Skocz do zawartości

2,0 sti - problem z temperaturą


Kawas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!

wiem, że temat wielokrotnie był wałkowany, ale postanowiłem opisać mój przypadek:

-od paru dni zauważyłem, że w aucie o wiele wolniej robi się ciepło po całonocnym postoju na dworze

-dzisiaj w czasie zwykłej jazdy ( jakieś 10 min od odpalenia), w korku wskazówka temperatury cieczy podskoczyła powyżej górnej granicy normy (powyżej 2/3 skali) i po chwili wróciła dosłownie w przeciągu 15sek do normy - podczas ruszania i rozpędu do ok 50km/h

Poziom płynu sprawdzę zaraz jak wyjdę z roboty :)

czy to może być coś poważnego?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!

wiem, że temat wielokrotnie był wałkowany, ale postanowiłem opisać mój przypadek:

-od paru dni zauważyłem, że w aucie o wiele wolniej robi się ciepło po całonocnym postoju na dworze

-dzisiaj w czasie zwykłej jazdy ( jakieś 10 min od odpalenia), w korku wskazówka temperatury cieczy podskoczyła powyżej górnej granicy normy (powyżej 2/3 skali) i po chwili wróciła dosłownie w przeciągu 15sek do normy - podczas ruszania i rozpędu do ok 50km/h

Poziom płynu sprawdzę zaraz jak wyjdę z roboty :)

czy to może być coś poważnego?

pozdrawiam

 

Termostat

korek

UPG

wentylator/przekaźnik

czujnik temp.

 

kolejność dowolna :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...