Skocz do zawartości

Rafal1984

Użytkownik
  • Postów

    140
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Podkarpackie
  • Auto
    OBK MY05 2.5 AT Limited; Legacy MY92

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rafal1984

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. U mnie to samo co u kolegi powyżej, nogę może mam ciężką ale spalanie na poziomie 12 l LPG w mieście jest dla mnie nie osiągalne . . . Krótkie odcinki po mieście kilka razy kick down i spalanie wskakuje na poziom 18 l LPG, na trasie potwierdzam że do 12 l LPG mogę zejść. Pozdrawiam
  2. W moim OBK 2,5 AT MY05 dzisiaj na mrozie -29 C zaobserwowałem to samo z tą różnicą, że u mnie stuka,trze, na wprost. Stukanie jest jednorazowe do ponownego zmrożenia. Auto po wymianie oleju w dyfrach i skrzyni. . . . i bez innych dolegliwości. . . . A to czasem nie od niskich temperatur????? -- Cz lut 09, 2012 9:39 pm -- dwa dni w ciepłej hali i po stukach tarciach itp itd. . . tylko mnostwo lodu wszedzie pod autem. . .
  3. Rafal1984

    Tryb Sport !

    Czy w Waszych OBK po przełożeniu drążka w tryb tip tronik i podczas zmiany biegów świeci się zielony napis sport? Bo u mnie jest tak, że jeśli przesunę z D w lewo i nie ruszę drążkiem w górę lub w dół, to się zaświeca sport, ale jeśli tylko zmienię bieg to się wyłącza. Zauważyłem na youtubie kilka filmików na których mimo trybu tip tronik i zmiany biegów sport się świeci. . . O co chodzi? Różne wersje skrzyni AT czy jak? Pozdrawiam
  4. Rafal1984

    regulacja zaworów

    ok dzięki Panowie o taką odpowiedź mi chodziło . . . . Pozdrawiam
  5. Rafal1984

    regulacja zaworów

    Witam, proszę jeszcze info jakie uszczelki trzeba wymieniać przy regulacji zaworów? Wiem, że są jakieś gumki pod deklami od świec i lubią czasami przepuszczać olej do kanałów ze świecami. Zapewne jeszcze uszczelki pod deklami też trzeba wymienić? Proszę o wskazówki co trzeba zamówić. . . u mnie do subaru w sklepach nic niema. . . zadupie:( Auto: OBK MY05 2.5i n\a sohc AT
  6. Pacjent zbadany i rozebrany bez szkód, poza urwanym jednym zatrzaskiem. W serwisie tez zwykli ludzie, mechanicy, pracuja wiec nie chce mi sie jechac i przeplacac za godziny roboty, którą można względnie samemu zrobić.... Za awarie odpowiedzialne było cięgno klamki zewnętrznej które zablokowało się w połowie i siłownik odbijał tak jak drzwi byłyby otwarte i teraz już wiem że boczek można ściągnąć przy zamkniętych drzwiach
  7. musze sie jakos dobrac bo innego wyjscia nie ma klamka chodzi bez oporu w przeciwuenstwie do innych drzwi wiec mysle ze albo urwala sie jakas linka albo ciegno i nie zwalnia zamka masakra jeszcze w niedziele. . .
  8. u mnie klucz wchodzi normalnie ale nie otwiera tak jak pilot i przełącznik w środku . . .
  9. Witam, dzisiaj nie moge dostać się do auta, (OBK 2005) nie mogę otworzyć drzwi kierowcy zarówno pilotem jak i kluczem. Musze wchodzić od strony pasażera. . . gdy próbuje otworzyć zamek (obojętnie czy z pilota czy kluczem) to słychać, że siłownik próbuje otworzyć ale nie daje rady do końca, wydaje mi się że coś jest z zamkiem w drzwiach a nie z siłownikiem. Niewiem czy da się ściągnąć boczek drzwi gdy są zamknięte. . . ? PROSZĘ O POMOC. . . . .
  10. Chyba nie czytales nigdy umowy leasingu bo jesli zerwiesz umowe to i tak raty zaplacisz do konca jego trwania. . . .
  11. Wiem tez mnie te oslony draznia, juz robilem kilka razy ale zawsze cos, co jakis czas zaczyna brzdekolic albo wpada wrezonans. Zastanawialem czy nie odkrecic tych oslon od katalizatorow bo one najwiecej i najczesciej halasuja. Pozdr,
  12. bicie jest ale od krzywych tarcz też znany temat w OBK. . . . huczenie jest delikatne w okolicy 80 km\h i to jest wlasnie lozysko (tylne lewe) chodzi o to, ze nasila sie strasznie przy predkosci 160 praktycznie dwa razy glosniej.
  13. Witam, Pacjent to OBK 2,5 N\A Automat 2005r. (USA) proszę o poradę i sugestie. . . Ostatnio jechałem po autostradzie, przy prędkości około 160 km\h pojawił się z przodu auta dzwięk taki jak przy najeżdżaniu na linie na asfalcie. Ja obstawiam dwie opcje, pierwsza to taka, że odzywa mi się łożysko koła a druga opcja to drgania osłony silnika pod pojazdem bo sprawdzałem i kilka zatrzasków jest urwanych po ostatniej zimie. Co Wy na to? Może ktoś miał już taki problem. Dziwi mnie tylko prędkość, że akurat przy 160 się to pojawia. . . . Pozdrawiam Rafał
  14. Moj OBK od wymiany do wymiany bierze okolo 1L oleju w zależnosci od tego jak bardzo wciskam gaz czasami wiecej jesli jaezdze normalnie to mniej niz litr. Bierzacej eksploatacji jak klocki tarcze itp nie licze bo, to w kazdym aucie trzeba robic, z napraw to mialem do wymiany lozyska kol i to troche mnie po kieszeni szarpnelo bo padly w jednym czasie po okolo 100 tys. km. :| pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...