AdaSch Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Cześć wszystkim, ponieważ, za chwilę mam przegląd postanowiłem pojechać na stacje diagnostyczną w celu wyszarpania auta i ustalenia czy coś go boli. Przy okazji zrobiłem test na CO2 3 razy i za każdym razem test ku mojej uciesze był negatywny do rzeczy diagnosta nr 1 Tuleje tylne przedniego wachacza 20201AC120 prawa (11) 20201AC130 lewa (13) tuleje górne stabilizatora tył 20254SA000 (30) Stwierdziłem, że ja jako niewierca mechanikom jadę odrazu do drugiej stacji i diagnoza zupełnie inna :shock: końcówka drążka kierowniczego (delikatny luz) 34141AA042 (19) łącznik stabilizatora tył 20470SA011 (14) łącznik stabilizatora przód 20470SA000 (19) lewy więc pojechałem do trzeciego i specjalista stwierdził, że wszystko jest w porządku Zatem pytam specjalistów forumowych, czy zaznaczone powyższe graty głównie tuleje to gruba sprawa przy wyminie (ASO)? Już raz wymieniałem tuleje tylnych "sanek" i bolało bo trzeba było wyciągnąć most i wiele innych gratów. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Posłuchasz się trzeciego, czy wymienisz wnioskowane przez 1+2? u jakich 'specjalistów' byłeś? To tylko dowodzi, że każdy z nich zgaduje na chybił trafił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Posłuchasz się trzeciego, czy wymienisz wnioskowane przez 1+2? planuję co najmniej 2+1 chyba, że cena usługi będzie tak chora tak jak w przypadku tylnego wózka u jakich 'specjalistów' byłeś? 1 Lemar S.C. Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów milskiego 1 2 JM CAR SERVICE łódzka 26 3 na trakcie św Wojciecha przy straży pożarnej To tylko dowodzi, że każdy z nich zgaduje na chybił trafił. chyba tak :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Adam jak nie szkoda Ci kasy na kolejne sprawdzenia i eksperymenty pojechałbym jeszcze na Kartuską 187, Stacja Kontroli Pojazdów, PZMot, i do Ringu na przeciwko naszego ASO. Ciekawe co by wytrzęśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 A ja tym razem proponuje udać się do wróżki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 Adam jak nie szkoda Ci kasy to kosztuje 25 pln a nasze ASO ma co najwyżej łomy no i jednak doświadczenie. A ja tym razem proponuje udać się do wróżki. Nie uznaję tej instytucji Głównie chodzi mi o koszty wymiany. Podobno wyciąganie tulei to nie jest prosta sprawa :| Ciekawy jestem ile w ogóle kosztują same tuleje :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ciekawy jestem ile w ogóle kosztują same tuleje Tylne tuleje przedniego wahacza z USA z imprezy kosztowały mnie ok. 400 zł/2 szt, sprzedałem w końcu za 300, bo GTek się skończył. http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1084176#p1084176 W USA do Twojego Forka kosztują ~100 usd/szt. http://www.subarupartsforyou.com/cp_par ... &year=2005 Pozostałe gumki różnego rodzaju kosztują pewnie od 50 do 200 zł/szt. Wymiana niektórych to konieczność wypchnięcia prasą hydrauliczną... mocowania czy łączniki stab. to powinien być pikuś. Koszt... łączniki w ASO chyba 200 zł szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 AdaSch ty to jestes fanatykiem(tak z innego wątku) przyszlo mi na mysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 wydawało mi się, że to jest oczywiste -- 17 sty 2011, 21:43 -- byłem w kolejnej stacji. Tym razem DEKRA wg nich, gumy stabilizatora przód, oraz zmęczone są tylne tuleje przednich wahaczy, podobno na aluminium widać odciśnięta gumę i coś tam jest spękane. Podjadę do ASO na ostateczną diagnozę aby je w razie czego sprowadzili. No i wymienię gumy stabilizatora. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 a może trzeba by najpierw fachowcowi dać w "łapę", żeby diagnoza była rzeczowa i wiarygodna (jak to się zwykle robi w innych "warsztatach" gdzie mechanicy w białych kitlach dokonują różnych napraw) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 17 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2011 wymienię gumy stabilizatora wymiana tego g* na najazdach to czysta przyjemność, kupno w ASO też od ręki - ćwiczyłem kilka tygodni temu. tylne tuleje przednich wahaczy też do ogarnięcia solo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molfix Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 AdaSch taki klient jak ty to marzenie serwisantów. Przychodzi do serwisu i sam szuka kosztów. Nie dziw się że każdy zaproponował co innego. Założę się, że gumy są ok. więc panowie dokładnie się Tobie przyjerzeli, skalkulowali na ile klient wyglada i zaproponowali takie rozwiązanie/cenę żeby klienta nie bolało, a zarazem miał poczucie, że dba o furę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Ja przez 181 tys km nie wymienialem jeszcze tyleli wachaczy przednich , ASO twierdzi ze tylnia tuleje wachacza przedniego wymienia sie "kiedy spracieje" a przedniej sie nie wymienia bo nie wystepuje sama tylko z wachaczem. Wymienilem tez 8 tulejek wachaczy tylnych poprzecznych i 4 tuleje wachaczy tylnych wzdluznych. Co ciekawe te tulejki produkuje Bridgestone:) Gumy stabilizatora ze 4/5 razy i tyle samo łączniki. Przy ok 100 tys km wyminielem tez oba drazki kierownicze i gdzie potem mocowania przekladni bo mimo dobrej geometri kierwonica ciagle uciekala w prawo.Przyczyna byla scisnieta kwadratowa guma trzymajaca belke,okragla byla ok. Pojawily sie u mnie tepe uderzenia na kierownicy przy przejezdzaniu przez poprzeczne nierownosci,diagnosta zasugerowal lozysko amortyzatora,mozliwe to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Pojawily sie u mnie tepe uderzenia na kierownicy przy przejezdzaniu przez poprzeczne nierownosci,diagnosta zasugerowal lozysko amortyzatora,mozliwe to jest? A nie luz na przekładni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 No wlasnie nie wiem wiec pytam madrzejszych:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Założę się, że gumy są ok. przegrałeś byłem dzisiaj w ASO więc: Chłopaki wiedzą dokładnie co i jak sprawdzać no i wyszło: lewa tuleja tylna przedniego wahacza obie tuleje tylnego wahacza (naderwana struktura) końcówka drążka prawa (cwany sposób sprawdzenia!) obie gumy przedniego stabilizatora po ściągnięciu gum da się dokładnie sprawdzić same łączniki które wyglądają na ok wkurzyła mnie cena tych aluminiowych tulei. Do wymiany mam jedną, druga jeszcze się "trzyma" zapowiedziałem, że chce wymienić dwie plus resztę gumo-żelastwa bo przeniesie się to na jakość prowadzenia auta. Sprawdzę inne źródła dostawy z poza ASO. Nie wiem czy ceny które otrzymałem z ASO są do wiadomości publicznej ale koszt (z dwoma tulejami) to rząd 1500PLN brutto :shock: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Na ile pamietam tylne tuleje przedniego wachacza to 480pln ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 teraz trochę drożej :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 A ile kosztuje diagnoza tych ze wszystkich tulei ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 21 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 25 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tourism Opublikowano 21 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2011 Moim zdaniem to wiele części do Subaru można kupić w dość atrakcyjnych cenach tyle ze czas przeważnie jest wrogiem. Coś się popsuje i jest panika. Sam osobiście miałem okazję częściowo poznać szanownego forestera od strony że tak powiem od strony kuchni, czyli miedzy innymi "kolano silnika" no i naprawa i wiele innych jeszcze napraw. Ale do czego zmierzam np: pierścienie w ASO cena 30% wyższa niż pierścienie ściągniete z USA też made in Japan. No i jeszcze ta szlachetność SUBARU czyli polecam tylko ORYGINAŁY, zwłaszcza jeżeli wymienia sie tam gdzie dostac sie jest naprawde trudno. Szkoda że nie ma kogoś na forum (a może jest), kto ma właśnie taki dostep do tych części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się