Jump to content

skrzynia WRX97 - identyfikacja


spalili

Recommended Posts

Witam po długiej nieobecności :wink:

 

mam prośbę o pomoc. a dokładniej potrzebuję kilku informacji które ktoś zapewne jest w stanie rzucić z rękawa :wink:

 

chodzi o wymiane skrzyni w GT. są 2 opcje:

 

TY752VN5BA - o ile wiem to jest zupełna seria uk/eu

 

TY752VB3CA - od WRX z 1997. i nie moge poradzić sobie ze znalezieniem info na jej temat. a chodzi mi dokładniej o: długości przełożeń (czy jest krótsza od GT), czy ma jaka szpere, dccd? (o ile wiem nie), i czy bez problemowo da się to wpakować do gieteka? żeby smigało.

 

i co to znaczy: double-cone second synchro added - jakiś lepszy synchronizator 2iego biegu?

viscous? :shock:

 

mam nadzieje że nikogo nie wkurzyłem głupimi pytaniami. pozdro :twisted:

Link to comment
Share on other sites

mam to w pdfie ale ciągle nie wiem co dokładnie jest z tą 2ką i viscous?

 

lucza, dzięki - sluszna uwaga. skrzynia jest od razu z dyfrem tak więc na 100% bez problemu.

 

cały kłopot wynikł w niedziele, ze znajomym startowalismy w kjs i na starcie pierwszej próby skrzynia sie zemsciła na nas. i od razu do widzenia. tylesmy pojezdzili :roll:

 

jakby ktoś jeszcze coś wiedział i mógł odpowiedziec to byłbym wdzięczny. np. czy jest krótsza

Link to comment
Share on other sites

pozostałe biegi krótsze,i tyle

i o takie info mi chodziło. dzięki.

 

tylko jeszcze jedna kwestia: półosie z tyłu - wiem że do dccd trzeba wymienic, chyba na R180 czy coś, w tym wypadku gietekowe beda pasowac? wał i podpora bez zmian? pytam bo nie chce pakować sie w rzeźbe i dodatkowe klamoty

Link to comment
Share on other sites

tylko jeszcze jedna kwestia: półosie z tyłu - wiem że do dccd trzeba wymienic, chyba na R180 czy coś, w tym wypadku gietekowe beda pasowac? wał i podpora bez zmian? pytam bo nie chce pakować sie w rzeźbe i dodatkowe klamoty

 

Ale skrzynia, o ktorej piszesz to skrzynia z WRX'a - chyba, ze cos nieprzetartymi po nocy oczami przegapiam w dyskusji - wiec DCCD nie ma.

 

Zreszta ty752 z DCCD dzialaly chyba akurat jeszcze na R160 - wiec problemu nie powinno byc, gdybys taka dorwal.

 

Do ty754 z DCCD faktycznie jest R180 i tam potrzebne beda inne polosie i co za tym idzie takze chyba inne piasty.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Zreszta ty752 z DCCD dzialaly chyba akurat jeszcze na R160 - wiec problemu nie powinno byc, gdybys taka dorwal.

no własnie tak sie domyślałem ze R160 ale nie byłem pewien. a że nie jestem alfą i omegą to wole sie upewnić żeby jaj nie było :wink:

 

czyli skrzynia + dyfer i wszystko bedzie smigać - na to wygląda.

 

No właśnie,coś mieszasz spalili, co wyście dzisiaj spalili?

 

było gruuba impreza ale w klubie. paliły to sie jedynie żarówki :mrgreen:

 

dzięki za pomoc i pozdro. chyba ze ktos jeszcze coś ciekawego w temacie podpowie :wink:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...