niebieski708 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Czasem dziwnie mi się zachowuje hamulec, jest normalnie i normalnie hamuje, a czasem wpada do podłogi i słabo hamuje. Odpowietrzaliśmy układ cztery razy i nic, po odpowietrzaniu jeszcze bardziej wpadał i nie hamował. Dopiero po kilku set metrach zaczął normalnie działać. Teraz normalnie działa, ale czasem ma takie zachowanie ze wpadnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ktos kiedys tutaj pisal zdaje sie, ze moga byc lozyska na wykonczeniu i dawac podobne objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Łożyska są nowe klocki jeszcze 3/4 stanu tarcze nie bija :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Jeśli to się dzieje tylko po ostro, naprawdę ostro przejechanym zakręcie na suchym przyczepnym asfalcie to łożyska. Myślę że tu jest raczej problem gdzieś w pompie hamulcowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Jeśli to się dzieje tylko po ostro, naprawdę ostro przejechanym zakręcie na suchym przyczepnym asfalcie to łożyska. Myślę że tu jest raczej problem gdzieś w pompie hamulcowej Właśnie - podstawowe pytanie -to się dzieje na szybkich skrętach (przy upalaniu ) czy na prostej drodze - powiedzmy w "normalnych" warunkach drogowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 nie ma zasady :/ czasem tak czasem nie, czasem jak skręcam mocniej jadąc wolno to pedał twardnieje. Dziś trasa i miasto sporo przejechane i tylko dwa razy się to stało. Trwało z 5 minut i znów pedał twardy :/ przy większych prędkościach tego nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 To nie łożyska. Przy łożyskach pedał wpada w podłogę po przejechaniu ostro zakrętu przy pierwszym hamowaniu. Po wciśnięciu pedału hamulca drugi raz wszystko wraca do normy do następnego zakrętu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Dołączam do tematu bo mam podobny problem w hamulcach STI. Zaciski standard zlote brembo + oplot, tarcze brembo oro (nacinane nie 'dziurawe'), klocki pagid rs15. Normalnie lapie prawie od samej gory, z minimalnym luzem na pedale. Czasem, zupelnie niezaleznie od czasu, tempa jazdy, intensywnosci uzytkowania hamulca pedal dostaje dodatkowych 2cm luzu na poczatku zanim auto zaczyna hamowac. Po odpuszczeniu wraca do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 11 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 To masz wczesne objawy hehe miałem tak wcześniej ale z braku czasu nie zająłem się tym :/ teraz jest o wiele gorzej :/ myślę czy to nie pompa. W tygodniu ją rozbiorę i wymienię gumki, zobaczymy czy coś to da. Zauważyłem, że podczas hamowania jak obroty trzymam (delikatnie wciśnięty pedał gazu), a nie spadają to hamulce normalnie działają. Pytanie czy jest jakiś zaworek od serwa może coś się wiesza ? (na zewnątrz nie ma zaworka tylko wąż od kolektora do serwa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 To masz wczesne objawy hehe miałem tak wcześniej ale z braku czasu nie zająłem się tym :/ teraz jest o wiele gorzej :/ myślę czy to nie pompa. W tygodniu ją rozbiorę i wymienię gumki, zobaczymy czy coś to da. Zauważyłem, że podczas hamowania jak obroty trzymam (delikatnie wciśnięty pedał gazu), a nie spadają to hamulce normalnie działają. Pytanie czy jest jakiś zaworek od serwa może coś się wiesza ? (na zewnątrz nie ma zaworka tylko wąż od kolektora do serwa) To akurat jest efekt działania serwomechanizmu - przy hamowaniu lewą i trzymaniu gazu hebel jest twardy jak beton -wedle zasady "niet podciśnienia w kolektorze ssącym niet wspomagania" - no chyba że coś pomieszałem Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 To masz wczesne objawy hehe miałem tak wcześniej ale z braku czasu nie zająłem się tym :/ teraz jest o wiele gorzej :/ myślę czy to nie pompa. W tygodniu ją rozbiorę i wymienię gumki, zobaczymy czy coś to da. daj znac czy jest efekt, wymiana pompy tez mi po glowie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 tez tak czasami mam. dodatkowo przy podobnej sile hamowania czasami blokuje 4 kola a czasami nie mowie o jezdzie bez absu... ja sie zastanawiam nad wymiana tylnego hebla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubAdr Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Przeczytałem wątek i nic o płynie hamulcowym nie wspomnieliście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 16 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2010 Przeczytałem wątek i nic o płynie hamulcowym nie wspomnieliście. Brany za pewnik, że jest OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 20 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Płyn u mnie jest nowy, teraz i tarcze (stare były przegrzane i popękane) nie miałem czasu jeszcze się tym zająć -- 20 paź 2010, o 03:13 -- U mnie już po usterce, z braku zajęcia odkręciłem znów nakrętkę trzymającą półoś w piaście. Półoś trochę wypchnąłem wsadziłem jeszcze raz, dokręciłem i ku mojemu zdziwieniu wszystko wróciło do normy :shock: Może podczas wymiany łożyska coś się bardzo delikatnie zakleszczyła i stąd ten luz :? Podczas sprawdzania wcześniej był nie wyczuwalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się