TP_S Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam Was Przymierzam się do przesiadki ze swojego cudownego Subaru 2.5 AT na H6. Powód - hmmm, jakby to ująć - chcę kupić auto z rocznika 2009, więc skoro i tak zmieniam auto to czemu nie na H6. Mam kilka pytań w związku z tym, że będę kupował wersję US (teraz też mam US). Oczywiście świadom jestem, że H6 to większa moc i większe spalanie w mieście. To co mnie interesuje, to dostępność części i ich wymienność z wersją 2.5 (pomijam silnik). Pytam się ponieważ mam swobodny dostęp do części z wersji 2.5 . Wersja H6 nie jest tak popularna jak 2.5 a to może być upierdliwe. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mopi Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Przecież w H6 z 2009 r nic się psuć nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Przecież w H6 z 2009 r nic się psuć nie będzie Tym bardziej, że to Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Doskonała zamiana. Już to przerabiałem. Od razu czuć różnicę na +. Spalanie na trasie przy spokojnej jeździe praktycznie to samo a w mieście ciut więcej. Kultura pracy silnika o wiele wyższa. Co do części to u mnie nic się nie psuło.( miałem H6 2006 r USA , wcześniej 2,5 AT 2004 USA) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Doskonała zamiana. Już to przerabiałem. Od razu czuć różnicę na +. Spalanie na trasie przy spokojnej jeździe praktycznie to samo a w mieście ciut więcej. Kultura pracy silnika o wiele wyższa. Co do części to u mnie nic się nie psuło.( miałem H6 2006 r USA , wcześniej 2,5 AT 2004 USA) Ale teraz jeździsz 2.0 Diesel. Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Ja o moim niewiele moge powiedziec, bo tylko chwilke go mialem, a teraz czekam az przyplynie do mnie... Ale w porownaniu do innych autek to naprawde czuc moc tego 3,6 To moje pierwsze Subaru i z innymi autami tej marki nie mialem doczynienia - ale z 4X4 i owszem - nie mialem okazji przejechac sie nim po jakims szutrze czy polnej drodze, to jeszcze o tym systemie nie mam wyrobionego zdania, ale po mokrym czarnym dawal super rade :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Doskonała zamiana. Już to przerabiałem. Od razu czuć różnicę na +. Spalanie na trasie przy spokojnej jeździe praktycznie to samo a w mieście ciut więcej. Kultura pracy silnika o wiele wyższa. Co do części to u mnie nic się nie psuło.( miałem H6 2006 r USA , wcześniej 2,5 AT 2004 USA) Ale teraz jeździsz 2.0 Diesel. Tom No tak, poszedłem na oszczędność. Czasami trochę żałuję, bo dieslem dużo gorzej pomyka się po mieście. -- 31 gru 2010, o 11:51 -- Ja o moim niewiele moge powiedziec, bo tylko chwilke go mialem, a teraz czekam az przyplynie do mnie...Ale w porownaniu do innych autek to naprawde czuc moc tego 3,6 To moje pierwsze Subaru i z innymi autami tej marki nie mialem doczynienia - ale z 4X4 i owszem - nie mialem okazji przejechac sie nim po jakims szutrze czy polnej drodze, to jeszcze o tym systemie nie mam wyrobionego zdania, ale po mokrym czarnym dawal super rade :wink: Pewnie szybko nabierzesz przekonania. Dzisiaj po zaśnieżonej i oblodzonej drodze wyglądało tak, jakby wszyscy stali a subaru jechało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 31 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zastanawia mnie zestopniowanie skrzyni biegów i przełożenie tego na maksymalne prędkości na poszczególnych biegach? Piąty bieg w H6 nie jest chyba tylko po to aby dołożyć vmax 24 km więcej względem 2.5 N/A Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Zastanawia mnie zestopniowanie skrzyni biegów i przełożenie tego na maksymalne prędkości na poszczególnych biegach? Piąty bieg w H6 nie jest chyba tylko po to aby dołożyć vmax 24 km więcej względem 2.5 N/A Tom Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale moc ,przyśpieszenie i kultura pracy jest nieporównywalna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zastanawia mnie zestopniowanie skrzyni biegów i przełożenie tego na maksymalne prędkości na poszczególnych biegach? Piąty bieg w H6 nie jest chyba tylko po to aby dołożyć vmax 24 km więcej względem 2.5 N/A Tom masz w planach MY09 czy MY10 ? Różne skrzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 3.6 super auto tzn super motor ... mysle o nim.. ale czekam na rozwoj sytuacji na rynkach naftowych byc moze za kilka lat bedzie trzeba jezdzic pandą 4x4 :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja miałem okazję pojeździć nowym OBK 2.5 AT i dla mnie po prostu ledwo się toczy , żadnej frajdy zero. Te odczucia to po przesiadce z mojej Mazdy Cx-7 oczywiście Pewnie wielu osobom wystarczy OBK 2.5 AT ale ja nie wyobrażam sobie jeździć z tym motorem i wybrałem OBK 3.6 H6 . Według użytkowników motorek ten jest oszczędny i spalanie w trasie może być porównywalne a w mieście na pewno H6 troche więcej połknie niż 2.5 AT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 byc moze za kilka lat bedzie trzeba jezdzic pandą 4x4 :x to moze byc smutne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Zastanawia mnie zestopniowanie skrzyni biegów i przełożenie tego na maksymalne prędkości na poszczególnych biegach? Piąty bieg w H6 nie jest chyba tylko po to aby dołożyć vmax 24 km więcej względem 2.5 N/A Tom masz w planach MY09 czy MY10 ? Różne skrzynie. Mam w planach MY09. MY10 zupełnie do mnie nie przemawia. Oczywiście jak ktoś da do jazdy to wezmę i się pewnie szybko przyzwyczaję. Ale skoro sam inwestuję to jednak bezramkowe drzwi rulez 8) Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 TP_S - moim zdaniem MY10 jest co najmniej o klasę lepszy. Różnica w cenie pewnie będzie ale wolałbym poczekać, odłożyć trochę więcej kasy i mieć MY10. Brak ramek to naprawdę mało znaczący drobiazg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 TP_S - moim zdaniem MY10 jest co najmniej o klasę lepszy. Różnica w cenie pewnie będzie ale wolałbym poczekać, odłożyć trochę więcej kasy i mieć MY10. Brak ramek to naprawdę mało znaczący drobiazg. Jak mam tyle dokładać do MY10 to wolę poczekać i dołożyć do R klasse ;-) Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 to już zależy od Ciebie. Zawsze możesz już kupić Mercedesa tylko trochę starszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 to już zależy od Ciebie. Zawsze możesz już kupić Mercedesa tylko trochę starszego. Miesiąć temu zaliczyłem TEST DRIVE R Klasse, po faceliftingu. Teraz moge kupić R Klasse ale tę z tymi dziwnymi światłami. Ble! Nie chcę! Zanim odłożę na R po FL, chcę pojeździć H6 MY09 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Prawidłowy wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1984 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Pewnie wielu osobom wystarczy OBK 2.5 AT ale ja nie wyobrażam sobie jeździć z tym motorem i wybrałem OBK 3.6 H6 . Kupiłem wersje 2,5 i już żałuje bo, żeby auto jechało to trzeba go ciągnąć pod czerwone pole. . . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Pewnie wielu osobom wystarczy OBK 2.5 AT ale ja nie wyobrażam sobie jeździć z tym motorem i wybrałem OBK 3.6 H6 . Kupiłem wersje 2,5 i już żałuje bo, żeby auto jechało to trzeba go ciągnąć pod czerwone pole. . . Z tym 2.5 AT nie ma tragedii. Ja co prawda nie jeżdżę rajdowo, ale rzadko ktoś mnie wyprzedza na drodze, i to bynajmniej nie dlatego, że mu zajeżdżam. Często jeżdżę sam. Natomiast jak zapakujemy całą rodzinką to wtedy fakt, przerzucam na SPORT i muszę go pociągnąć. Albo rezygnuję z pewnych manewrów ze względu na Besserwissera, który siedzi po mojej prawej stronie :wink: To co mnie irytuje w 2.5 AT to zestopniowanie skrzynki. Biegi (w końcu tylko 4) są zdecydowanie za długie i podczas wyprzedzania jest RYK silnika (pedal to the metal), kickdown, ryk silnika, wyższy bieg a potem rozpędzanie. Zdarza się, że wyprzedzanie uskuteczniam na SPORT a potem, powrót do D. Pytanie z innej beczki - Jaka jest użyteczność wyposażenia DVD Navi w wersji amerykańskiej. Odtwarzanie filmów mnie nie interesuje, pewnie mapy Poslki do Navi nie istnieją? Co jeszcze zostaje? Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Pewnie wielu osobom wystarczy OBK 2.5 AT ale ja nie wyobrażam sobie jeździć z tym motorem i wybrałem OBK 3.6 H6 . Kupiłem wersje 2,5 i już żałuje bo, żeby auto jechało to trzeba go ciągnąć pod czerwone pole. . . Chyba trochę przesadzasz. Nie jest aż taki słaby. No chyba,że potrzebujesz rajdówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Od MY05 OBK miało 5AT ale w wersji US mogły jeszcze być 4AT. Mapy PL są w SIP ale koszmarnie drogie. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Od MY05 OBK miało 5AT ale w wersji US mogły jeszcze być 4AT. Mapy PL są w SIP ale koszmarnie drogie. pzdr. Czytałem - mapy za 9000 PLN - tak, za 9000 PLN to przerobię konsolę środkową na wodotrysk włączający się przy określonej prędkości z hydromasażem Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Od MY05 OBK miało 5AT ale w wersji US mogły jeszcze być 4AT. Mapy PL są w SIP ale koszmarnie drogie. pzdr. Czytałem - mapy za 9000 PLN - tak, za 9000 PLN to przerobię konsolę środkową na wodotrysk włączający się przy określonej prędkości z hydromasażem Tom sama płyta kosztuje o ile pamiętam 2800pln. Taniocha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się