fredek Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Moj GTek z 94 roku zaczal przerywac. Przy pelnym gazie po przekroczeniu 4000 obrotow zaczyna szarpac, przyspiesza, ale szarpie. Dzieje sie to raczej na zgrzanym silniku. Co to moze byc? Jakie objawy daje przeplywomierz uszkodzony? Jakie objawy daje cewka konczaca sie? Jakie objawy daje pompa paliwa konczaca sie? Auto raczej bez problemu dokreca sie do odciecia na kazdym biegu, tylko pomierzy 4000-7000 obr/min szarpnie sobie pare razy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Miałem tak jak padł solenoid. Trzeba wymrugać sobie błędy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boju21 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 a ja tak miałem i wina była po stronie ładowania(było za wysokie)zobacz czy wezyki nie spadły przy turbo od podcisnienia bo jesli tak ci sie dzieje od niedawna to nie obstawiał bym ze zwezke masz zła wsadzoną tylko ze ja tak miałem odkad kupiłem gt-czka i tak własnie sie działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 A check się zapala? powodów może być kilka..,.od padniętych przewdów wys. napięcia po zawory czy zabrudzoną przypustnice. Opisywanie to trochę wróżenie z fusów. Z Wrocławia do Dzierżoniowa masz nie daleko a Marek z MTS http://www.subaru.pl/serwis_mts.html na 3000% ogarnie temat bo gc8 tom jego kochanic temat zadzwoń i się umów :wink: Będzie Pan zadowolony :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 fredek, looknij na mój wątek sprzed paru tygodni: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=139304 Miałem podobne objawy. Czy pali Ci normalnie, czy zużycie wzrosło? Winne były przewody zapłonowe. Przy okazji wymienili też przepływkę, bo podobno oszukiwała ciut za dużo. Powodem może być też nieszczelność w dolocie za przepływką, ale to miał być następny badany w ASO trop po kablach. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rio_czwa Opublikowano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Moj GTek z 94 roku zaczal przerywac. Przy pelnym gazie po przekroczeniu 4000 obrotow zaczyna szarpac, przyspiesza, ale szarpie. Dzieje sie to raczej na zgrzanym silniku. Co to moze byc? Jakie objawy daje przeplywomierz uszkodzony? Jakie objawy daje cewka konczaca sie? Jakie objawy daje pompa paliwa konczaca sie? Auto raczej bez problemu dokreca sie do odciecia na kazdym biegu, tylko pomierzy 4000-7000 obr/min szarpnie sobie pare razy. Jak kupiłem turbowanne był taki właśnie objaw, po wymianie świec jak ręką odjął pozdr maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 22 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2010 Zaczal palic duzo, przynajmniej tak mi sie wydaje, chyba ze az tak paliwo poszlo w gore. Zrobilo sie to po staniu pod chmurka przez tydzien. Swiec jeszcze nigdy nie wymienialem, a przejechalem juz 40 tys km. Przeplywomierz jest dobry albo kolega tez ma popsuty:-) Check nie wywala na deske rozdzielcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 fredek, objawy podobne jak u mnie. Świece sprawdź oczywiście, ale kable zapłonowe też - może być przebicie na masę przy większym zapotrzebowaniu na prąd (3,5-4k obrótów na 4. biegu na przykład) i wtedy przerywa, któryś gar lata luzem, zalewany paliwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 To raczej przewody lub świece, mam to samo. Jak było ciepło mniejsza wilgoc, jakoś dawały radę teraz coś się nasypie pod pokrywę i dostaje wilgoci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 zamawiam swieczki i kable. Slyszalem ze swieczki boscha slabo sie sprawuja. Jakie wybrac, ngk? Kable boscha moga byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aras Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Kable kup oryginalne subaru, świece ngk. Ale najpierw sprawdź czy nowe kable rozwiążą problem, bo może nie trzeba zmieniać świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksubaru Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 swiece proponuje beru a przewody ngk będą ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fredek Opublikowano 27 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 wszystko fajnie, tylko moje auto jest z 94 roku i ma cewki na swiecach. Nie ma kabli wysokiego napiecia:-) Wymienie swiece i zobacze co bedzie, bede tak bladzic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.