ktostam Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 a kto widział tarczę sprzęgła i koło dwumasowe z boxer diesel?jak zobaczycie gabaryty tych elementów i samej skrzyni, to zrozumiecie, dlaczego ludzie palą te sprzęgła jedna sprawa to umiejętne ruszanie, a druga to słaba konstrukcja w porównaniu z innymi sprzęgłami do diesli pojawiły się już jednak (także w PL) rozwiązania na te bolączki (niestety jeszcze niefabryczne) Temat jest rozwojowy bo kiedys i tak przyjdzie czas na zmiane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 opowiedz ... nie trzymaj nas w niewiedzy :roll: Subaru zdaje się zależało na małej masie skrzyni biegów i trochę przesadzili w drugą stronę teraz wszystko, co może się zmieścić między silnik i skrzynię musi być stosunkowo małe... wystarczy porównać tarczę sprzęgła boxera i np. VW :wink: - to nie ma nic wspólnego z techniką jazdy rozwiązaniem jest sportowe sprzęgło i mocniejsza dwumasa - za jakieś 2 - 3 m-ce będzie dobre antidotum na przypadłości naszych diesli - niestety razem z utratą gwarancji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Bardzo jestem ciekaw (i nie tylko ja) jakie to ANTIDOTUM??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 mocniejszy docisk i inny zamach można montować nie za żadne 2-3miechy tylko od razu, tylko po co? żeby nogę męczyć i utracić gwarancję? Patrząc na diesle użytkowane coraz dłużej nie ma mowy o wadzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 opowiedz ... nie trzymaj nas w niewiedzy :roll: Subaru zdaje się zależało na małej masie skrzyni biegów i trochę przesadzili w drugą stronę teraz wszystko, co może się zmieścić między silnik i skrzynię musi być stosunkowo małe... wystarczy porównać tarczę sprzęgła boxera i np. VW :wink: - to nie ma nic wspólnego z techniką jazdy rozwiązaniem jest sportowe sprzęgło i mocniejsza dwumasa - za jakieś 2 - 3 m-ce będzie dobre antidotum na przypadłości naszych diesli - niestety razem z utratą gwarancji Pamiętaj, że nie zawsze wielkość wiąże się z trwałością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Pamiętaj, że nie zawsze wielkość wiąże się z trwałością. no właśnie: "małe jest piękne!" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remlo Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 co to za rozwiązanie, ja już nie mam gwarancji:)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się