiedziec to byłbym wdzięczny. np. czy jest krótsza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozostałe biegi krótsze,i tyle

i o takie info mi chodziło. dzięki.

 

tylko jeszcze jedna kwestia: półosie z tyłu - wiem że do dccd trzeba wymienic, chyba na R180 czy coś, w tym wypadku gietekowe beda pasowac? wał i podpora bez zmian? pytam bo nie chce pakować sie w rzeźbe i dodatkowe klamoty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jeszcze jedna kwestia: półosie z tyłu - wiem że do dccd trzeba wymienic, chyba na R180 czy coś, w tym wypadku gietekowe beda pasowac? wał i podpora bez zmian? pytam bo nie chce pakować sie w rzeźbe i dodatkowe klamoty

 

Ale skrzynia, o ktorej piszesz to skrzynia z WRX'a - chyba, ze cos nieprzetartymi po nocy oczami przegapiam w dyskusji - wiec DCCD nie ma.

 

Zreszta ty752 z DCCD dzialaly chyba akurat jeszcze na R160 - wiec problemu nie powinno byc, gdybys taka dorwal.

 

Do ty754 z DCCD faktycznie jest R180 i tam potrzebne beda inne polosie i co za tym idzie takze chyba inne piasty.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zreszta ty752 z DCCD dzialaly chyba akurat jeszcze na R160 - wiec problemu nie powinno byc, gdybys taka dorwal.

no własnie tak sie domyślałem ze R160 ale nie byłem pewien. a że nie jestem alfą i omegą to wole sie upewnić żeby jaj nie było :wink:

 

czyli skrzynia + dyfer i wszystko bedzie smigać - na to wygląda.

 

No właśnie,coś mieszasz spalili, co wyście dzisiaj spalili?

 

było gruuba impreza ale w klubie. paliły to sie jedynie żarówki :mrgreen:

 

dzięki za pomoc i pozdro. chyba ze ktos jeszcze coś ciekawego w temacie podpowie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...