Skocz do zawartości

problem z 3 przyciskami w desce rozdzielczej


Ptasi0r

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam Impreze GT MY95 i mam problem, otóż nie działają mi następujące przełączniki: awaryjki, halogeny, spryskiwacze reflektorów. Wiem że wszystkie trzy idą później tą samą wiązką, może mnie ktoś nakierować w czym może tkwić problem że żaden nie działa? Zero reakcji na wciskania. Jako ciekawostkę dodam że kierunki działają normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj w kablach pod lewym nadkolem (zaraz na wyjściu od puszki bezpieczników tej pod maską) Możliwe że masz coś tam przerwane.

U mnie nie działały awaryjne, nawiew, światło stopu, centralny zamek, światełko bagażnika, kontrolka od drzwi - czyli to co na stałym plusie + parę rzeczy na plusie po przekręceniu zapłonu. Nie jestem elektrykiem ani mechanikiem ale sam to znalazłem i pokleiłem kable :mrgreen:

 

-- 24 paź 2010, o 18:06 --

 

przekaźnik od awaryjnych i kierunków jest za radiem, jak działają ci kierunki to będzie pykał wiec go szybko znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po rozebraniu pompki wymocz ją trochę w cocacoli/pepsi, następnie przetrzyj stalową gąbką, posmaruj lekko gęstym siuwaksem typu ŁT43 i będzie działać.

 

Na przyszłość do sprawdzania instalacji polecam patent - brzęczyk 12V + dioda prostownicza + kawałek przewodu, z czego jeden zakończony "żabką", drugi ostrą igłą. Żabkę wpinasz w masę, a dzięki igle można w łatwy sposób dostać się do przeróżnych zakamarków, tudzież bezinwazyjnie przebić się przez izolację przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników