Slawo Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Moja antyczna instalacja radiowa (w legacy 93) jest w jakims przedziwnym stanie. Jedna wtyczka na 7 przewodow (sa 3) 11 pojedynczych przewodow z dziwnymi zakonczeniami plus kabel antenowy. Najprosciej byloby to oddac jakiemus servisowi /elektrykowi do zrobienia, ale ja bardzo nie chce sie przekonac po raz fafnasty, ze lepiej bylo zrobic to samemu. Dlatego prosba o jakis opis z kolorami jak przerobic to cos na ISO. Pozdr, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Sam mam taki problem bo u mnie też jest jakaś dziwna kostka. Ale widziałem ostatnio w Norauto takie kostki przejściówki na ISO było ich kilka różnych, zobacz może któraś podpasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Te pojedyncze kabelki prawdopodobnie maja na koncach zaciski do laczenia przewodow, wiec przejsciowka nie wchodzi w gre. Mam podejrzenie, ze podczas transportu auta do Polski nie zginelo tylko radio, ale i dorobiona kostka ISO :shock: . Kolo zapasowe tez "zginelo". :x Pozdr, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Wobec braku odpowiedzi podpowiem jak rozgryźć kostkę. Należy zaopatrzyć się w podstawowy przyrząd do serwisu instalacji elektrycznej w samochodzie tj. "komputer jednobitowy" czyli lampkę na 12V(do kupienia na każdej stacji benzynowej). Włączasz zapłon, podpinasz jeden koniec lampki na masęa drugim sprawdzasz gdzie masz "stały +" i "+ po stacyjce" czyli ACC- oczywiście musisz w tym celu pobawić się zapłonem. Podpinasz się na jeden z "+" i sprawdzasz na którym kabelku masz masę. Pewnie będzie to przewód "-" ale masa również pojawia się na przewodzie na ktorym pojawia się 12V np po włączeniu swiateł. Musisz to wykluczyć włączając i wyłączając światła. Ta metoda powinienes znależć +,acc,-, ewentualny+ po wł. świateł. Powinna zostać parzysta liczba kabelków do głośników. Pdpinasz lampkę na +, drugi koniec na dowolny kabelek a pozostałe kabelki kolejno podłączasz na masę. Jeżeli masz głośniki to głośnik powinien się odezwać a lampka zapalić. Kolejno parujesz kabelki do głośników. Polecam metodę z lampką a nie bezpośrednie podłaczanie głośników na 12V gdyż praktycznie nie ma mozliwości uszkodzenia głośnika lub spalenia bezpieczników tak jak przy metodzie bezlampkowej. UF......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Bardzo fajna i prosta metoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawo Opublikowano 3 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2005 Po przeszukaniu sieci pozostaje mi skorzystanie z jednobitowca ale skoro juz temat sie pojawil to ponizej zamieszczam linki z opisami wtyczek radiowych subaru od 1993 (moj jak na zlosc byl modelem z dwu wtyczkowym atawizmem) http://www.geocities.com/svxdc/Legacy-pinout.htm http://www.geocities.com/svxdc/Forester-pinout.htm http://www.geocities.com/svxdc/WRX-pinout.htm Pozdr, Slawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi