JanekS Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 czolem zawsze sie smieje z diagnozowania samochodow przez internet no i przyszla kryska zanim oddam komu madrzejszemu do warstata moze przyjdzie komus do glowy jakis genialny pomysl ad rem pacjent: forek XT '07 z legendarnym 2,5T na pokladzie Przebieg 65kkm, w tym zaraz peknie 50kkm na gazie od Jako objawy: silnik gasnie poki zimny na wolnych obrotach. krytyczny moment to dopoki sie calkiem nie rozgrzeje ale juz na tyle ze wolne obroty zbija do standardowej wartosci, szczegolnie przy zjezdzie z wysokich obrotow np po wysprzegleniu, tak jakby nie nadazal zareagowac zeby podbic obroty. Przepustnice wypucowalem ze az sie swieci i moze jest odrobine lepiej ale nie pomoglo Zawory - idealnie rowno na wolnych obrotach to on nie pracuje ale tak ma odkad go kupilem przy ok 15kkm, moze odrobine sie z czasem pogorszylo ale jakos dramatycznie nim nie szarpie. Nastepny moj podejrzany w kolejnosci to niestety jednak zawory ale moze jest jeszcze cos co moge wczesniej sam sprawdzic? Raczki mam nie-lewe obie , ecu-explorerem moge cos poczytac pozdrufka janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistral Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 A na gazie zachowuje się tak samo jak na benzynie? Kiedyś miałem Astrę Classica w gazie i miałem też takie kłopoty, problemem było coś, co nazywało się silniczkiem krokowym, tylko nie wiem, czy coś takiego tutaj występuje... techniczny to ja za bardzo nie jestem. W każdym razie jedź do Jako, coś powinien poradzić. Mistral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wirach Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 JanekS ja tak miałem w "wolnym ssaku" do czasu regulacji luzów zaworowych, co prawda auto nie gasło ale obroty opadały sobie do czas rozgrzania - przyczyną u mnie były zaparte zawory wydechowe, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 ja tak miałem w "wolnym ssaku" do czasu regulacji luzów zaworowych miałeś tak zarówno na LPG, jak i na benzynie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Niestety tez bym sie ku zaworom skłaniał, miałem ten sam objaw - na zimno gasł, po rozgrzaniu jechał. Regulacja zaworów załatwiła temat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 miałem podobne objawy w WRXie, tzn na wolnych obrotach pracował nierówno (ale nie gasł) ... oczywiście regulacja zaworów wszystko naprawiła ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 11 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 kaman, liczylem na jakis cudowny pomysl... uklony janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się