Jump to content

GTek przerywa


fredek

Recommended Posts

Moj GTek z 94 roku zaczal przerywac. Przy pelnym gazie po przekroczeniu 4000 obrotow zaczyna szarpac, przyspiesza, ale szarpie. Dzieje sie to raczej na zgrzanym silniku.

Co to moze byc? Jakie objawy daje przeplywomierz uszkodzony? Jakie objawy daje cewka konczaca sie? Jakie objawy daje pompa paliwa konczaca sie? Auto raczej bez problemu dokreca sie do odciecia na kazdym biegu, tylko pomierzy 4000-7000 obr/min szarpnie sobie pare razy.

Link to comment
Share on other sites

a ja tak miałem i wina była po stronie ładowania(było za wysokie)zobacz czy wezyki nie spadły przy turbo od podcisnienia bo jesli tak ci sie dzieje od niedawna to nie obstawiał bym ze zwezke masz zła wsadzoną tylko ze ja tak miałem odkad kupiłem gt-czka i tak własnie sie działo

Link to comment
Share on other sites

A check się zapala? powodów może być kilka..,.od padniętych przewdów wys. napięcia po zawory czy zabrudzoną przypustnice. Opisywanie to trochę wróżenie z fusów. Z Wrocławia do Dzierżoniowa masz nie daleko a Marek z MTS http://www.subaru.pl/serwis_mts.html na 3000% ogarnie temat bo gc8 tom jego kochanic temat :mrgreen: zadzwoń i się umów :wink: Będzie Pan zadowolony :!: :D

Link to comment
Share on other sites

fredek, looknij na mój wątek sprzed paru tygodni: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=139304

Miałem podobne objawy.

Czy pali Ci normalnie, czy zużycie wzrosło?

Winne były przewody zapłonowe. Przy okazji wymienili też przepływkę, bo podobno oszukiwała ciut za dużo.

Powodem może być też nieszczelność w dolocie za przepływką, ale to miał być następny badany w ASO trop po kablach.

 

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Moj GTek z 94 roku zaczal przerywac. Przy pelnym gazie po przekroczeniu 4000 obrotow zaczyna szarpac, przyspiesza, ale szarpie. Dzieje sie to raczej na zgrzanym silniku.

Co to moze byc? Jakie objawy daje przeplywomierz uszkodzony? Jakie objawy daje cewka konczaca sie? Jakie objawy daje pompa paliwa konczaca sie? Auto raczej bez problemu dokreca sie do odciecia na kazdym biegu, tylko pomierzy 4000-7000 obr/min szarpnie sobie pare razy.

 

Jak kupiłem turbowanne był taki właśnie objaw, po wymianie świec jak ręką odjął :)

 

pozdr

 

maciek

Link to comment
Share on other sites

Zaczal palic duzo, przynajmniej tak mi sie wydaje, chyba ze az tak paliwo poszlo w gore.

Zrobilo sie to po staniu pod chmurka przez tydzien. Swiec jeszcze nigdy nie wymienialem, a przejechalem juz 40 tys km. Przeplywomierz jest dobry albo kolega tez ma popsuty:-) Check nie wywala na deske rozdzielcza.

Link to comment
Share on other sites

fredek, objawy podobne jak u mnie.

Świece sprawdź oczywiście, ale kable zapłonowe też - może być przebicie na masę przy większym zapotrzebowaniu na prąd (3,5-4k obrótów na 4. biegu na przykład) i wtedy przerywa, któryś gar lata luzem, zalewany paliwem.

Link to comment
Share on other sites

wszystko fajnie, tylko moje auto jest z 94 roku i ma cewki na swiecach. Nie ma kabli wysokiego napiecia:-) Wymienie swiece i zobacze co bedzie, bede tak bladzic...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...