Thanatos Opublikowano 18 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2002 Sorry, ze jeszcze wrazen nie ma, ale dopiero ide wlasnie obejzec nowa Imprezke STi, mam nadzieje, ze nawet cos wiecej niz obejrzec. Jak wroce, to podziele sie z Wami podziele! JIIIIIIIIIHHAAAAAAAA!!!!!!! Pozdrawiam, jeszcze nie siwy leb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 18 Grudnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2002 JEST JEST JEST!!!! Slinka jeszcze leciec nie przestala , Boze jaki zajefajny samochod, ten wlot, ten kolor, te reflektory, cudo na kolkach! ten, ta , a w ogole...i poza tym....a przede wszystkim...eeeeech. Dobra spokojnie. Wlot powietrza jest wiekszy niz wydaje sie na zdjeciach, jest wrecz gigantyczny. Zarowno przednie, jak i tylne swiatla bardzo ladne. Jesli chodzi o wnetrze to nie wiekszych zmian: inna kierownica (mniejsza), troszke zmienione fotele, bradzo wygodne, no i zegary inne, ale to juz wszyscy wiecie . Spojler wielki, ten co przedtem w prodrive'ie byl. Podobno, aczkolwiek nie jest to pewne, turbo sie troche szybciej wlacza. Ale powtarzam, ze nie jest to pewne. Jutro w kazdym razie zostane przewieziony tym cackiem, zanim do Wawy pojedzie. Wiec dalsze relacje nastapia! (teoretycznie powinno byc tak samo jak w STi2002) Pozdrawiam i zycze wszystkim STi-a pod choinke, Thanatos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 19 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2002 no a ja będę czekał jeszcze jakieś 3 miesiące ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thanatos Opublikowano 19 Grudnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2002 No dzisiaj zostalem przewieziony. W sumie zadnych zmian w stosunku do STi 2002 nie da sie odczuc jako pasazer (mozna sie bylo spodziewac). Jedyne co, to wydaje mi sie, ze uklad kierowniczy jest troszke bardziej dokladny no i, ze wlasnie turbinka wczesniej sie wlacza. A wrazenie z jazdy....tak jak w 2002, ale tego sie nie da opisac, to trzeba przezyc! Pozdrawiam, Thanatatatatatos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 19 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2002 OOOOO :shock: co trzeba robić żeby sie przejechać czymś takim , Jutro pujde do salonu, tylko nie wiem czy zastane ją jeszcze w krakowie :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 19 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2002 Rafał no jak to co ?? - podejść do sprzedawcy i powiedziec, żę chciałbyś jazdę próbną ... proste . A co do pójscia do salonu radziłbym dopiero w poniedziałek - teraz jest w Wawie pozdrawiam wszystkich Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 25 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2002 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Nie wiem co mam powiedzeć................ właśnie wróciłem z salonu Subaru, co prawda był zamknięty i oglądałem przez szybkę, ale wrażenia są nie do opisania. Jest tak piękna i doskonała, to trzeba zobaczyć. Widziałem przy okazji WRX-a nowego kombi, też coś pięknego i przy okazji rajdową Imprezę Leszka - fajna...... oraz coś dla planujących zakup, STI Prodrive 25.tys przebiegu wygląda jak nówka za bagatela 155.000zł Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 W Krakowie chyba jest najlepszy (czyt.największy salon Subaru)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eps Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 W Warszawie z tego co mi wiadomo sa 2 . 1 jest na Al.Krakowskiej w Hotelu 2 Na wylocie trasy Wa-wa - Gdansk. - Dojazd jest zabojczy, trzeba sie naszukac zeby znalesc, nie da sie wjechac od glownej drogi! Sam salon maly, z boku ... Musze do was do Krawkowa wpasc, bo u mnie w Wa-wie kicha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 Eps jak chcesz wpadać do Kraka tzn że przegapiłeś noewgo STI w Wawie ... a był na Aleii Krakowskiej jakiś tydzień temu pozdr. Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 w Poznaniu Kocar też taki troche mało okazały.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 26 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2002 Dodam jeszcze że w Krakowie można zobaczyć nowego WRX-a kombi. Jest naprawdę ładny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał Opublikowano 27 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2002 I dzisiaj nadszedł ten dzień kiedy wreszcie zasiadłem za kierownicą nowego STI ta nowa kierownica jest dużo ładniejsza od poprzedniej i mniejsza, jednym słowem Bomba :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 27 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2002 Widze ze mam powazne zaleglosci, trzeba to szybko nadrobic !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Nie widziałem jeszcze nowego STi z braku czasu ,a tak blisko Krakowa jestem .Dlatego pytam ; czy europejska Impreza STi 2003 ma coś takiego ? "WRX STi is equipped with the brand’s most performance-directed All-Wheel Drive system with DCCD (Driver Control Center Differential). In automatic mode, the computer varies the front/rear torque split automatically depending on driving conditions and driver input. In manual mode, the DCCD system allows the driver to vary the front-to-rear torque distribution for different driving conditions. Using a small control wheel on the car’s center console, the driver can set the system to transfer as much as 65 percent of available torque to the rear wheels to increase handling agility." Co w bardzo (do)wolnym tłumaczeniu znaczy : "WRX STi jest wyposażona w najbardziej nastawiony na efekty ( może lepiej ) system All-Wheel Drive z DCCD (Driver Control Center Differential). W trybie automatycznym komputer dobiera rozdział momentu na przód/tył automatycznie w zależności od warunków jazdy i "wkładu" (stylu jazdy ) kierowcy. W trybie ręcznym DCCD pozwala kierowcy na rozdział momentu na przód/tył dla różnych warunków jazdy. Używając małego pokrętła na desce rozdzielczej kierowca moze ustawić system aby dostarczał do 65 % dostępnej mocy na tylne koła w celu poprawienia właściwości jezdnych" Żródło tej informacji to strona już kiedyś podana przez Rafała http://www.rsportscars.com/eng/cars/impreza_wrx_sti.asp Czy jest to jakoś porównywalne z ACD (Active Central Differential) z Evo VII ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 5 Lutego 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Opisany wyżej system ma być wprowadzony w amerykańskiej wersji STI - nie jest stosowany w wersji europejskiej. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Właściciel Browaru Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 A czegoś takiego nie było w STi 2002? Jeżeli tak, to dlaczego nie ma w 2003? I tak w ogóle, dlaczego tego nie ma?? :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ickx Opublikowano 5 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2003 Widze nową politykę sprzedaży Subaru.Widocznie Impreza została doceniona na tak dziwnym rynku jak amerykański.Do tej pory wszystkie nowości były tylko w smochodach z kierownicą po prawej stronie a teraz nowości są w Stanach.Przynajmniej kierownicy nie trzeba bedzie przekladać .Swoją droga ciekawe jak to DCCD sprawdza się w warunkach "bojowych" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Lutego 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2003 Także STI 02 nie był wyposażony w ten system. Niestety nie mamy żadnych doświadczeń w tym zakresie. Jeżeli jest to coś podobnego do EVO VII, to prawdopodobnie (zdaniem kierwców rajdowych) nie ma czego żałować. Silnik 2,5 troche kusi, ale z drugiej strony jest to oczywista koncesja na rzecz gorszej jakości paliwa w USA (niższa liczba oktanowa). Ambiwalentne uczucia wynikają także z naszego systemu podatkowego, wg. którego samochody o pojemności powyżej 2,0l są obarczone wyższym podatkiem akcyzowym (+10%) pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 6 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2003 Silnik 2,5 troche kusi, ale z drugiej strony jest to oczywista koncesja na rzecz gorszej jakości paliwa w USA (niższa liczba oktanowa). Szanowna Dyrekcjo, proszę napisać że Dyrekcja żartuje, albo się pomyliła Liczba oktanowa w USA w rzeczywistości nie jest niższa niż u nas, natomiast jest tam podawany inny parametr oktanowy. Każdy streetracer wie, że w Stanach można więcej doładowania zrobić bez stukania A taki silnik, jeszcze z tą skrzynią i sprzęgłem... Marzenie... Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wielkopolanin Opublikowano 7 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 "Każdy streetracer wie, że w Stanach można więcej doładowania zrobić bez stukania " Nie kumam bazy. Bez stukania to znaczy jak? aTechniczny wielkopolanin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 7 Lutego 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2003 Errare Humanum Est Moje doświadczenia z USA ograniczają się do wielogodzinnego (dniowego) toczenia się z tempomatem po tamtejszych drogach. Niemniej, w czasie gdy pracowałem dla innej firmy, sprowadzaliśmy m.in. samochody w specyfikacji USA - wszystkie "chodziły" na benzynie normalnej (91 Oktan). Podwyższone doładowanie może oczywiście spowodować stukanie, ale zazwyczaj będzie to pojedyncze, lecz nadzwyczaj solidne stuknięcie Streetracing w USA - o ile mi wiadomo - zazwyczaj odbywa się przy domieszce alkoholu (jaka strata !) podwyższającego jak wiadomo liczbę oktanową. Apropos - wg. jakiej normy okreslają liczbe oktanową Jankesi ? Info dla Wielkopolanina: "stukanie" = spalanie stukowe, czyli eksplozyjne - szkodliwe dla silnika, często słyszalne w starych Fiatach 125 P przyspieszających z 20 km/godz na czwartym biegu (słyszalne jako chrakterystyczne "dzwonienie") pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 8 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2003 Sanowna Dyrekcjo, do dzisiaj amerykańscy steetracingowcy zwisali mi kalafiorem. Od dzisiaj ich nienawidzę. Waldemar Oburzony Ps. Teraz mi ich nie żal że mieli prohibicję. Niech żyje Al Capone.!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evo Opublikowano 8 Lutego 2003 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2003 Także STI 02 nie był wyposażony w ten system. Niestety nie mamy żadnych doświadczeń w tym zakresie. Jeżeli jest to coś podobnego do EVO VII, to prawdopodobnie (zdaniem kierwców rajdowych) nie ma czego żałować. To jest system nieco inny ACD w Evo VII nie zmienia rozkladow napedu miedzy osiamy, tylko charakterystyke blokowania (od dosc luznego dyfra na suche asfalty do prawie zamknietego na snieg). Sam ACD dziala rewelacynie - to AYC robi z Evo VII taksowke. Natomiast stosowany w JDM (a teraz tez USA) WRX STI centralny dyfer DCCD charakterystyke blokowania dobiera automatycznie (o ile ma ja wogule zmienna). To co kierowca moze wybrac to rozklad napedu. O ile pamiec mnie nie zawodzi do 65:35, 50:50 oraz 35:65 (mniam! ) A silnik 2.5 jest w STI na USA nie ze wzgledu na paliowo, tylko zeby przejsc wymogi emisji spalin i nadala miec wiecej mocy niz konkurencja (Evo VIII na USA ma 275KM). A co do benzyny to w USA podaje sie liczbe PON (Pump Octane Number). Jest tos srednia artmetyczna z RON (Research Octane Number - to podaja u nas - jest to teoretyczna odpornosc na spalanie stukowe) i MON (Motor Octane Number - faktyczna odpornosc na spalanie stukowe). Amerykanska 93 jest lepsza niz nasza 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się